ניוז
ניוז 360 news

חדשות בארץ

‏מוות ראשון מקורונה מחוץ לאסיה – איימן עודה: "בלעדינו אין לגנץ ממשלה" | כותרות השבת

יו"ר הרשימה המשותפת ח"כ איימן עודה אמר הבוקר (שבת) כי מלבד ממשלת אחדות, לא ניתן להקים ממשלה בלי הרשימה המשותפת. "גנץ לא כוס התה שלנו", אמר עודה באירוע שבת תרבות בבאר שבע. "רצינו להחליף את נתניהו, לא מאהבת מרדכי אלא משנאת המן". הוא הוסיף כי "אם לא תהיה ממשלת אחדות, לא יהיה אפשר להקים ממשלה בלי המשותפת, אנחנו נגיע ל-16 מדנטים, אי אפשר יהיה להתעלם מאיתנו".

יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן תקף הבוקר (שבת) את ראש הממשלה בנימין נתניהו, ואמר כי "כולם נערכים מה יקרה אחרי עזיבתו של נתניהו, אפילו בנט ושקד אומרים שהם ייכנסו רק לממשלת נתניהו, אבל הדבר היחידי שהם חולמים עליו זה איך להקים ממשלה בלעדיו". הוא הוסיף כי "ראיתי את אורי מקלב שאמר אין בעיה עם כחול לבן. אפשר לשאול את דרעי כמה פעמים הוא ישב עם גבי אשכנזי".
בתגובה מסרו מהליכוד: "יצא המרצע מן השק. ליברמן הולך סופית עם השמאל יחד עם גנץ ואחמד טיבי. מי שרוצה ממשלת ימין חזקה צריך להצביע לליכוד."

במהלך ליל שבת, שני גברים הותקפו ככל הנראה במהלך קטטה, בכפר עין מאהל על ידי 3 צעירים. כתוצאה מהתקיפה גבר בן 39 נפצע באורח קשה כשעל גופו סימני דקירה והשני בן 33 נפצע באורח קל ושניהם פונו לבית החולים האנגלי לקבלת טיפול רפואי. 3 החשודים כולם בשנות העשרים תושבי נצרת נעצרו.

פעוט כבן שנתיים נכווה ממים חמים בבית בעספיא ופונה לרמב"ם במצב בינוני, עם כוויות בפלג גופו העליון ובגפיים.

צעיר כבן 20 נפצע בינוני בתאונה בין שני כלי רכב ברח' ואדי אל חאג' בנצרת.

יחידת השיטור הימי חילצה גולש רוח שנסחף אל עומק הים מול חופי חיפה ולא יכול היה לשוב חזרה. הגולש, תושב הצפון כבן 17, הועלה על סירת המשטרה והוחזר אל החוף כשהוא בריא ושלם.

שני בני אדם נפגעו באורח קל משאיפת עשן כתוצאה משריפה שהחלה ביחידת המזגן במבנה דו קומתי ברחוב פרישמן בקריית ים. לוחמי האש השתלטו על השריפה וחילצו את השניים.

צילום: דוברות כבאות והצלה חוף.

אדם אחד נהרג ושלושה נוספים נפצעו מירי מחוץ לאולם מופעים בברלין גרמניה. לפי הודעת המשטרה, אלמונים פתחו באש מחוץ לאולם, שנמצא במרכז העיר, והחשודים הצליחו להימלט.

ארצות הברית הגיעה להסכם הפסקת אש עם טליבאן באפגניסטן. עוד מסר הבכיר ההסכם, שתוקפו הוא שבעה ימים ואחריו יחלו שיחות שלום תוך עשרה ימים, הוא מאוד ספציפי ומכסה את כולם, כולל את הכוחות הצבאיים של אפגניסטן.

וירוס הקורונה:

מחלקת הבריאות של ארצות הברית מסר כי "ככל הנראה וירוס הקורונה יישאר איתנו מעבר לעונת החורף הנוכחית ואף מעבר לשנה הנוכחית". רוברט רדפילד, מנכ"ל משרד הבריאות האמריקני, אמר כי "אנו לא יודעים הרבה על הוירוס" וכי יש להתכונן למצב שהוא יתפשט בהיקפים גדולים יותר בתוך ארצות הברית. הדברים נאמרו ברקע 15 מקרי קורונה מאושרים בשבע מדינות שונות בארה"ב, וכן ברקע עליית מספר החולים בעולם למעל ל-66 אלף חולים.

משרד הבריאות של תאילנד מסר כי התגלה מקרה חדש של וירוס קורונה במדינה, דבר שמעלה את מספר החולים במדינה ל-34. 143 בני אדם.

67 איש נוספים מספינת השייט "דיימונד פרינסס" הנמצאת לחופי יפן נדבקו בנגיף קורונה. ארצות הברית אמרה מוקדם יותר שהיא תשלח מטוס ליפן כדי להחזיר נוסעים אמריקנים מהספינה.

