חדשות בארץ

אישה נהרגה ושניים נפצעו בינוני בתאונה בין משאית לרכב בצומת גבולות

לפני זמן קצר התקבל דיווח על תאונת דרכים בין משאית לרכב פרטי בצומת גבולות.

חובשים ופראמדיקים של מד"א קבעו את מותה של נהגת הרכב כבת 60 שחולצה במצב אנוש והעניקו טיפול רפואי ל-2 פצועים כבני 40 ופינו אותם לבית חולים סורוקה במצב בינוני עם חבלות בראש ובגפיים.

שוטרים במקום, בוחני תאונות דרכים פתחו בחקירה.

חובש בכיר במד"א זהר חוברה, סיפר: "מדובר בתאונה קשה מאוד. ראינו רכב מעוך בצד הכביש, ובסמוך משאית הפוכה. נהגת הרכב הייתה לכודה, כשהיא ללא רוח חיים ונאלצנו לקבוע את מותה. בסמוך למשאית התהלך גבר כבן 40 שחילץ את עצמו, כשהוא סובל מחבלה בראש, וגבר נוסף כבן 40 נלכד בקבינת המשאית. סייענו לחלץ אותו בעזרת חיילים שהיו במקום, כשהוא בהכרה מלאה עם חבלת ראש ולאחר טיפול ראשוני בשטח, פינינו אותם במסוק מד"א לביה"ח כשמצבם יציב".

צילום אווירי ממסוק מד"א.

איריס יוגב חובשת באיחוד הצלה סיפרה: "מדובר בתאונה עם מעורבות רכב פרטי ומשאית. למרבה הצער נקבע מותה בזירת התאונה של נהגת הרכב שסבלה מפגיעה רב מערכתית. כמו כן בסיוע צוותי רפואה של צה"ל הענקנו סיוע ראשוני לשני נפגעים באורח בינוני שחולצו ע"י צוותי כיבוי מהמשאית שהתהפכה. לאחר מכן הם פונו במסוק למרכז הרפואי סורוקה בבאר שבע".

מדוברות כבאות והצלה נמסר כי לוחמי אש מתחנות נתיבות ואופקים הוזנקו לתאונת דרכים בין משאית לרכב פרטי בצומת גבולות, הכוחות פעלו לחילוץ לכודה ללא רוח חיים ברכב הפרטי ושני פצועים בינוני.

קרדיט- תיעוד מבצעי נגב מערבי.

ישראל רווח מתנדב זק״א אופקים שטיפל בזירה, אמר: ״מדובר בזירה קשה מאוד. כשהגעתי למקום ראיתי סמיטריילר הפוך בצד הכביש לאחר התנגשות חזיתית ברכב פרטי, הרכב הפרטי היה מרוסק לגמרי ולוחמי האש חילצו ממנו את הנהגת, אישה כבת 60 ללא הכרה עם פגיעות קשות. פרמדיק מד״א נאלץ לאשר את מותה במקום, מתנדבי זק״א אופקים טיפלו בגופת ההרוגה ובאיסוף הממצאים בזירה הקשה. נסיבות האירוע נחקרות ע״י המשטרה במקום.

צילום: דוברות זק״א.

ראש המועצה האזורית אשכול, גדי ירקוני בהתייחסות לתאונה הקטלנית: ״אני כואב את מותה של תושבת המועצה בתאונה הקטלנית היום ומשתתף בצערה הכבד של המשפחה. צוותי המועצה מלווים את המשפחה בשעות אלה ונסייע בכל שידרש.

