חדשות בארץ

‏"דקרה 40 פעמים": בת 32 נאשמת ברצח חברתה בכרמיאל

חוקרי המשטרה ביחידה המרכזית של מחוז צפון סיימו את חקירת מותה של המנוחה שושנה מנשירוב ז"ל בת 32 תושבת כרמיאל, והבוקר מוגש כתב אישום בגין רצח ובקשה למעצר עד תום ההליכים כנגד חברתה של המנוחה – הנאשמת ברצח, בבית המשפט המחוזי בחיפה.

בתאריך 15.1.20, בשעות הבוקר המוקדמות התקבלה הודעה במוקד 100 של משטרת ישראל מאחד הדיירים בנין דירות ברחוב הגליל בעיר כרמיאל לפיה: אישה צעירה דפקה על דלת ביתו, כשפתח לה את הדלת הוא הבחין בסימני דם על בגדיה והיא סיפרה לו, נסערת ומבולבלת, כי דקרה את חברתה בדירה שנמצאת בקומה מעליו ומבקשת להזעיק עזרה.

כוחות משטרה בליווי מעבדה ניידת, הוזנקו למקום, סגרו את הזירה והחלו באיסוף ממצאים במקום.

בתום הערכת מצב ראשונית חקירת הרצח הוטלה על מחלק הרצח ביחידה המרכזית של מחוז צפון, אשר המשיכו בחקירה ובאיסוף הממצאים והחלו גובים עדויות.

החוקרים עצרו את חברתה של המנוחה, גופת המנוחה נשלחה למכון לרפואה משפטית באבו-כביר, והממצאים שנמצאו בזירה נשלחו לבדיקות מעבדה.

מהחקירה עלה כי החשודה והמנוחה הכירו תקופה קצרה לפני הרצח וביום שלישי (14.1.20) המנוחה הזמינה אותה לבלות עימה בדירתה שזה עתה שכרה.

החשודה הגיעה אל המנוחה בשעות הערב והן העבירו את הערב בתכתובות ושיחות וידאו בווטסאפ, עם חברים.

לפנות בוקר בין המנוחה לחשודה פרץ ויכוח על רקע חשדה של המנוחה כי היא מנסה להתחיל עם החבר שלה, השתיים החלו לתקוף אחת את השנייה כשלפתע החשודה לקחה סכין ודקרה את המנוחה כארבעים דקירות עד אשר גרמה למותה.

לאחר חקירה יסודית של צוות מחלק הרצח ביחידה המרכזית של מחוז צפון חומרי החקירה הועברו לפרקליטות מחוז חיפה אשר גיבשו תשתית ראיתית כנגד החשודה בגין רצח, והיום פרקליטות מחוז חיפה הגישה נגדה כתב אישום ובקשה למעצרה עד תום ההליכים.

קרדיט צילומים: דוברות המשטרה.

מעובדות כתב האישום שהוגש באמצעות עוה"ד אילנה פיקוס-רויטבלט עולה כי ביום 14.1.20, בסמוך לשעה 20:30, הגיעה הנאשמת לבקר את המנוחה, ששהתה באותה העת בדירה לבדה ברח' הגליל 9, בכרמיאל. במהלך הערב המנוחה והנאשמת התווכחו מספר פעמים בנוגע לחשד כי הנאשמת מעוניינת בקשר עם בן זוגה לשעבר של המנוחה.

עוד עולה כי בסמוך לשעה 05:00, על רקע החשד והוויכוחים, החליטה הנאשמת החליטה לגרום למותה של המנוחה. הנאשמת נטלה סכין שהייתה בדירה, והחלה לתקוף את המנוחה בכוונה לגרום למותה, תוך שהיא מכה אותה בראשה, פניה חזה וזרועותיה, ודוקרת אותה שוב ושוב בפניה, בצווארה, בכפות ידיה ובירך שלה, עד שגרמה למותה.

הפרקליטות ביקשה מבית המשפט להורות על מעצרה של הנאשמת עד לתום ההליכים המשפטיים נגדה.

לשתף
מערכת החדשות עושה מאמץ לכבד זכויות יוצרים. גיליתם טעות בתוכן? חסר קרדיט או דרוש תיקון? צרו איתנו קשר בהקדם.

תגובות

guest
0 התגובות שלכם
Inline Feedbacks
View all comments

#בארץ

צ'ט קבוצת
הכתבים
ניוז 360

לפי גורמים ישראלים: "ישראל תפתח בתגובה משמעותית למתקפה האיראנית בתוך ימים. התגובה עשויה לכלול את מתקני הנפט באיראן ויעדים אסטרטגיים אחרים."

ניוז 360

אחרי המתקפה של איראן על ישראל ‏הערב, סגנית נשיא ארה"ב קמלה האריס אמרה: "אני תמיד אבטיח שלישראל תהיה את היכולת להגן על עצמה נגד איראן".

ניוז 360

גנץ בצפון על רקע השיחות בדוחא: "נתניהו, הגיע הזמן שתפסיק להתעסק בגורלה של הממשלה, ותעסוק רק בגורלה של המדינה. פעם אחת, תהיה אמיץ." מהליכוד נמסר בתגובה לגנץ: "הפרוטוקולים יוכיחו שגנץ הוא זה שהתנגד להחלטות קריטיות לביטחון ישראל, כולל החלטות על פעולות צבאיות דרמטיות. חיסולי ראשי חמאס וחיזבאללה מאז עזיבת גנץ מעידים יותר מכל על שינוי […]

ניוז 360

אל״מ במיל׳ אבי עמירם וסרן ליאור פורת המייצגים את אחד החשודים בפרשה מטעם הסנגוריה הצבאית ניהלו את המגעים עם התביעה הצבאית לגבי שחרור כלל החשודים (על דעת באי כוחם), נוכח הימשכות החקירה הצפויה. עורכי הדין מטעם הסנגוריה הצבאית דרשו לבחון באופן מעמיק במסגרת החקירה טענות הגנה מהותיות נוכח קשיים שנתגלו בחקירה, מה גם שהחשודים הם […]

ניוז 360

‏בישראל מעריכים גם בשעות האחרונות, כי איראן עשויה להגיב בצורה נרחבת יותר ממה שהיה באפריל. עוד מעריכים כי התגובה של חיזבאללה לחיסול פואד שוכר עשויה להגיע בימים הקרובים, ונערכים לכך בהתאם.

ניוז 360

בפעילות משותפת של צה״ל ושב״כ, ב-24.7 הותקף ברצועת עזה איתור בו שהה המחבל נאיל סכל, ששימש כבכיר בחמאס. מספר ימים לאחר התקיפה, התקבל מידע כי סכל חוסל. סכל פעל למעלה מעשור במסגרת ׳מטה הגדה׳ של ארגון הטרור חמאס, גוף שאחראי על הכוונת הפעילות מול שטחי יהודה ושומרון. במקביל, היה מעורב בהכוונת פעילות טרור, מימון ואספקת […]

חיפוש בניוז 360

ניוז 360 news
עכשיו 14:17, שבת (5.10)
ניוז 360 news
פייסבוק
טוויטר
וואצאפ
טלגרם
אימייל
פינטרסט
הדפסה