ניוז
ניוז 360 news

חדשות בארץ

‏יאיר נתניהו צייץ כי הוא מקווה ש"הזקנים מהפגנת השמאל ימותו מקורונה", ראש הממשלה הגיב: "במאבק מול הנגיף אין מחנות"

יו"ר מרץ, חבר הכנסת ניצן הורוביץ, העלה לחשבון הטוויטר תמונה ממחאת הדגלים השחורים שנערכה בת"א, וכתב: ‏"הפגנה חזקה מאוד עכשיו בככר הבימה. נלחמים בשחיתות, נאבקים על הדמוקרטיה."

יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה הגיב: "מקווה שהזקנים שימותו בעקבות ההפגנה יהיו רק מהמחנה שלכם".

מטעמו של ראש הממשלה נמסר: "ראש הממשלה דוחה את הדברים על הסף. במאבק בקורונה אין מחנות, ואסור שיהיו. ראש הממשלה עובד מסביב לשעון כדי לשמור על בריאותם וחייהם של כל אזרחי ישראל, בלי יוצא מן הכלל."

אחרי ההודעה של אביו, צייץ יאיר בתגובה: ‏כמה עיתונאים טיפשים ופופוליסטים זה לא יאמן! ניצן הורוביץ צילם עצמו מתגאה ב״הפגנה״ במימון של אהוד ברק, שלפי כל הגיון אמורה בכלל לא להיות חוקית בימים אלה (מניין בבית כנסת אסור!). אני זעמתי כי אני מבין ש״ההפגנה״ הזאת תוביל כמעט בוודאות למוות של זקנים (מאות אנשים במקום אחד, זה כמעט וודאי מבחינה ססטיסטית). אז רציתי להבהיר לו מה המשמעות של מעשיהם ! שאשכרה הם מסכנים לא רק את החיים שלנו ושל ההורים והסבים שלנו (שזה הדבר האחרון שמעניין אותם), אלא גם את החיים של ההורים והסבים שלהם! אבל בגלל שאין לי כוח למלחמה מיותרת כזאת וחסרת חשיבות העדפתי למחוק את הציוץ. אל דאגה, הציוץ של ניצן הורוביץ מתגאה במעשה שיוביל למוות של זקנים, נשאר על קנו."

יו"ר מרצ ח״כ ניצן הורוביץ אמר בתגובה: "דברי הבלע של יאיר נתניהו מעוררים שאט נפש. ההסתה ואיחולי המוות לאנשי המחנה הפוליטי היריב מחליאים ורק מדגישים את חשיבות המאבק שלנו נגד השחיתות ולמען חיזוק הדמוקרטיה. במיוחד בתקופה הזו יש צורך קריטי בהגנה על זכויות היסוד של האזרחים. אני גאה במפגינים שיוצאים להגנת החברה הישראלית החופשית וממליץ ליאיר נתניהו לשטוף את פיו באלכוג׳ל״.

לשתף
מערכת החדשות עושה מאמץ לכבד זכויות יוצרים. גיליתם טעות בתוכן? חסר קרדיט או דרוש תיקון? צרו איתנו קשר בהקדם.

תגובות

guest
14 התגובות שלכם
Inline Feedbacks
View all comments
ברכה
ברכה
לפני 4 שנים

יאיר למה לקלל זה לא יפה

אתי
אתי
לפני 4 שנים

יאיר.
ראש בריא יש לך.
כל הכבוד!👍

عبد
عبد
Reply to  אתי
לפני 4 שנים

ראש עיר , עם ראש על הכתפיים , צעד נכון , (הבקשה.)

יאיר.אתה גר וחיי על.חשבונינו, תלמד מאחיך לסתום הפה שלך, אתה חלק מהגורם לשינאה של מישפחתך, עים הפה המסריח שלך.
יאיר.אתה גר וחיי על.חשבונינו, תלמד מאחיך לסתום הפה שלך, אתה חלק מהגורם לשינאה של מישפחתך, עים הפה המסריח שלך.
Reply to  אתי
לפני 4 שנים

יאיר תלמד לסתום את הפה.

אסי
אסי
לפני 4 שנים

ילד מפונק חי על חשבונינו דואג לפרנסת אביו
אחרת מי רואה אותו

יורם
יורם
לפני 4 שנים

למה הייעוץ המשפטי לא עושה דבר לסתום למפגר את הפה

אירוס הארגמן
אירוס הארגמן
לפני 4 שנים

למה אף אחד מחברי הכנסת לא מתערב?יאיר נתניהו הורס לאבא שלו את הקריירה.הרבה אנשים במדינה לא אוהבים את הפה הגדול שלו….ביבי למה אתה לא מרסן את הבן שלך?

