ניוז
ניוז 360 news

חדשות בארץ

‏נתניהו לראשי הרשויות בעוטף עזה: "לפני הבחירות קשה ללכת לאירוע צבאי משמעותי, אבל אם לא תהיה ברירה – זו אופציה"

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש היום עם ראשי רשויות מעוטף עזה ושדרות, בלשכת רה"מ בירושלים.

בפגישה השתתפו ראש עיריית שדרות אלון דוידי, ראש המועצה האזורית אשכול גדי ירקוני, ראש המועצה האזורית חוף אשקלון איתמר רביבו, ראש המועצה האזורית שער הנגב אופיר ליבשטיין וראש המועצה האזורית שדות נגב תמיר עידאן.

רה"מ נתניהו עידכן את ראשי הרשויות בהתפתחויות האחרונות הקשורות בעזה ואמר כי אנו נערכים לכל התרחישים, כולל מבצע רחב היקף. רה"מ ביקש לשבח את איתנות תושבי העוטף.

רה"מ נתניהו הנחה את מ"מ מנכ"ל משרדו רונן פרץ לקדם החלטת ממשלה לפיתוח כלכלי מואץ בחיזוק והקמת אזורי תעשייה ותעסוקה ליישובי עוטף עזה, וכן לבחון הקמת "מנהלת לפיתוח העוטף" במשרד רה"מ.

כמו כן, הנחה רה"מ לפעול להרחבת מקצועות הלימוד, כולל לימודי הנדסה, במכללה בשדרות.

ראשי הרשויות ביקשו לחזק את רה"מ נתניהו על פועלו.

פורום ראשי רשויות עוטף עזה ושדרות, בסיום הפגישה עם ראש הממשלה, בנימין נתניהו: הסברנו לראש הממשלה את המצב בשטח. אנו מצפים לראות שינוי במדיניות מול ארגוני הטרור ברצועת עזה."

פורום ראשי רשויות עוטף עזה נפגשו היום (16.2) עם ראש הממשלה ויו"ר תנועת הליכוד, בנימין נתניהו. בפגישה, הבהירו כי העובדה שישראל נמצאת בתקופת בחירות שאינה נגמרת, לא יכולה לגרוע, ולו במעט, מהשמירה על בטחון 60,000 אזרחי מדינת ישראל המתגוררים בעוטף עזה ושדרות. ראשי הרשויות הציגו בפני ראש הממשלה את מסמך ההבנות לקידום יישובי עוטף עזה ויצירת יציבות ביטחונית ושקט ארוך טווח לאזור. ראש הממשלה חתם על המסמך ואף התייחב להכניס את סעיפיו לקווי היסוד של הממשלה. בכך הצטרפה תנועת הליכוד לשורה של מפלגות מכל הקשת הפוליטית שחתמו על המסמך בחודש האחרון.

ראשי רשויות עוטף עזה ושדרות: "בשנתיים אחרונות אנחנו במלחמה שלא ניתן להתעלם ממנה יותר. רק בחודש האחרון ספגנו ירי של עשרות רקטות ובמקביל טרור הבלונים מהרצועה הופך חמור יותר ומסוכן יותר. כל דיבור על הסדרה הוא מנותק לחלוטין מהשטח. המציאות שבה חיים התושבים שלנו, היא לא מציאות מוסרית והיא איננה יכולה להמשיך ולהתקיים. יותר מכל דיווח או מסמך בירוקרטי, אנחנו, ראשי רשויות עוטף עזה ושדרות, מביאים את הקולות האמיתיים של הציבור. אם מדיניות ההכלה לא תשתנה, יישובינו יתקשו להמשיך לצמוח ולגדול, והמגמה המבורכת של השנים האחרונות תיעצר. אנו מצפים לראות שינוי במדיניות מול ארגוני הטרור ברצועת עזה."

