חדשות בארץ

מזל דלאל, בת 53 ואם ל-9 ילדים, ללא מחלות רקע, נפטרה מקורונה

לפני זמן קצר התקבלה הידיעה המרה על פטירתה של האישה מזל דלאל ע"ה מרחוב מהרי"ל דיסקין בקריה החרדית, שנפטרה ל"ע ממגיפת הקורונה בגיל 53 ללא מחלות רקע.

המנוחה אושפזה בבית החולים 'הדסה עין כרם' בירושלים בערב החג ובשבת הדרדר מצבה והיא נפורה הערב.

המנוחה עבדה במגן הלב עם ילדים מיוחדים, כסייעת בבוקר וכגננת בצהרון.

מזל דלאל ז"ל.

הותירה אחריה את בעלה הרב יואל דלאל שליט"א, מקים מוסדות בבית שמש ואברך חשוב בעיר, היא הותירה אחריה 9 ילדים יתומים.

הלווייתה תתקיים הערב (מוצאי שבת חול המועד). עקב המצב מתבקשים כל מכריה לא להשתתף בהלוויה כלל.

ראש עריית בית שמש ד"ר עליזה בלוך, הנהלת העיר, מנכ"ל הערייה ועובדיה מרכינים ראש ומביעים צער עמוק על פטירת הגב' מזל דלאל תושבת בית שמש מנגיף הקורונה.

ראש העיריה ד"ר בלוך: "כאב עצום. הלב דואב. משפחת בית שמש עם משפחת דלאל והילדים. אנחנו נעטוף ונלווה את המשפחה בימים קשים אלו."

אברהם קאפ מפקד זק״א בית שמש: ״מדובר במקרה מוות ראשון מקורונה בעיר בית שמש. המנוחה אם לתשעה ילדים עבדה בשנים האחרונות בחינוך עם ילדים מיוחדים. מדובר במשפחה מאוד חשובה בקהילה החרדית, הלב כואב. המנוחה לא סבלה כלל ממחלות רקע אלא נדבקה מהנגיף, מספר ימים לפני החג כשהמצב התדרדר פונתה לביה"ח הדסה עין כרם שם אושפזה במצב קשה. הערב במוצאי שבת הגיעה הבשורה הקשה שבמהלך השבת הרופאים שנלחמו על חייה נאלצו לאשר את מותה.״

יהודה משי זהב יו"ר זק"א: "מה שמקומם ומזעזע שעדיין ישנם מספר בתי כנסת בקריה החרדית אליהם מגיעים עשרות תושבים צעירים ומבוגרים לתפילות. למרות הפסק הלכה של הרבנים אשר הזהירו מפני הפצת הנגיף שדינו כרודף. אני פונה אישית ומתחנן, הנגיף אינו מבדיל בין אדם לאדם ולכן חייבים לשמור על כללי משרד הבריאות ולהישאר בבית.״

מבית החולים הדסה עין כרם נמסר: "חולה בת 53 שהייתה מונשמת ומורדמת למעלה משבוע ומחלתה הייתה קשה והתדרדרה במהירות, נפטרה היום. אנו משתתפים בצער המשפחות.

בתוך כך, השתפר מאוד מצבם של שני חולים מונשמים אשר טופלו במצב קשה ביחידה לטיפול נמרץ נשימתי והם הועברו לטיפול במחלקות הקורונה הרגילות.

בנוסף, חולה בן 79 עם מחלות רקע מורכבות שהיה מונשם ומורדם, נפטר אמש בבית החולים.
בת משפחתו נקראה אל המתחם למחלות מתפרצות על מנת לשהות לצידו והספיקה להפרד ממנו.

לשתף
מערכת החדשות עושה מאמץ לכבד זכויות יוצרים. גיליתם טעות בתוכן? חסר קרדיט או דרוש תיקון? צרו איתנו קשר בהקדם.

תגובות

guest
1 תגובה
Inline Feedbacks
View all comments
שכן כאוב
שכן כאוב
לפני 4 שנים

ניתן לתרום למשפחה דרך הקרן שהוקמה : https://my.israelgives.org/he/campaign/Am_Yisrael_at_its_best

#בארץ

צ'ט קבוצת
הכתבים
ניוז 360

לפי גורמים ישראלים: "ישראל תפתח בתגובה משמעותית למתקפה האיראנית בתוך ימים. התגובה עשויה לכלול את מתקני הנפט באיראן ויעדים אסטרטגיים אחרים."

ניוז 360

אחרי המתקפה של איראן על ישראל ‏הערב, סגנית נשיא ארה"ב קמלה האריס אמרה: "אני תמיד אבטיח שלישראל תהיה את היכולת להגן על עצמה נגד איראן".

ניוז 360

גנץ בצפון על רקע השיחות בדוחא: "נתניהו, הגיע הזמן שתפסיק להתעסק בגורלה של הממשלה, ותעסוק רק בגורלה של המדינה. פעם אחת, תהיה אמיץ." מהליכוד נמסר בתגובה לגנץ: "הפרוטוקולים יוכיחו שגנץ הוא זה שהתנגד להחלטות קריטיות לביטחון ישראל, כולל החלטות על פעולות צבאיות דרמטיות. חיסולי ראשי חמאס וחיזבאללה מאז עזיבת גנץ מעידים יותר מכל על שינוי […]

ניוז 360

אל״מ במיל׳ אבי עמירם וסרן ליאור פורת המייצגים את אחד החשודים בפרשה מטעם הסנגוריה הצבאית ניהלו את המגעים עם התביעה הצבאית לגבי שחרור כלל החשודים (על דעת באי כוחם), נוכח הימשכות החקירה הצפויה. עורכי הדין מטעם הסנגוריה הצבאית דרשו לבחון באופן מעמיק במסגרת החקירה טענות הגנה מהותיות נוכח קשיים שנתגלו בחקירה, מה גם שהחשודים הם […]

ניוז 360

‏בישראל מעריכים גם בשעות האחרונות, כי איראן עשויה להגיב בצורה נרחבת יותר ממה שהיה באפריל. עוד מעריכים כי התגובה של חיזבאללה לחיסול פואד שוכר עשויה להגיע בימים הקרובים, ונערכים לכך בהתאם.

ניוז 360

בפעילות משותפת של צה״ל ושב״כ, ב-24.7 הותקף ברצועת עזה איתור בו שהה המחבל נאיל סכל, ששימש כבכיר בחמאס. מספר ימים לאחר התקיפה, התקבל מידע כי סכל חוסל. סכל פעל למעלה מעשור במסגרת ׳מטה הגדה׳ של ארגון הטרור חמאס, גוף שאחראי על הכוונת הפעילות מול שטחי יהודה ושומרון. במקביל, היה מעורב בהכוונת פעילות טרור, מימון ואספקת […]

חיפוש בניוז 360

ניוז 360 news
עכשיו 20:35, שבת (5.10)
ניוז 360 news
פייסבוק
טוויטר
וואצאפ
טלגרם
אימייל
פינטרסט
הדפסה