זוהה מקרה ראשון של חולה בנגיף הקורונה במצרים. משרד הבריאות במדינה מסר כי האדם שנדבק בנגיף הוא אזרח זר.

143 בני אדם מתו אתמול (שישי) מוירוס הקורונה במחוז חוביי שבסין. הדבר מביא את מספר האנשים שמתו מהנגיף ל-1,523. כמו כן, 2,641 איש חדשים נדבקו אמש בנגיף, מה שמביא את מספר החולים בנגיף בעולם ל-66,492, רובם בסין.

כ-120 אלף מטיילים ביקרו השבת בשמורות הטבע והגנים הלאומיים: המטיילים זכו לראות פריחה מרהיבה, נחלים ומפלים זורמים ונהנו ממגוון פעילות לכל המשפחה שהתקיימו בשמורות ובגנים הלאומיים.

לשתף
מערכת החדשות עושה מאמץ לכבד זכויות יוצרים. גיליתם טעות בתוכן? חסר קרדיט או דרוש תיקון? צרו איתנו קשר בהקדם.

תגובות

guest
1 תגובה
Inline Feedbacks
View all comments
יהודיה
יהודיה
לפני 4 שנים

המן עודה , מי אתה שתכנה את מר נתניהו בכינוי שראוי ומתאים יותר לך ולטיזבי חברך ?
בושה לגנץ שנשען עליכם תומכי מחבלים ורוצחים . תיקח את זרש יזב ותלץ איתה לאן שהלכו המן וזרש אישתו.

#בארץ

צ'ט קבוצת
הכתבים
ניוז 360

גנץ בצפון על רקע השיחות בדוחא: "נתניהו, הגיע הזמן שתפסיק להתעסק בגורלה של הממשלה, ותעסוק רק בגורלה של המדינה. פעם אחת, תהיה אמיץ." מהליכוד נמסר בתגובה לגנץ: "הפרוטוקולים יוכיחו שגנץ הוא זה שהתנגד להחלטות קריטיות לביטחון ישראל, כולל החלטות על פעולות צבאיות דרמטיות. חיסולי ראשי חמאס וחיזבאללה מאז עזיבת גנץ מעידים יותר מכל על שינוי […]

ניוז 360

אל״מ במיל׳ אבי עמירם וסרן ליאור פורת המייצגים את אחד החשודים בפרשה מטעם הסנגוריה הצבאית ניהלו את המגעים עם התביעה הצבאית לגבי שחרור כלל החשודים (על דעת באי כוחם), נוכח הימשכות החקירה הצפויה. עורכי הדין מטעם הסנגוריה הצבאית דרשו לבחון באופן מעמיק במסגרת החקירה טענות הגנה מהותיות נוכח קשיים שנתגלו בחקירה, מה גם שהחשודים הם […]

ניוז 360

‏בישראל מעריכים גם בשעות האחרונות, כי איראן עשויה להגיב בצורה נרחבת יותר ממה שהיה באפריל. עוד מעריכים כי התגובה של חיזבאללה לחיסול פואד שוכר עשויה להגיע בימים הקרובים, ונערכים לכך בהתאם.

ניוז 360

בפעילות משותפת של צה״ל ושב״כ, ב-24.7 הותקף ברצועת עזה איתור בו שהה המחבל נאיל סכל, ששימש כבכיר בחמאס. מספר ימים לאחר התקיפה, התקבל מידע כי סכל חוסל. סכל פעל למעלה מעשור במסגרת ׳מטה הגדה׳ של ארגון הטרור חמאס, גוף שאחראי על הכוונת הפעילות מול שטחי יהודה ושומרון. במקביל, היה מעורב בהכוונת פעילות טרור, מימון ואספקת […]

ניוז 360

שוטרי תחנת נתניה פתחו הלילה בסריקות עם קבלת דיווח בדבר חשד לביצוע עבירות מין ותקיפה בקטינה מתחת לגיל 16 בחוף הים בעיר. בתום סריקות נרחבות, עצרו שוטרי התחנה את החשוד – תושב נתניה כבן 18 במרכז העיר ובתום חקירתו במחלק משפחה בתחנת המשטרה בעיר החשוד נכלא. היום תבקש המשטרה בבית המשפט להאריך את מעצרו.

ניוז 360

ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח לפני זמן קצר בטלפון עם נשיא ארה"ב ג'ו ביידן ובירך אותו ואת העם האמריקני לרגל יום העצמאות האמריקני. ראש הממשלה אמר שבלי ארה"ב אין חירות בעולם. הנשיא ביידן אמר שבלי ישראל אין ביטחון ליהודים בעולם. ראש הממשלה עדכן את הנשיא ביידן בהחלטתו לשלוח משלחת שתמשיך במשא ומתן לשחרור החטופים וחזר […]

חיפוש בניוז 360

ניוז 360 news
עכשיו 5:11, יום חמישי (19.09)
ניוז 360 news
פייסבוק
טוויטר
וואצאפ
טלגרם
אימייל
פינטרסט
הדפסה