ניוז
ניוז 360 news

חדשות בארץ

נמשכות המהומות וההצתות ביפו – טרור חקלאי בעוטף עזה | סיכום השבת

המהומות ברחובות יפו נמשכות: בקבוק תבערה הושלך במהלך הלילה על בניין של עיריית ת"א הממוקם בשדרות ירושלים שביפו, וגרם להצתת אש במבנה. במקביל, הוצתה משאית וגרמה לנזק רב למכוניות ולרכוש שסביבה. כוחות כיבוי שהגיעו לזירה השתלטו על האש. במהלך האירוע נעקר חלון במבנה והושלך בקבוק פלסטיק מלא בדלק אל תוכו. זאת בעקבות כוונת העירייה לבנות בשטח בית קברות מוסלמי.

צילום: תיעוד מבצעי כב"ה.

משרד רה"מ הודיע כי במסגרת הבדיקות השגרתיות לקורונה, נבדק ראש הממשלה לפני ימים אחדים והתוצאה תקינה (שלילי לקורונה). במסגרת הבדיקות, נמצאו שלושה מאבטחים המופקדים על שמירה מחוץ למתקן מעון רה"מ חיוביים לקורונה. בוצעה חקירה אפידמיולוגית ובדיקות לכל צוותי האבטחה ששהו בסביבתם, שנמצאו תקינות. ראש הממשלה אינו נדרש בבידוד כיוון שמאבטחים אלה לא שוהים בסביבתו.

מספר שריפות פרצו במקביל ביישובי עוטף עזה. החשד הראשוני היה כי מדובר בבלוני תבערה ששוגרו מעזה. מאוחר יותר, מחקירת מוקדי השריפות באזור בארי, עלה כי מדובר ב-11 מוקדי הצתות של שלף לאחר קציר חיטה.

צילום: דוברות אשכול.

מוקד שריפה נוסף: לאחר שעות של פעולות כיבוי, הצליחו הערב לוחמי האש לבלום שריפה גדולה שפרצה בהרי ירושלים, סמוך ליישוב תרום. באירוע פעלו 15 צוותי כבאות והצלה וצוותי קק"ל. בנוסף לכך, סייעו כ-8 מטוסי כיבוי לצוותים מהאוויר. לפי הפרטים הראשונים נשרפו מעל ל-170 דונמים של יער וחורש.

צילום: קובי ריכטר/תיעוד מבצעי כב"ה.

שני לוחמי צה"ל מחטיבת גולני חילצו פלסטיני מתקרית אלימה שהתפתחה במהלך הלילה עם קבוצת צעירים יהודים. מצה"ל נמסר בתגובה לתקרית: "בשעות הלילה התפתח חיכוך בין ישראלים לפלסטינים בעיר חברון, במהלכו יודו אבנים והושלכו בקבוקים. כוחות צה"ל שהגיעו למקום פיזרו את האירוע במהירות". כלי תקשורת ופעילים פלסטיניים בחברון דיווחו על עוד שתי תקריות אלימות בין יהודים לפלסטינים בסוף השבוע באזור שבשליטה ישראלית.

מועדון הכדורגל מכבי ת״א הודיע כי החליט להוציא לחופשה זמנית את שני השחקנים המעורבים בפרשת החשד לקיום יחסי מין עם קטינות.

ראש הלשכה המדינית של חמאס, אסמאעיל הנייה הבהיר היום כי ארגונו לא יכיר לעולם בישראל, "ולא יהיה לה שום עתיד על אדמתנו". במהלך הפורום העולמי של חכמי ההלכה לניצחון ירושלים, הוסיף הנייה כי "הגיע הזמן למחוק לנצח את אוסלו". עוד אמר כי "ההתנגדות תמשיך במעשיה ועלינו להשיג אחדות לאומית פלסטינית".

חמאס מאיים כי אם ישראל לא תעביר לרצועת עזה את כספי המענק הקטארי, ישובו לפעילות "יחידות ההטרדה הלילית" על גבול הרצועה, ביום שישי הבא. בארגון הוסיפו כי אם גם לאחר מכן תמנע ישראל את העברת הכספים, יוחרפו הצעדים שינקטו נגדה.

