חדשות בארץ

נתניהו לקראת המראתו לבית הלבן: "פעם אחת בהיסטוריה יש הזדמנות כזאת ואסור להחמיץ אותה"

ראש הממשלה בנימין נתניהו: "פעם אחת בהיסטוריה יש הזדמנות כזאת ואסור להחמיץ אותה.

יש לנו היום בבית הלבן את הידיד הגדול ביותר שהיה לישראל אי פעם, ולכן יש לנו את ההזדמנות הגדולה ביותר שהייתה לנו אי פעם.

במשך שלוש שנים אני משוחח עם הנשיא טראמפ וצוותו, על הצרכים הביטחוניים והלאומיים החיוניים ביותר שלנו שחייבים להיכלל בכל הסדר מדיני.

מצאתי אוזן קשבת בבית הלבן לצרכים הללו. לכן, אני מלא תקווה שאנחנו עומדים לפני רגע היסטורי בתולדות מדינתנו.

אני יוצא לוושינגטון בתחושה של שליחות גדולה, של אחריות גדולה ושל הזדמנות גדולה, שלא תחזור על עצמה להבטיח את עתיד ישראל".

לשתף
מערכת החדשות עושה מאמץ לכבד זכויות יוצרים. גיליתם טעות בתוכן? חסר קרדיט או דרוש תיקון? צרו איתנו קשר בהקדם.

תגובות

guest
2 התגובות שלכם
Inline Feedbacks
View all comments
דון סלופי
דון סלופי
לפני 6 שנים

מר בני ין נתניהו יקירנו ישראל אהוב.סע לשלום וחזור בשלום.למיפגש עם מלך העולם החופשי השיא דונאלד טראמפ יקירנו אמריקה ישראל. טיסה נעימה ובטוחה בע"ה.. עם ישראל אוהב וסומך עליך בלי תנאים
.יודעים אנו שכל מאויים ומשרת נפשך הם – טובת עם .ארץ ומדינת ישראל יהודית טהורה..לכן בוחרים בך תמיד למנהיגנו האהוב.בנצלחה בכל מצב ודרך.שובלארצנו בשלום .עם בשורות טובות בע" ה.בהצלחה יירנו האהוב.ראש ממשלת עם.ארץ ומדינת ישראל יהודית טהורה לעד.מנהיג דגול מרבבה.ולא דבק בך רבב.תהורך משמים.

יצחק
יצחק
לפני 6 שנים

עד היום עשינו נסיגה מלבנון והתנתקות מעזה באופן חד צדדי והסכם אוסלו בלשון המעטה הסכם גרוע.הגיעה הזמן לנצל שייש נשיא אמריקאי שאוהד את ישראל וליישם את תוכנית ה100 של האמריקאים ולצורך זה צריך אחדות.אחכ יהיו בחירות .ביבי עשה את שלו אחרי ההסכם הזה צריך לפרוש מהחיים הפולטיים .

#בארץ

צ'ט קבוצת
הכתבים
דיגיטל 360

מזכ"ל סבא"א רפאל גרוסי: אנחנו מניחים שמצב האירניום המועשר באיראן לא השתנה מאז המתקפות בקיץ, אבל אנחנו צריכים לחזור ולוודא שהכמות אכן לא השתנתה.

ניוז 360

הערכה ביטחונית חדשה בארה"ב: איראן יכולה לתקוף את ישראל בהפתעה גמורה ובכל רגע נתון.

ניוז 360

במהלך פעילות מבצעית ממוקדת של כוחות יחידה 636 במרחב הכפר ביתין שבחטיבת בנימין, הלוחמים זיהו לפני זמן קצר מספר מחבלים שזרקו בקבוקי תבערה לעבר רכבים ישראלים בכביש מרכזי. הלוחמים ירו לעבר המחבלים וחיסלו את אחד מהם. כוחות צה״ל מבצעים מרדף אחרי המחבלים הנוספים.

איתמר כהן

לפי גורמים ישראלים: "ישראל תפתח בתגובה משמעותית למתקפה האיראנית בתוך ימים. התגובה עשויה לכלול את מתקני הנפט באיראן ויעדים אסטרטגיים אחרים."

איתמר כהן

אחרי המתקפה של איראן על ישראל ‏הערב, סגנית נשיא ארה"ב קמלה האריס אמרה: "אני תמיד אבטיח שלישראל תהיה את היכולת להגן על עצמה נגד איראן".

איתמר כהן

גנץ בצפון על רקע השיחות בדוחא: "נתניהו, הגיע הזמן שתפסיק להתעסק בגורלה של הממשלה, ותעסוק רק בגורלה של המדינה. פעם אחת, תהיה אמיץ." מהליכוד נמסר בתגובה לגנץ: "הפרוטוקולים יוכיחו שגנץ הוא זה שהתנגד להחלטות קריטיות לביטחון ישראל, כולל החלטות על פעולות צבאיות דרמטיות. חיסולי ראשי חמאס וחיזבאללה מאז עזיבת גנץ מעידים יותר מכל על שינוי […]

חיפוש בניוז 360

ניוז 360 news
עכשיו 7:15, שבת (6.06)
ניוז 360 news
פייסבוק
טוויטר
וואצאפ
טלגרם
אימייל
פינטרסט
הדפסה