ניוז
ניוז 360 news

חדשות בארץ

חיסול משולש בלוד, ‏חשד לניסיון רצח והתאבדות במודיעין עילית – התפרצות בבית אבות באור יהודה | כותרות השבת

שלושה ערבים כבני 40, נוהאד שמאלי בן 28, ג'בריל עכאשה בן 28, ראיד עבד אל לטיף בן 40, נורו למוות היום בלוד. מחקירה ראשונית עולה כי השלושה, המוכרים למשטרה, נורו מטווח קצר.

חשד לניסיון רצח והתאבדות: אישה בת 37 אותרה במצב קשה ועם סימני דקירה במודיעין עילית. במקביל, מאותו הבניין אותר גבר כבן 40 שקפץ מגובה במצב קשה. השניים טופלו על ידי צוותי מד"א ופונו לבית החולים שיבא בתל השומר. מדובר בזוג ממוצע רוסי שחזר בתשובה לא מזמן. גרו בדירה שכורה ברחוב רבי עקיבא 28 בברכפלד.

צילום: דוברות המשטרה.

‏אישה כבת 60 טבעה בחוף הנכים בהרצליה, מצבה אנוש.

צילום: תיעוד מבצעי מד"א.

במהלך השבת הוזעקו שוטרים למבשרת ציון בעקבות דיווח על כ – 15 רכבים שנגרמו להם נזקים. חוקרים ואנשי מז"פ של משטרת ישראל פתחו בחקירה תוך איסוף ראיות וממצאים.

קרדיט: דוברות המשטרה.

משרד הבריאות פרסם הבוקר כי אתמול נשבר שיא בדיקות הקורונה ביממה – 16,133. מספר המאובחנים היומי בנגיף חצה את רף ה-100 בפעם השישית בשמונת הימים האחרונים אחרי שאתמול אובחנו 144 בני אדם. גם בעולם ממשיך הנגיף להתפשט במהירות – עם 100 אלף נדבקים ביום.
שישה דיירים ושני אנשי צוות בבית האבות "נאות אבי אחוזת אייל" סמוך לאור יהודה אובחנו כחולים בנגיף הקורונה. מבית האבות נמסר כי בבדיקות הראשונות שנערכו לא נמצאו חולים ואילו רק לאחר ביצוע בדיקות פעם נוספת התגלו החולים בנגיף. בדיקות הקורונה בוצעו בבית האבות לאחר שנודע כי אחת המטפלות אובחנה בנגיף בתחילת השבוע והוכנסה לבידוד במלונית. בעקבות זאת, במוסד ובעיר הסמוכה חוששים מהתפרצות מחודשת של המגיפה. ליאת שוחט, ראשת עיריית אור יהודה, כתבה לתושבים בעמוד הפייסבוק שלה כי "ל'אחוזת אייל' אין אבא ואמא והיא אינה משויכת לאף רשות מוניציפלית. יחד עם זאת, אנו נמצאים עם הנהלת המקום בקשר שוטף, וכך קרה גם הבוקר כשבהנחייתי מנכ"ל העירייה, אלי אהרוני, יצר עימם קשר ואנו נסייע להם בהתמודדות עם כל מה שנדרש".

קורונה במערכת החינוך: בבית הרב תחומי בחדרה התגלו עד כה שבעה חולים מהם שישה תלמידים ומורה. תלמידה כיתה ט' מבית החינוך "שער הנגב" אובחנה בנגיף ועל כן בית הספר נסגר לאלתר. מקרה נוסף אירע בבית ספר ניצני הנגב שם איש צוות אובחן כחולה קורונה.

השליח הקטארי מוחמד אל-עמאדי צפוי להגיע בשבוע הבא לעזה לצורך חלוקת המענק לתושבי הרצועה. אם אכן יגיע – זו תהיה הפעם הראשונה מזה ארבעה חודשים שהוא ייכנס בשערי הרצועה. בחודשים האחרונים חולק המענק ללא הגעתו של אל-עמאדי או של סגנו חאלד חרדאן בשל משבר הקורונה.

שבת סוערת בבני ברק! בליל שבת בעקבות חידוש המהומות ומקרי אלימות בין הפלגים בסאטמר – נראו כ-15 ניידות משטרה נכנסות בליל שבת לשיכון סאטמר בעיר. עשרות המאבטחים נשארו.

ישראלים שהמריאו לרומניה בטיסות של חברת התעופה "וויז אייר" לא הורשו להיכנס למדינה מאחר שלא הסדירו את הגעתם לפי תקנות הקורונה במדינה. הטיסה לישראל אמורה הייתה לצאת רק ביום ראשון, והישראלים חששו שיצטרכו "לבלות" את סוף השבוע בנמל התעופה בבוקרשט. עם זאת, קונסולית ישראל ברומניה, רחל בליצר, ביקרה אותם והודיעה להם על כך שנקבעה להם טיסה להבוקר, עמה הם חזרו לארץ.

