ניוז
ניוז 360 news

חדשות בארץ

נפתלי בנט: נקבל החלטה רק אחרי שיתפרסמו המפות, הקמת מדינת טרור – אסון קיומי

דברי יו"ר ימינה נפתלי בנט בישיבת סיעת ימינה:הנשיא טראמפ הוכיח עצמו כחבר ענק של מדינת ישראל, בשלל פעולות כולל העברת השגרירות לירושלים ובהכרה ברמת הגולן ובירושלים. על כך תודתנו הגדולה.

החלת ריבונות ישראלית על שטחי ארץ ישראל היא מעשה היסטורי. אך הקמת מדינת טרור פלסטינית בלב ארצנו היא אסון קיומי. איננו מכירים עדיין את פרטי התכנית והמפה—האם זה ריבונות או פלסטין. אנחנו פועלים להשפיע ולהביא להחלת ריבונות טובה, כזו שנוכל לתמוך בה בכל כוחנו. ברגע שהמפה והתכנית יתגבשו סופית, נקבל החלטה.

יו"ר מועצת יש"ע דויד אלחייני: "אני מודה מאוד לחברי הכנסת נפתלי בנט ואיילת שקד, שקיבלו אותנו הנה להגיע לישיבת הסיעה לדבר על מתווה טראמפ ועל מהלך הריבונות. אנחנו נמצאים בנקודת זמן חשובה מאוד לא רק להתיישבות אלא לכל מדינת ישראל. אני, כראש מועצה שיש לו הרבה מה להפסיד, אומר לא תודה לתוכנית טראמפ ולמדינה פלסטינית וכן לריבונות. יש לנו אחריות ציבורית לא רק ברמה שלנו, אלא על כל מדינת ישראל. לכן באנו לכאן, להציג את הסיכונים ולומר לא ניתן להקים מדינת טרור בלב מדינת ישראל".

בעניין הקרונה – אנחנו עדים להתפרצויות קורונה ברחבי הארץ, שכאילו מפתיעות אותנו. אך ההפתעה נובעת רק מכך שמשרד הבריאות כמעט ולא מקיים בדיקות PCR ובדיקות סרולוגיות.
הממשלה בוחרת להיות עיוורת, ואז מתוך אותו עיוורון, להכות בפטיש על כלכלת ישראל עם עוד ועוד סגרים והחמרות. עסקים שנאלצו להסגר בגלל הקורונה, רק מתחילים להתאושש כעת. אם מדינת ישראל תאלץ להכנס שוב לסגר זו עלולה להיות מכת מוות לעסקים רבים שהם מנוע הצמיחה המרכזי של המשק. הגיע הזמן לעבור ממדיניות פטיש למדיניות פינצטה. לבודד רק את הנשאים ולא לסגור שוב את ישראל. אני קורא לממשלת ישראל ולשר הבריאות להקים כבר היום מערך חירום לבדיקות, חיקורים ובידודים, כך שלא נצטרך לסגור שוב את ישראל.

לשתף
מערכת החדשות עושה מאמץ לכבד זכויות יוצרים. גיליתם טעות בתוכן? חסר קרדיט או דרוש תיקון? צרו איתנו קשר בהקדם.

תגובות

guest
1 תגובה
Inline Feedbacks
View all comments
Sidi. Armond
Sidi. Armond
לפני 4 שנים

טוב. מאוד

#בארץ

צ'ט קבוצת
הכתבים
ניוז 360

גנץ בצפון על רקע השיחות בדוחא: "נתניהו, הגיע הזמן שתפסיק להתעסק בגורלה של הממשלה, ותעסוק רק בגורלה של המדינה. פעם אחת, תהיה אמיץ." מהליכוד נמסר בתגובה לגנץ: "הפרוטוקולים יוכיחו שגנץ הוא זה שהתנגד להחלטות קריטיות לביטחון ישראל, כולל החלטות על פעולות צבאיות דרמטיות. חיסולי ראשי חמאס וחיזבאללה מאז עזיבת גנץ מעידים יותר מכל על שינוי […]

ניוז 360

אל״מ במיל׳ אבי עמירם וסרן ליאור פורת המייצגים את אחד החשודים בפרשה מטעם הסנגוריה הצבאית ניהלו את המגעים עם התביעה הצבאית לגבי שחרור כלל החשודים (על דעת באי כוחם), נוכח הימשכות החקירה הצפויה. עורכי הדין מטעם הסנגוריה הצבאית דרשו לבחון באופן מעמיק במסגרת החקירה טענות הגנה מהותיות נוכח קשיים שנתגלו בחקירה, מה גם שהחשודים הם […]

ניוז 360

‏בישראל מעריכים גם בשעות האחרונות, כי איראן עשויה להגיב בצורה נרחבת יותר ממה שהיה באפריל. עוד מעריכים כי התגובה של חיזבאללה לחיסול פואד שוכר עשויה להגיע בימים הקרובים, ונערכים לכך בהתאם.

ניוז 360

בפעילות משותפת של צה״ל ושב״כ, ב-24.7 הותקף ברצועת עזה איתור בו שהה המחבל נאיל סכל, ששימש כבכיר בחמאס. מספר ימים לאחר התקיפה, התקבל מידע כי סכל חוסל. סכל פעל למעלה מעשור במסגרת ׳מטה הגדה׳ של ארגון הטרור חמאס, גוף שאחראי על הכוונת הפעילות מול שטחי יהודה ושומרון. במקביל, היה מעורב בהכוונת פעילות טרור, מימון ואספקת […]

ניוז 360

שוטרי תחנת נתניה פתחו הלילה בסריקות עם קבלת דיווח בדבר חשד לביצוע עבירות מין ותקיפה בקטינה מתחת לגיל 16 בחוף הים בעיר. בתום סריקות נרחבות, עצרו שוטרי התחנה את החשוד – תושב נתניה כבן 18 במרכז העיר ובתום חקירתו במחלק משפחה בתחנת המשטרה בעיר החשוד נכלא. היום תבקש המשטרה בבית המשפט להאריך את מעצרו.

ניוז 360

ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח לפני זמן קצר בטלפון עם נשיא ארה"ב ג'ו ביידן ובירך אותו ואת העם האמריקני לרגל יום העצמאות האמריקני. ראש הממשלה אמר שבלי ארה"ב אין חירות בעולם. הנשיא ביידן אמר שבלי ישראל אין ביטחון ליהודים בעולם. ראש הממשלה עדכן את הנשיא ביידן בהחלטתו לשלוח משלחת שתמשיך במשא ומתן לשחרור החטופים וחזר […]

חיפוש בניוז 360

ניוז 360 news
עכשיו 3:08, יום שישי (20.09)
ניוז 360 news
פייסבוק
טוויטר
וואצאפ
טלגרם
אימייל
פינטרסט
הדפסה