(בתמונה: פגישה עם ראשי רשויות מעוטף עזה, בלשכת רה"מ בירושלים. צילום ארכיון: חיים צח, לע"מ)

לשתף
מערכת החדשות עושה מאמץ לכבד זכויות יוצרים. גיליתם טעות בתוכן? חסר קרדיט או דרוש תיקון? צרו איתנו קשר בהקדם.

תגובות

guest
0 התגובות שלכם
Inline Feedbacks
View all comments

#בארץ

צ'ט קבוצת
הכתבים
ניוז 360

גנץ בצפון על רקע השיחות בדוחא: "נתניהו, הגיע הזמן שתפסיק להתעסק בגורלה של הממשלה, ותעסוק רק בגורלה של המדינה. פעם אחת, תהיה אמיץ." מהליכוד נמסר בתגובה לגנץ: "הפרוטוקולים יוכיחו שגנץ הוא זה שהתנגד להחלטות קריטיות לביטחון ישראל, כולל החלטות על פעולות צבאיות דרמטיות. חיסולי ראשי חמאס וחיזבאללה מאז עזיבת גנץ מעידים יותר מכל על שינוי […]

ניוז 360

אל״מ במיל׳ אבי עמירם וסרן ליאור פורת המייצגים את אחד החשודים בפרשה מטעם הסנגוריה הצבאית ניהלו את המגעים עם התביעה הצבאית לגבי שחרור כלל החשודים (על דעת באי כוחם), נוכח הימשכות החקירה הצפויה. עורכי הדין מטעם הסנגוריה הצבאית דרשו לבחון באופן מעמיק במסגרת החקירה טענות הגנה מהותיות נוכח קשיים שנתגלו בחקירה, מה גם שהחשודים הם […]

ניוז 360

‏בישראל מעריכים גם בשעות האחרונות, כי איראן עשויה להגיב בצורה נרחבת יותר ממה שהיה באפריל. עוד מעריכים כי התגובה של חיזבאללה לחיסול פואד שוכר עשויה להגיע בימים הקרובים, ונערכים לכך בהתאם.

ניוז 360

בפעילות משותפת של צה״ל ושב״כ, ב-24.7 הותקף ברצועת עזה איתור בו שהה המחבל נאיל סכל, ששימש כבכיר בחמאס. מספר ימים לאחר התקיפה, התקבל מידע כי סכל חוסל. סכל פעל למעלה מעשור במסגרת ׳מטה הגדה׳ של ארגון הטרור חמאס, גוף שאחראי על הכוונת הפעילות מול שטחי יהודה ושומרון. במקביל, היה מעורב בהכוונת פעילות טרור, מימון ואספקת […]

ניוז 360

שוטרי תחנת נתניה פתחו הלילה בסריקות עם קבלת דיווח בדבר חשד לביצוע עבירות מין ותקיפה בקטינה מתחת לגיל 16 בחוף הים בעיר. בתום סריקות נרחבות, עצרו שוטרי התחנה את החשוד – תושב נתניה כבן 18 במרכז העיר ובתום חקירתו במחלק משפחה בתחנת המשטרה בעיר החשוד נכלא. היום תבקש המשטרה בבית המשפט להאריך את מעצרו.

ניוז 360

ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח לפני זמן קצר בטלפון עם נשיא ארה"ב ג'ו ביידן ובירך אותו ואת העם האמריקני לרגל יום העצמאות האמריקני. ראש הממשלה אמר שבלי ארה"ב אין חירות בעולם. הנשיא ביידן אמר שבלי ישראל אין ביטחון ליהודים בעולם. ראש הממשלה עדכן את הנשיא ביידן בהחלטתו לשלוח משלחת שתמשיך במשא ומתן לשחרור החטופים וחזר […]

חיפוש בניוז 360

ניוז 360 news
עכשיו 23:32, יום שישי (20.09)
ניוז 360 news
פייסבוק
טוויטר
וואצאפ
טלגרם
אימייל
פינטרסט
הדפסה