ניוז
ניוז 360 news

חדשות בארץ

סערה בעקבות דברי צחי הנגבי, ‏מפקד מג״ב נדבק בקורונה, מיכאל בן זיקרי הוא גבר שהציל משפחה – וטבע למוות | כותרות השבת

מפקד משמר הגבול, ניצב יעקב שבתאי, אובחן כחולה בנגיף קורונה. ממג"ב נמסר שמצב בריאותו טוב

מפקד מג"ב שחלה בקורונה, צילום: דוברות המשטרה.

יו"ר ועדת חוץ וביטחון, ח"כ צבי האוזר (תל"ם) ייכנס לבידוד עד יום שני הבא. זאת, בעקבות הודעה על כך שמתמחה בלשכה המשפטית של הוועדה התגלה כחולה קורונה.

גבר בן 75, חולה סיעודי שסבל ממחלות רקע רבות ומורכבות, נפטר במרכז הרפואי העמק, לאחר שחלה בקורונה.

המשטרה עדכנה היום כי במהלך היממה האחרונה חולקו 3,097 דוחות במסגרת אכיפת מגבלות הקורונה. 3,079 מהדוחות חולקו אמש בשל אי עטיית מסיכה, 200 פחות מאשר שלשום. 7 דוחות חולקו למפעיל מקום הכנסה או מתן שירות למי שאינו חובש מסיכה.

התפרצות בבית הדיור המוגן "פאלאס", סמוך לבית החולים איכילוב בתל אביב. אחד עשר דיירים במקום זוהו כחולים מאומתים לאחר שנערכו להם בדיקות לגילוי הנגיף. כל הדיירים חשים בטוב, נמצאים במרחב סגור ופרטי ומקבלים מזון וטיפול אישי מצוות ממוגן אשר עבר בעצמו בדיקת קורונה. במקביל, לאור התוצאות, ערכו במקום חיטוי מלא וכולל בכל מחלקות המקום.

מיכאל בן זיקרי, בן 45 מאשדוד, הוא הגבר שטבע למוות במהלך חילוץ בני משפחה מטביעה באגם באזור זיקים שבדרום. לפי עדויות האנשים שנכחו בחוף, בן זיקרי, שהגיע לחוף עם אשתו, ואדם נוסף, הבחינו באם ובשני ילדיה שטבעו באגם, וקפצו כדי להציל אותם.

מיכאל בן זיקרי שהציל את המשפחה וטבע למוות.

תושב ערד בן 35 נעצר בחשד שדרס למוות רוכב אופניים בעיר – וברח מהמקום.

תושב כאבול בן 49 נהרג ואישתו בת 41 נפצעה באורח קשה. בתאונה בכביש 70. הנהג הפוגע, תושב טמרה בן 21, עוכב לחקירה.

השר צחי הנגבי התנצל על כך שזלזל במצוקות הכלכליות של נפגעי הקורונה. אתמול, בריאיון לתכנית "אופירה וברקוביץ'", הנגבי אמר כי "השטויות האלה שלאנשים אין מה לאכול זה חרטא". הדברים חוללו סערה ברשתות החברתיות, ובתגובה כתב הנגבי בחשבון הטוויטר שלו: "לצערי, בלהט הדיון התבטאתי באופן שפגע ברגשות הציבור. זו לא היתה כוונתי ואני חוזר בי מן הדברים. אני ער למצוקה הגדולה של ציבור שלם שנמצא במלחמת הישרדות. אני מבטיח שנמשיך לפעול באחריות וברגישות כדי להחזיר את המשק למסלולו, ולפצות ככל הניתן רבים רבים שחרדים, בצדק, לעתידם ולעתיד משפחותיהם".

בצאת השבת אמר ראש הממשלה כי הוא מצר על אמירות כאילו מצוקת הקורונה היא לא אמיתית. כמו בכל העולם הקורונה גובה גם בישראל מחירים כבדים של חיים, בריאות ופרנסה. המצוקה היא אמיתית וראש הממשלה עמל מסביב לשעון כדי לתת לה מענה. לרבות סיוע כלכלי והזרמת כספים מהירה לעסקים ולאזרחים.

כ-70 אלף מטיילים פקדו השבת את הגנים הלאומיים ושמורות הטבע. בין האתרים הבולטים: ירקון תל אפק עם 2700 מטיילים, קיסריה,בניאס וגם השלושה עם 2000 מטיילים בכל אתר, חורשת טל עם 1900 מטיילים, עין גדי עם 1700 מטיילים וקסטל עם 1600 מטיילים.
כמו כן במהלך היום נצפה בחוף ווילג באיילת כריש לוויתן.