כ-90 אלף מטיילים פקדו השבת את הגנים הלאומיים ושמורות הטבע וכ-6000 לנים לנו בחניוני הלילה. בין האתרים הבולטים: אשקלון עם 2800 מטיילים, 2600 ירקון תל אפק, חורשת טל וגן השלושה עם 2100 מטיילים בכל אחד מהאתרים, עין גדי עם 1900 מטיילים.

לשתף
מערכת החדשות עושה מאמץ לכבד זכויות יוצרים. גיליתם טעות בתוכן? חסר קרדיט או דרוש תיקון? צרו איתנו קשר בהקדם.

תגובות

guest
0 התגובות שלכם
Inline Feedbacks
View all comments

#בארץ

צ'ט קבוצת
הכתבים
ניוז 360

גנץ בצפון על רקע השיחות בדוחא: "נתניהו, הגיע הזמן שתפסיק להתעסק בגורלה של הממשלה, ותעסוק רק בגורלה של המדינה. פעם אחת, תהיה אמיץ." מהליכוד נמסר בתגובה לגנץ: "הפרוטוקולים יוכיחו שגנץ הוא זה שהתנגד להחלטות קריטיות לביטחון ישראל, כולל החלטות על פעולות צבאיות דרמטיות. חיסולי ראשי חמאס וחיזבאללה מאז עזיבת גנץ מעידים יותר מכל על שינוי […]

ניוז 360

אל״מ במיל׳ אבי עמירם וסרן ליאור פורת המייצגים את אחד החשודים בפרשה מטעם הסנגוריה הצבאית ניהלו את המגעים עם התביעה הצבאית לגבי שחרור כלל החשודים (על דעת באי כוחם), נוכח הימשכות החקירה הצפויה. עורכי הדין מטעם הסנגוריה הצבאית דרשו לבחון באופן מעמיק במסגרת החקירה טענות הגנה מהותיות נוכח קשיים שנתגלו בחקירה, מה גם שהחשודים הם […]

ניוז 360

‏בישראל מעריכים גם בשעות האחרונות, כי איראן עשויה להגיב בצורה נרחבת יותר ממה שהיה באפריל. עוד מעריכים כי התגובה של חיזבאללה לחיסול פואד שוכר עשויה להגיע בימים הקרובים, ונערכים לכך בהתאם.

ניוז 360

בפעילות משותפת של צה״ל ושב״כ, ב-24.7 הותקף ברצועת עזה איתור בו שהה המחבל נאיל סכל, ששימש כבכיר בחמאס. מספר ימים לאחר התקיפה, התקבל מידע כי סכל חוסל. סכל פעל למעלה מעשור במסגרת ׳מטה הגדה׳ של ארגון הטרור חמאס, גוף שאחראי על הכוונת הפעילות מול שטחי יהודה ושומרון. במקביל, היה מעורב בהכוונת פעילות טרור, מימון ואספקת […]

ניוז 360

שוטרי תחנת נתניה פתחו הלילה בסריקות עם קבלת דיווח בדבר חשד לביצוע עבירות מין ותקיפה בקטינה מתחת לגיל 16 בחוף הים בעיר. בתום סריקות נרחבות, עצרו שוטרי התחנה את החשוד – תושב נתניה כבן 18 במרכז העיר ובתום חקירתו במחלק משפחה בתחנת המשטרה בעיר החשוד נכלא. היום תבקש המשטרה בבית המשפט להאריך את מעצרו.

ניוז 360

ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח לפני זמן קצר בטלפון עם נשיא ארה"ב ג'ו ביידן ובירך אותו ואת העם האמריקני לרגל יום העצמאות האמריקני. ראש הממשלה אמר שבלי ארה"ב אין חירות בעולם. הנשיא ביידן אמר שבלי ישראל אין ביטחון ליהודים בעולם. ראש הממשלה עדכן את הנשיא ביידן בהחלטתו לשלוח משלחת שתמשיך במשא ומתן לשחרור החטופים וחזר […]

חיפוש בניוז 360

ניוז 360 news
עכשיו 19:34, יום חמישי (19.09)
ניוז 360 news
פייסבוק
טוויטר
וואצאפ
טלגרם
אימייל
פינטרסט
הדפסה