ניוז
ניוז 360 news

חדשות בארץ

אוטובוס אגד התנגש בתחנה סמוך לנתב"ג: ארבעה נהרגו ו-14 נפצעו בהם 2 במצב קשה

בשעה 19:39 התקבל דיווח על אוטובוס אגד בקו שירות מירושלים לחיפה שהתנגש בתחנת אוטובוס בכביש 40 סמוך לצומת בדק.

לאחר פעולות חילוץ מורכבות של לוחמי האש פראמדיקים של מד"א קבעו את מותם של 4 מנוסעי האוטובוס, בהם גבר כבן 70 ו- 3 נשים כבנות 60, 50 ו-30.

14 פצועים פונו לבתי החולים, 2 קשה (אישה כבת 67 וצעירה כבת 19) לבי"ח שיבא בתל השומר, 12 קל לבתי החולים אסף הרופא (6), בלינסון (4) והשרון (2).

מבדיקה ראשונית עולה כי מדובר בקו 947 שהיה בדרכו מירושלים לחיפה ומסיבה שנבדקת פגע האוטובוס בתחנת הסעה.

כוחות משטרה פועלים במקום ונסיבות התאונה עדיין נבדקות.

צילום: תיעוד מבצעי מד״א.

דברי קצין אגף התנועה של מחוז מרכז סגן ניצב חי מזרחי.

תיעוד האוטובוס מהתאונה הקטלנית הערב, 2 דקות לפני האירוע- חולף בצומת אל על הסמוך לנתב"ג.

פראמדיקית מד"א גלי סופר סיפרה: "כשהגעתי למקום ראיתי אוטובוס נוטה על צידו, שעון על שיחים ושעל הגג שלו יש בטונדה גדולה. ביצעתי סריקה מהירה של הזירה, נהג האוטובוס שהיה בהכרה מלאה נלכד במושב, 6 מנוסעי האוטובוס שכבו לכודים בתוכו כשהם בדרגות פציעה שונות ופצועים נוספים במצב קל התהלכו בזירה. התחלתי את המיון הרפואי הראשוני על מנת להעריך את דרגות הפציעה של הפצועים, 2 פצועות קשה, אישה כבת 60 וצעירה כבת 18 חולצו תוך כדי טיפול רפואי ע"י כוחות הכיבוי והעוברו במהירות לניידות לטיפול נמרץ שפינו אותן במצב קשה לבי"ח שיבא, הפצועים שהתהלכו בזירה נבדקו ע"י הצוותים הנוספים של מד"א ופונו במצב קל לבתי החולים בסביבה."

קרדיט: דוברות הצלה פתח תקווה.

ישראל גודלבסקי יו"ר מד"א הצלה – פתח תקווה שהיה מהראשונים להגיע לזירה סיפר: מדובר בזירת תאונה קשה, אוטובוס שככל הנראה איבד שליטה, התנגש בתחנת אוטובוס ובעקבות כך קורת בטון כבדה קרסה, ולבסוף נבלם בשטח הפתוח. יחד עם פראמדיקים של מד"א ומתנדבי מד"א ' הצלה פתח תקווה' הענקנו טיפול ראשוני לנפגעים בשטח. צוותי כיבוי פועלים לחלץ את הנפגעים שעדיין לכודים במקום ומבצעים סריקות סביב האוטובוס כדי לשלול הימצאותם של לכודים נוספים.

הוצאת חלקי תחנת האוטובוס משלדת האוטובוס. קרדיט צילום: דוברות המשטרה.

חיים אוטמזגין מפקד זק״א שמטפל בזירה, מספר: ״מדובר בזירה קשה ומזעזעת, נהג אוטובוס שככה״נ איבד שליטה והתנגש בתחנת אוטובוס סמוך לצומת בדק, כשהגעתי למקום הייתה המולה רבה, ראיתי אוטובוס מרוסק בשטח הפתוח שבצידי הכביש, קורת ביטון כבדה נתלשה מהתחנה מעוצמת ההתנגשות ופגעה בעוצמה באוטובוס, התוצאה קשה: 4 אנשים נלכדו כשהם סובלים מפגיעה רב מערכתית והם ללא רוח חיים, מתנדבי זק״א פועלים במקום בסיוע לוחמי האש לחלץ את גופות ההרוגים ובטיפול בכבוד המת בזירה הקשה.

מתנדבי זק״א בזירת האירוע. צילום: דוברות זק״א.

נריה חג'בי חובש באיחוד הצלה מדווח מהזירה: "למרבה הצער נקבע מותם של גבר כבן 70 ו-3 נשים שגופותיהם חולצו ע"י צוותי כיבוי. כמו כן בסיוע צוות אמבולנס של איחוד הצלה הענקנו סיוע ראשוני בזירת התאונה ל-14 נפגעים 2 קשה והשאר בינוני, וקל עד בינוני. כמו כן צוותי חוס"ן היחידה לעזרה ראשונה נפשית של איחוד הצלה פעלו בזירה עקב אופי התאונה".

רפאל אלמליח חובש באיחוד הצלה הוסיף: "מדובר באוטובוס שהתנגש בתחנת אוטובוס וקורת הבטון של התחנה קרסה עליו. הענקנו סיוע ראשוני לנפגעים חלקם במצב קשה ובינוני".

שר התחבורה בצלאל סמוטריץ' במקום התאונה:

"מתפלל לרפואת הפצועים, ושולח תנחומים מעומק הלב למשפחות ההרוגים. התאונה המחרידה תיחקר. כרגע אנחנו כאן כדי להיות עם הנפגעים במקום הקשה הזה."