לשתף
מערכת החדשות עושה מאמץ לכבד זכויות יוצרים. גיליתם טעות בתוכן? חסר קרדיט או דרוש תיקון? צרו איתנו קשר בהקדם.

תגובות

guest
3 התגובות שלכם
Inline Feedbacks
View all comments
אחמד אבו גוהר
אחמד אבו גוהר
לפני 4 שנים

אדוני רוש הממשלה אתה צריך להיות מלך ישראל לכל החיים

אחמד אבו גוהר
אחמד אבו גוהר
לפני 4 שנים

נתניאהו מלך ישראל במזרח התכון אין דמקרטיה

יאיר
יאיר
לפני 4 שנים

אלפי מטיילים בלי לשמור על הכללים ועוד בשבת קודש.תתחילו להתעורר

#בארץ

צ'ט קבוצת
הכתבים
ניוז 360

גנץ בצפון על רקע השיחות בדוחא: "נתניהו, הגיע הזמן שתפסיק להתעסק בגורלה של הממשלה, ותעסוק רק בגורלה של המדינה. פעם אחת, תהיה אמיץ." מהליכוד נמסר בתגובה לגנץ: "הפרוטוקולים יוכיחו שגנץ הוא זה שהתנגד להחלטות קריטיות לביטחון ישראל, כולל החלטות על פעולות צבאיות דרמטיות. חיסולי ראשי חמאס וחיזבאללה מאז עזיבת גנץ מעידים יותר מכל על שינוי […]

ניוז 360

אל״מ במיל׳ אבי עמירם וסרן ליאור פורת המייצגים את אחד החשודים בפרשה מטעם הסנגוריה הצבאית ניהלו את המגעים עם התביעה הצבאית לגבי שחרור כלל החשודים (על דעת באי כוחם), נוכח הימשכות החקירה הצפויה. עורכי הדין מטעם הסנגוריה הצבאית דרשו לבחון באופן מעמיק במסגרת החקירה טענות הגנה מהותיות נוכח קשיים שנתגלו בחקירה, מה גם שהחשודים הם […]

ניוז 360

‏בישראל מעריכים גם בשעות האחרונות, כי איראן עשויה להגיב בצורה נרחבת יותר ממה שהיה באפריל. עוד מעריכים כי התגובה של חיזבאללה לחיסול פואד שוכר עשויה להגיע בימים הקרובים, ונערכים לכך בהתאם.

ניוז 360

בפעילות משותפת של צה״ל ושב״כ, ב-24.7 הותקף ברצועת עזה איתור בו שהה המחבל נאיל סכל, ששימש כבכיר בחמאס. מספר ימים לאחר התקיפה, התקבל מידע כי סכל חוסל. סכל פעל למעלה מעשור במסגרת ׳מטה הגדה׳ של ארגון הטרור חמאס, גוף שאחראי על הכוונת הפעילות מול שטחי יהודה ושומרון. במקביל, היה מעורב בהכוונת פעילות טרור, מימון ואספקת […]

ניוז 360

שוטרי תחנת נתניה פתחו הלילה בסריקות עם קבלת דיווח בדבר חשד לביצוע עבירות מין ותקיפה בקטינה מתחת לגיל 16 בחוף הים בעיר. בתום סריקות נרחבות, עצרו שוטרי התחנה את החשוד – תושב נתניה כבן 18 במרכז העיר ובתום חקירתו במחלק משפחה בתחנת המשטרה בעיר החשוד נכלא. היום תבקש המשטרה בבית המשפט להאריך את מעצרו.

ניוז 360

ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח לפני זמן קצר בטלפון עם נשיא ארה"ב ג'ו ביידן ובירך אותו ואת העם האמריקני לרגל יום העצמאות האמריקני. ראש הממשלה אמר שבלי ארה"ב אין חירות בעולם. הנשיא ביידן אמר שבלי ישראל אין ביטחון ליהודים בעולם. ראש הממשלה עדכן את הנשיא ביידן בהחלטתו לשלוח משלחת שתמשיך במשא ומתן לשחרור החטופים וחזר […]

חיפוש בניוז 360

ניוז 360 news
עכשיו 19:31, יום חמישי (19.09)
ניוז 360 news
פייסבוק
טוויטר
וואצאפ
טלגרם
אימייל
פינטרסט
הדפסה