שני שוטרים בארה"ב הושעו מתפקידם במשטרת ניו יורק, בשל תקריות שאירעו בהפגנות על מותו של ג'ורג' פלויד. הראשון הושעה לאחר שהוריד לאדם את מסיכת הפנים וריסס אותו בספריי פלפל. השני הושעה בעקבות דחיפת אישה והפלתה לקרקע, באירוע בו יועבר מתפקידו גם מפקח ששהה במקום.

כ-90 אלף מטיילים פקדו השבת את הגנים הלאומיים ושמורות הטבע. בין האתרים הבולטים: תל אשקלון עם 3500 מטיילים ועין אפק עם 2400 מטיילים, תל דן, גן השלושה ועין גדי עם 2000 מטיילים בכל אחד מהאתרים.

לשתף
מערכת החדשות עושה מאמץ לכבד זכויות יוצרים. גיליתם טעות בתוכן? חסר קרדיט או דרוש תיקון? צרו איתנו קשר בהקדם.

תגובות

guest
2 התגובות שלכם
Inline Feedbacks
View all comments
נתן
נתן
לפני 4 שנים

למה ציינתם את המוצה העדתי של הזוג זה מתוך גזענות

פשוט, מדובר בזוג בעלי תשובה ממוצא רוסי, ז"א לא זוג חרדים קלאסי האשה ממש מקסימה, הבעל עבר משברים נפשיים קשים לאחרונה...
פשוט, מדובר בזוג בעלי תשובה ממוצא רוסי, ז"א לא זוג חרדים קלאסי האשה ממש מקסימה, הבעל עבר משברים נפשיים קשים לאחרונה...
לפני 4 שנים

פשוט

#בארץ

צ'ט קבוצת
הכתבים
ניוז 360

גנץ בצפון על רקע השיחות בדוחא: "נתניהו, הגיע הזמן שתפסיק להתעסק בגורלה של הממשלה, ותעסוק רק בגורלה של המדינה. פעם אחת, תהיה אמיץ." מהליכוד נמסר בתגובה לגנץ: "הפרוטוקולים יוכיחו שגנץ הוא זה שהתנגד להחלטות קריטיות לביטחון ישראל, כולל החלטות על פעולות צבאיות דרמטיות. חיסולי ראשי חמאס וחיזבאללה מאז עזיבת גנץ מעידים יותר מכל על שינוי […]

ניוז 360

אל״מ במיל׳ אבי עמירם וסרן ליאור פורת המייצגים את אחד החשודים בפרשה מטעם הסנגוריה הצבאית ניהלו את המגעים עם התביעה הצבאית לגבי שחרור כלל החשודים (על דעת באי כוחם), נוכח הימשכות החקירה הצפויה. עורכי הדין מטעם הסנגוריה הצבאית דרשו לבחון באופן מעמיק במסגרת החקירה טענות הגנה מהותיות נוכח קשיים שנתגלו בחקירה, מה גם שהחשודים הם […]

ניוז 360

‏בישראל מעריכים גם בשעות האחרונות, כי איראן עשויה להגיב בצורה נרחבת יותר ממה שהיה באפריל. עוד מעריכים כי התגובה של חיזבאללה לחיסול פואד שוכר עשויה להגיע בימים הקרובים, ונערכים לכך בהתאם.

ניוז 360

בפעילות משותפת של צה״ל ושב״כ, ב-24.7 הותקף ברצועת עזה איתור בו שהה המחבל נאיל סכל, ששימש כבכיר בחמאס. מספר ימים לאחר התקיפה, התקבל מידע כי סכל חוסל. סכל פעל למעלה מעשור במסגרת ׳מטה הגדה׳ של ארגון הטרור חמאס, גוף שאחראי על הכוונת הפעילות מול שטחי יהודה ושומרון. במקביל, היה מעורב בהכוונת פעילות טרור, מימון ואספקת […]

ניוז 360

שוטרי תחנת נתניה פתחו הלילה בסריקות עם קבלת דיווח בדבר חשד לביצוע עבירות מין ותקיפה בקטינה מתחת לגיל 16 בחוף הים בעיר. בתום סריקות נרחבות, עצרו שוטרי התחנה את החשוד – תושב נתניה כבן 18 במרכז העיר ובתום חקירתו במחלק משפחה בתחנת המשטרה בעיר החשוד נכלא. היום תבקש המשטרה בבית המשפט להאריך את מעצרו.

ניוז 360

ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח לפני זמן קצר בטלפון עם נשיא ארה"ב ג'ו ביידן ובירך אותו ואת העם האמריקני לרגל יום העצמאות האמריקני. ראש הממשלה אמר שבלי ארה"ב אין חירות בעולם. הנשיא ביידן אמר שבלי ישראל אין ביטחון ליהודים בעולם. ראש הממשלה עדכן את הנשיא ביידן בהחלטתו לשלוח משלחת שתמשיך במשא ומתן לשחרור החטופים וחזר […]

חיפוש בניוז 360

ניוז 360 news
עכשיו 19:04, יום חמישי (19.09)
ניוז 360 news
פייסבוק
טוויטר
וואצאפ
טלגרם
אימייל
פינטרסט
הדפסה