ירקוני הוסיף: ״משרד התחבורה חייב להכיר במיידית בבעיה התשתיתית החמורה של כביש 232, שלא סלחן לאף טעות. שנים אנו שבים וזועקים על סכנת המוות שנקראת כביש 232 ומוצאים עצמנו נלחמים על זכות בסיסית לנסוע בבטחון. המדינה בקיפאון כשהסובלים הבולטים מכך הם תושבי עוטף עזה שלא זוכים לאופק של שקט בטחוני בגבול וגם לא לבטחון בכבישים. על קרונות הרכבת החדשים שנקנו מהתקציב שיועד להמשך הרחבת כביש 232 צריך לכתוב: ״בחסות תושבי עוטף עזה״.

לשתף
מערכת החדשות עושה מאמץ לכבד זכויות יוצרים. גיליתם טעות בתוכן? חסר קרדיט או דרוש תיקון? צרו איתנו קשר בהקדם.

תגובות

guest
1 תגובה
Inline Feedbacks
View all comments
trackback
ההרוגה בתאונה אתמול בצומת גבולות: מלכה טרם בת 67 מהמושב יתד שבאשכול
לפני 4 שנים

[…] אישה נהרגה ושניים נפצעו בינוני בתאונה בין משאית לרכב בצומת גבולות […]

#בארץ

צ'ט קבוצת
הכתבים
ניוז 360

לפי גורמים ישראלים: "ישראל תפתח בתגובה משמעותית למתקפה האיראנית בתוך ימים. התגובה עשויה לכלול את מתקני הנפט באיראן ויעדים אסטרטגיים אחרים."

ניוז 360

אחרי המתקפה של איראן על ישראל ‏הערב, סגנית נשיא ארה"ב קמלה האריס אמרה: "אני תמיד אבטיח שלישראל תהיה את היכולת להגן על עצמה נגד איראן".

ניוז 360

גנץ בצפון על רקע השיחות בדוחא: "נתניהו, הגיע הזמן שתפסיק להתעסק בגורלה של הממשלה, ותעסוק רק בגורלה של המדינה. פעם אחת, תהיה אמיץ." מהליכוד נמסר בתגובה לגנץ: "הפרוטוקולים יוכיחו שגנץ הוא זה שהתנגד להחלטות קריטיות לביטחון ישראל, כולל החלטות על פעולות צבאיות דרמטיות. חיסולי ראשי חמאס וחיזבאללה מאז עזיבת גנץ מעידים יותר מכל על שינוי […]

ניוז 360

אל״מ במיל׳ אבי עמירם וסרן ליאור פורת המייצגים את אחד החשודים בפרשה מטעם הסנגוריה הצבאית ניהלו את המגעים עם התביעה הצבאית לגבי שחרור כלל החשודים (על דעת באי כוחם), נוכח הימשכות החקירה הצפויה. עורכי הדין מטעם הסנגוריה הצבאית דרשו לבחון באופן מעמיק במסגרת החקירה טענות הגנה מהותיות נוכח קשיים שנתגלו בחקירה, מה גם שהחשודים הם […]

ניוז 360

‏בישראל מעריכים גם בשעות האחרונות, כי איראן עשויה להגיב בצורה נרחבת יותר ממה שהיה באפריל. עוד מעריכים כי התגובה של חיזבאללה לחיסול פואד שוכר עשויה להגיע בימים הקרובים, ונערכים לכך בהתאם.

ניוז 360

בפעילות משותפת של צה״ל ושב״כ, ב-24.7 הותקף ברצועת עזה איתור בו שהה המחבל נאיל סכל, ששימש כבכיר בחמאס. מספר ימים לאחר התקיפה, התקבל מידע כי סכל חוסל. סכל פעל למעלה מעשור במסגרת ׳מטה הגדה׳ של ארגון הטרור חמאס, גוף שאחראי על הכוונת הפעילות מול שטחי יהודה ושומרון. במקביל, היה מעורב בהכוונת פעילות טרור, מימון ואספקת […]

חיפוש בניוז 360

ניוז 360 news
עכשיו 17:47, יום ראשון (6.10)
ניוז 360 news
פייסבוק
טוויטר
וואצאפ
טלגרם
אימייל
פינטרסט
הדפסה