ניוז
ניוז 360 news

חדשות בארץ

סוכן סמוי משירות בתי הסוהר הביא לתפיסה ענקית של סמים שהיו בדרכם לבית סוהר בדרום הארץ

לצד היערכות שב״ס במניעת חדירת נגיף הקורנה לבתי הכלא לשם שמירה על חיי האסירים והסגל, יחידות המודיעין של שב״ס ממשיכות לפעול כל העת לסיכול כל נסיון של החדרת סמים וציוד אסור לבתי הכלא.

סוכן סמוי משירות בתי הסוהר הביא לתפיסה ענקית של סמים שהיו בדרכם לבית סוהר בדרום הארץ

במהלך החודש האחרון הופעל סוכן של מערך המודיעין בשירות בתי הסוהר ביחידת 'דרור', בבית סוהר פלילי בדרום הארץ.

במהלך הפעלתו הצליח הסוכן להביא למעצרם של אזרח ואסיר, שניסו באמצעות הסוכן להבריח לתוך מתקן הכליאה כמות גדולה מאוד של סמים מסוכנים.
לאחר פעילות מודיעינית ומעקב לאיסוף הראיות נקבע אתמול (ג' 10.3.20) המפגש המפליל בין הסוכן לאזרח באזור התחנה המרכזית בבאר שבע. במהלך המפגש, העביר האזרח החשוד סמים

וכסף לסוכן ובעת ביצוע עסקת הסמים, ניתן האות ע״י בלשי יחידת ׳דרור׳ ויחד עם בלשי משטרת באר שבע תפסו ועצרו את הבלדר.

נתפסו כמויות גדולות מאוד של סמים מסוגים שונים בינהם פלטות חשיש, אבקות סם מסוכן, 182 כדורי סם מסוגים שונים וכסף רב . העצור הועבר להמשך טיפול חקירות תחנת באר שבע.

בשב"ס מציינים כי "חטיבת המודיעין של שירות בתי הסוהר וכלל יחידות המיוחדות של שב״ס ימשיכו להאבק בנגע הסמים ובכלל סוגי הפשיעה המכוונת אל ומתוך כתלי הכלא וזאת מתוך הגנה על ביטחונם האישי של תושבי המדינה, גם בתקופה זו בה סגל שב״ס ממשיך בהיערכות קפדנית בכל המתקנים למנוע את חדירת נגיף הקורונה לתוך הכלא."

(קרדיט תמונות: דוברות שב״ס)

לשתף
מערכת החדשות עושה מאמץ לכבד זכויות יוצרים. גיליתם טעות בתוכן? חסר קרדיט או דרוש תיקון? צרו איתנו קשר בהקדם.

תגובות

guest
0 התגובות שלכם
Inline Feedbacks
View all comments

#בארץ

צ'ט קבוצת
הכתבים
ניוז 360

ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח לפני זמן קצר בטלפון עם נשיא ארה"ב ג'ו ביידן ובירך אותו ואת העם האמריקני לרגל יום העצמאות האמריקני. ראש הממשלה אמר שבלי ארה"ב אין חירות בעולם. הנשיא ביידן אמר שבלי ישראל אין ביטחון ליהודים בעולם. ראש הממשלה עדכן את הנשיא ביידן בהחלטתו לשלוח משלחת שתמשיך במשא ומתן לשחרור החטופים וחזר […]

ניוז 360

אתמול (א') נמסר צו החרמה והריסה לבית המחבל אחמד דואבשה, שבכפר דומא. הצו נמסר לאחר שנדחתה ההשגה שהגישה משפחתו בנושא. המחבל ביצע פיגוע טרור ב-12 באפריל 2024, במסגרתו נרצח הנער בנימין אחימאיר ז"ל. באפשרות משפחת המחבל להגיש עתירה נגד הצו.

ניוז 360

ועדת החקירה הממשלתית לפרשת הצוללות שלחה הבוקר (שני) מכתבי אזהרה לחמישה אישיים, בהם ראש הממשלה בנימין נתניהו. מטעמו של ראש הממשלה נמסר לפני זמן קצר: "ראש הממשלה נתניהו קובע שהצוללות הן יסוד מרכזי בביטחון הלאומי של ישראל ובהבטחת קיומה נגד איראן שמנסה להשמידנו. רכש הצוללות וכלי השייט לא רק שלא פגע בביטחון המדינה – הוא […]

ניוז 360

משטרת ישראל פתחה לפני זמן קצר בחקירת חשד לאירוע ירי לעבר רכב בעיר שדרות, בשלב זה לא דווח על נפגעים. השוטרים נמצאים בזירה והחלו לאסוף ראיות וממצאים. מתחקור ראשוני, עולה החשד שהרקע פלילי.

ניוז 360

מטוסי קרב תקפו לאורך הלילה מטרות של ארגון הטרור חיזבאללה בדרום לבנון. בין המטרות שהותקפו, מבנה צבאי של חיזבאללה במרחב עיתרון, לצד תשתיות מבצעיות ותשתיות טרור של הארגון במרחבים כפר כילא ואל-חיאם שבדרום לבנון. כתוצאה מפגיעת טיל נ״ט אמש (א׳) במרחב מטולה, נפצעו שני חיילי צה״ל במילואים, חברי כיתת כוננות, באורח קשה וקל. חברי כיתת […]

ניוז 360

במהלך הלילה מטוסי קרב יירטו בהצלחה כלי טיס בלתי מאויש שעשה את דרכו מאזור מזרח לכיוון שטח הארץ. הכלי לא חצה לשטח הארץ ולא הופעלו התרעות על פי מדיניות.

חיפוש בניוז 360

ניוז 360 news
עכשיו 22:29, יום שני (8.07)
ניוז 360 news
פייסבוק
טוויטר
וואצאפ
טלגרם
אימייל
פינטרסט
הדפסה