חדשות בארץ

אחרי חשיפת חדשות כל העולם: משרד הבריאות החל לבטל חיובי בידוד לתושבים שקיבלו הודעות שגויות

אחרי חשיפת המחדל בחדשות כל העולם: משרד הבריאות החל לבטל אתמול חובות בידוד למספר תושבי ירושלים לאחר שקיבלו הודעות שגויות שהיו בקרבת חולי קורונה והם מחוייבים בידוד.

הודעה על ביטול חובת הבידוד.

כזכור, עשרות תושבים בשכונת שמואל הנביא בירושלים קיבלו sms שגוי שהיו בסביבת חולה קורונה מאומת ולטענתם לא היו בקרבת חולה.

לעומת זאת, מספר תושבים סיפרו לחדשות כל העולם, שכן היו בסביבת חולה מאומת ולא קיבלו. אחד מהתושבים הכניס את עצמו לבידוד מרצונו ולאחר מכן התברר שנדבק בנגיף.

שמואל, תושב השכונה, שקיבל אתמול הודעה ממשרד הבריאות שחובת הבידוד שלו מבוטלת, סיפר שלשום לחדשות כל העולם: "קיבלתי הודעה שבתאריך 9/4/20 שהייתי בקרבת חולה קורונה. אני אדם דתי ומדובר בתאריך ושעה של חג, המכשיר היה במטען ליד המכשיר של אישתי ולא יצאתי מהבית, אך רק אני קיבלתי. אם זה היה נכון גם היא הייתה צריכה לקבל."

יעל, תושבת שכונת שמואל הנביא הוסיפה: "אני תושבת השכונה, גרה בבית עם ההורים שלי ושני אחים. קיבלתי הודעה שבתאריך ה-9/4 בין השעות 20:00 ל-21:00 הייתי בקרבת חולי קורנה, בשעות האלה ישבתי בבית ולא יצאתי כבר תקופה, אם זה היה נכון כל משפחתי היו אמורים לקבל גם את ההודעה הזאת כי כולנו היינו יחד בבית."

כאמור, בעקבות זאת משרד הבריאות ביטל לו ולעוד מספר תושבים את חובת הבידוד.

לשתף
מערכת החדשות עושה מאמץ לכבד זכויות יוצרים. גיליתם טעות בתוכן? חסר קרדיט או דרוש תיקון? צרו איתנו קשר בהקדם.

תגובות

guest
1 תגובה
Inline Feedbacks
View all comments
יצחק כימיגר
יצחק כימיגר
לפני 4 שנים

אני גם קיבלתי אבל רציתי לשאול עים אפשר לצאת כי המשפחה שלי לא קיבלו וזה ניראה לי טעות

#בארץ

צ'ט קבוצת
הכתבים
ניוז 360

לפי גורמים ישראלים: "ישראל תפתח בתגובה משמעותית למתקפה האיראנית בתוך ימים. התגובה עשויה לכלול את מתקני הנפט באיראן ויעדים אסטרטגיים אחרים."

ניוז 360

אחרי המתקפה של איראן על ישראל ‏הערב, סגנית נשיא ארה"ב קמלה האריס אמרה: "אני תמיד אבטיח שלישראל תהיה את היכולת להגן על עצמה נגד איראן".

ניוז 360

גנץ בצפון על רקע השיחות בדוחא: "נתניהו, הגיע הזמן שתפסיק להתעסק בגורלה של הממשלה, ותעסוק רק בגורלה של המדינה. פעם אחת, תהיה אמיץ." מהליכוד נמסר בתגובה לגנץ: "הפרוטוקולים יוכיחו שגנץ הוא זה שהתנגד להחלטות קריטיות לביטחון ישראל, כולל החלטות על פעולות צבאיות דרמטיות. חיסולי ראשי חמאס וחיזבאללה מאז עזיבת גנץ מעידים יותר מכל על שינוי […]

ניוז 360

אל״מ במיל׳ אבי עמירם וסרן ליאור פורת המייצגים את אחד החשודים בפרשה מטעם הסנגוריה הצבאית ניהלו את המגעים עם התביעה הצבאית לגבי שחרור כלל החשודים (על דעת באי כוחם), נוכח הימשכות החקירה הצפויה. עורכי הדין מטעם הסנגוריה הצבאית דרשו לבחון באופן מעמיק במסגרת החקירה טענות הגנה מהותיות נוכח קשיים שנתגלו בחקירה, מה גם שהחשודים הם […]

ניוז 360

‏בישראל מעריכים גם בשעות האחרונות, כי איראן עשויה להגיב בצורה נרחבת יותר ממה שהיה באפריל. עוד מעריכים כי התגובה של חיזבאללה לחיסול פואד שוכר עשויה להגיע בימים הקרובים, ונערכים לכך בהתאם.

ניוז 360

בפעילות משותפת של צה״ל ושב״כ, ב-24.7 הותקף ברצועת עזה איתור בו שהה המחבל נאיל סכל, ששימש כבכיר בחמאס. מספר ימים לאחר התקיפה, התקבל מידע כי סכל חוסל. סכל פעל למעלה מעשור במסגרת ׳מטה הגדה׳ של ארגון הטרור חמאס, גוף שאחראי על הכוונת הפעילות מול שטחי יהודה ושומרון. במקביל, היה מעורב בהכוונת פעילות טרור, מימון ואספקת […]

חיפוש בניוז 360

ניוז 360 news
עכשיו 8:39, שבת (5.10)
ניוז 360 news
פייסבוק
טוויטר
וואצאפ
טלגרם
אימייל
פינטרסט
הדפסה