S.O.S
S.O.S
לפני 4 שנים

ילדון לא מאחלים לאף אחד מוות.תחשוב לפני שאתה יורה אש וגופרית.זעם אימפולסיביות שנאה
הסתה לא נותן כלום.
אתה עושה רק נזק.
תוציא מהמוח התולעת שלך
רק דברים חיובים.
בחיים תחשוב תפעל להיות
חכם ולא צודרק.
להיות חיובי בן אדם טוב נתינה מחילה אושר שמחת חיים מוסרי
תחשוב על זה

חנן שחף
חנן שחף
לפני 4 שנים

איזה טיפש, תגובה מתפתלת ומאולצת, לא משכנע, כנראה שאבא שלו אמר לו מה לכתוב

פונטיוס פילאטוס
פונטיוס פילאטוס
לפני 4 שנים

כנופיית נבלות ,כשאתם פותחים פה תישתו ליזול לפני כדי שלא תמותו מהרעל שיוצא לכם מהפה אלה מהקורונה

אבי
אבי
לפני 4 שנים

מזבלה של ילד אוכל חינם על חשבון משלם המיסים

אני
אני
לפני 4 שנים

יאיר אתה בחור בשכל של ילד בן חמש .אם לא ההית הבן של הנוכל ביבי והעברינית שרה ההית עכשיו יושב בפח הזבל

זקיף
זקיף
לפני 4 שנים

יאיר הסרחון שיוצא מפיך יוצא מהמסך .אבל אתה הבן של ביבי ושרה מה יש לצפות ממך

זק
זק
לפני 4 שנים

יאיר אתה שמוק

#בארץ

צ'ט קבוצת
הכתבים
ניוז 360

גנץ בצפון על רקע השיחות בדוחא: "נתניהו, הגיע הזמן שתפסיק להתעסק בגורלה של הממשלה, ותעסוק רק בגורלה של המדינה. פעם אחת, תהיה אמיץ." מהליכוד נמסר בתגובה לגנץ: "הפרוטוקולים יוכיחו שגנץ הוא זה שהתנגד להחלטות קריטיות לביטחון ישראל, כולל החלטות על פעולות צבאיות דרמטיות. חיסולי ראשי חמאס וחיזבאללה מאז עזיבת גנץ מעידים יותר מכל על שינוי […]

ניוז 360

אל״מ במיל׳ אבי עמירם וסרן ליאור פורת המייצגים את אחד החשודים בפרשה מטעם הסנגוריה הצבאית ניהלו את המגעים עם התביעה הצבאית לגבי שחרור כלל החשודים (על דעת באי כוחם), נוכח הימשכות החקירה הצפויה. עורכי הדין מטעם הסנגוריה הצבאית דרשו לבחון באופן מעמיק במסגרת החקירה טענות הגנה מהותיות נוכח קשיים שנתגלו בחקירה, מה גם שהחשודים הם […]

ניוז 360

‏בישראל מעריכים גם בשעות האחרונות, כי איראן עשויה להגיב בצורה נרחבת יותר ממה שהיה באפריל. עוד מעריכים כי התגובה של חיזבאללה לחיסול פואד שוכר עשויה להגיע בימים הקרובים, ונערכים לכך בהתאם.

ניוז 360

בפעילות משותפת של צה״ל ושב״כ, ב-24.7 הותקף ברצועת עזה איתור בו שהה המחבל נאיל סכל, ששימש כבכיר בחמאס. מספר ימים לאחר התקיפה, התקבל מידע כי סכל חוסל. סכל פעל למעלה מעשור במסגרת ׳מטה הגדה׳ של ארגון הטרור חמאס, גוף שאחראי על הכוונת הפעילות מול שטחי יהודה ושומרון. במקביל, היה מעורב בהכוונת פעילות טרור, מימון ואספקת […]

ניוז 360

שוטרי תחנת נתניה פתחו הלילה בסריקות עם קבלת דיווח בדבר חשד לביצוע עבירות מין ותקיפה בקטינה מתחת לגיל 16 בחוף הים בעיר. בתום סריקות נרחבות, עצרו שוטרי התחנה את החשוד – תושב נתניה כבן 18 במרכז העיר ובתום חקירתו במחלק משפחה בתחנת המשטרה בעיר החשוד נכלא. היום תבקש המשטרה בבית המשפט להאריך את מעצרו.

ניוז 360

ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח לפני זמן קצר בטלפון עם נשיא ארה"ב ג'ו ביידן ובירך אותו ואת העם האמריקני לרגל יום העצמאות האמריקני. ראש הממשלה אמר שבלי ארה"ב אין חירות בעולם. הנשיא ביידן אמר שבלי ישראל אין ביטחון ליהודים בעולם. ראש הממשלה עדכן את הנשיא ביידן בהחלטתו לשלוח משלחת שתמשיך במשא ומתן לשחרור החטופים וחזר […]

חיפוש בניוז 360

ניוז 360 news
עכשיו 4:11, יום שישי (20.09)
ניוז 360 news
פייסבוק
טוויטר
וואצאפ
טלגרם
אימייל
פינטרסט
הדפסה