ארגון נהגי האוטובוסים בישראל מבית ההסתדרות הלאומית מסר בתגובה לתאונה:

"מדובר באירוע מזעזע בקו שהנהגים נוסעים בו במשך שלוש שעות וחצי ברציפות. נהיגה רצופה ללא הפסקה וללא תחנות ההתרעננות היא פצצה מתקתקת. אנו קוראים לשר התחבורה לאמץ את מסקנות ארגון נהגי האוטובוסים בישראל ולעשות הכל כדי שתאונות מזעזעות מעין אלה לא יהיו מנת חלקנו."

לשתף
מערכת החדשות עושה מאמץ לכבד זכויות יוצרים. גיליתם טעות בתוכן? חסר קרדיט או דרוש תיקון? צרו איתנו קשר בהקדם.

תגובות

guest
3 התגובות שלכם
Inline Feedbacks
View all comments
trackback
‏התאונה סמוך לנתב"ג: נהג האוטובוס נעצר בחשד לגרימת מוות ברשלנות
לפני 4 שנים

[…] תאונת האוטובוס בכביש 40 בסמוך לנתב"ג, במהלך הלילה נחקר נהג האוטובוס בן 44 תושב חיפה ובסיום חקירתו נעצר. […]

trackback
יוסף קהלני בן 79 מפתח תקווה הוא ההרוג בתאונה הקטלנית ליד נתב"ג
לפני 4 שנים

[…] אוטובוס אגד התנגש בתחנה סמוך לנתב"ג: ארבעה נהרגו ו-14 נפצעו בהם 2 במצב קשה […]

trackback
שנה אחרי התאונה הקטלנית סמוך לנתב"ג: נהג האוטובוס הורשעה בגרימת מוות ברשלנות של 4 נוסעים
לפני 3 שנים

[…] נהג האוטובוס אלכסנדר לייבמן ב- 4 עבירות של גרימת מוות בנהיגה רשלנית וריבוי עבירות של נהיגה בקלות ראש או ברשלנות שגרמה […]

#בארץ

צ'ט קבוצת
הכתבים
ניוז 360

גנץ בצפון על רקע השיחות בדוחא: "נתניהו, הגיע הזמן שתפסיק להתעסק בגורלה של הממשלה, ותעסוק רק בגורלה של המדינה. פעם אחת, תהיה אמיץ." מהליכוד נמסר בתגובה לגנץ: "הפרוטוקולים יוכיחו שגנץ הוא זה שהתנגד להחלטות קריטיות לביטחון ישראל, כולל החלטות על פעולות צבאיות דרמטיות. חיסולי ראשי חמאס וחיזבאללה מאז עזיבת גנץ מעידים יותר מכל על שינוי […]

ניוז 360

אל״מ במיל׳ אבי עמירם וסרן ליאור פורת המייצגים את אחד החשודים בפרשה מטעם הסנגוריה הצבאית ניהלו את המגעים עם התביעה הצבאית לגבי שחרור כלל החשודים (על דעת באי כוחם), נוכח הימשכות החקירה הצפויה. עורכי הדין מטעם הסנגוריה הצבאית דרשו לבחון באופן מעמיק במסגרת החקירה טענות הגנה מהותיות נוכח קשיים שנתגלו בחקירה, מה גם שהחשודים הם […]

ניוז 360

‏בישראל מעריכים גם בשעות האחרונות, כי איראן עשויה להגיב בצורה נרחבת יותר ממה שהיה באפריל. עוד מעריכים כי התגובה של חיזבאללה לחיסול פואד שוכר עשויה להגיע בימים הקרובים, ונערכים לכך בהתאם.

ניוז 360

בפעילות משותפת של צה״ל ושב״כ, ב-24.7 הותקף ברצועת עזה איתור בו שהה המחבל נאיל סכל, ששימש כבכיר בחמאס. מספר ימים לאחר התקיפה, התקבל מידע כי סכל חוסל. סכל פעל למעלה מעשור במסגרת ׳מטה הגדה׳ של ארגון הטרור חמאס, גוף שאחראי על הכוונת הפעילות מול שטחי יהודה ושומרון. במקביל, היה מעורב בהכוונת פעילות טרור, מימון ואספקת […]

ניוז 360

שוטרי תחנת נתניה פתחו הלילה בסריקות עם קבלת דיווח בדבר חשד לביצוע עבירות מין ותקיפה בקטינה מתחת לגיל 16 בחוף הים בעיר. בתום סריקות נרחבות, עצרו שוטרי התחנה את החשוד – תושב נתניה כבן 18 במרכז העיר ובתום חקירתו במחלק משפחה בתחנת המשטרה בעיר החשוד נכלא. היום תבקש המשטרה בבית המשפט להאריך את מעצרו.

ניוז 360

ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח לפני זמן קצר בטלפון עם נשיא ארה"ב ג'ו ביידן ובירך אותו ואת העם האמריקני לרגל יום העצמאות האמריקני. ראש הממשלה אמר שבלי ארה"ב אין חירות בעולם. הנשיא ביידן אמר שבלי ישראל אין ביטחון ליהודים בעולם. ראש הממשלה עדכן את הנשיא ביידן בהחלטתו לשלוח משלחת שתמשיך במשא ומתן לשחרור החטופים וחזר […]

חיפוש בניוז 360

ניוז 360 news
עכשיו 10:03, יום שישי (20.09)
ניוז 360 news
פייסבוק
טוויטר
וואצאפ
טלגרם
אימייל
פינטרסט
הדפסה