חדשות בארץ

שני הרוגים ושישה פצועים קשה ובינוני בתאונה בין משאית לרכב הסעות ברמת גן

בשעה 06.26 התקבל דיווח על תאונת דרכים קשה מאוד בין משאית לרכב הסעות של פועלים סמוך לצומת אלוף שדה לכיוון מערב, ברמת גן.

פראמדיקים קבעו את מותם של 2 פצועים כבני 43 ו- 20 שנפצעו באורח אנוש.

חובשים ופראמדיקים של מד"א ואיחוד הצלה העניקו טיפול רפואי ל 6 פצועים כבני 30 שפונו לבי"ח שיבא בתל השומר, בהם 2 קשה, 3 בינוני ו-1 קל.

סה"כ בתאונה 8 פצועים, בהם 2 הרוגים, 2 קשה, 3 בינוני ו- 1 קל.

צילום: דוברות רמת גן.

במחלף אלוף שדה לכיוון מערב עדיין מורגשים עומסי תנועה.

בוחני התנועה של משטרת ישראל פתחו בחקירת התאונה. שוטרי משטרת ישראל נמצאים במקום ומכווינים את התנועה.

יש לעשות שימוש באפליקציית waze ולפנות לדרכים חלופיות.

קרדיט צילום: דוברות המשטרה.

פראמדיק מד"א שמחה סימנדוייב שניהל את הטיפול הרפואי בזירה סיפר: "כשהגענו למקום בכוחות גדולים ראינו את הרכב המסחרי שהיה לכוד מתחת לחלקה האחורי של המשאית. 3 פצועים בהכרה שכבו בסמוך לרכב ו-5 פצועים היו לכודים בתוכו. ביצענו מיד בדיקות רפואיות בפצועים ופינינו אותם במצב בינוני וקל לבית החולים. במקביל לפעולות החילוץ המורכבות של לוחמי האש פתחנו במקום עמדת טיפול מתקדמת אליה חולצו הלכודים. 2 מהלכודים היו מחוסרי הכרה וסבלו מפגיעות רב מערכתיות קשות ביותר ולאחר הבדיקות לא נותר לנו אלא לקבוע את מותם בשטח ושלושת הפצועים הנוספים שנפגעו באורח קשה ובינוני פונו בניידות לטיפול נמרץ שלנו לבית החולים שיבא הסמוך תוך המשך טיפול רפואי מציל חיים."

חובשת רפואת חירום במד"א סיסיליה לויטס סיפרה בתחילת האירוע: "מדובר בתאונת דרכים קשה מאוד, הרכב המסחרי שהסיע מספר נוסעים היה לכוד מתחת לחלקה האחורי של המשאית ולוחמי האש חילצו ממנו את שמונת הפצועים. יחד עם כוחות גדולים נוספים של מד"א ביצענו בדיקות רפואיות לפצועים שסבלו מפציעות בדרגות שונות, 6 פצועים פונו לבתי החולים שיבא בתל השומר ובלינסון ו-2 נוספים מטופלים בשטח."

קרדיט: אבנר בן מנחם תיעוד מבצעי כב"ה דן.

בצלאל סבג חובש באיחוד הצלה סיפר: "מדובר בזירה קשה של תאונה עם מעורבות רכב שהסיע פועלים ומשאית. למרבה הצער נקבע מותם של שניים מהנוסעים בזירת התאונה עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבלו. כמו כן: הענקנו סיוע ראשוני בזירת התאונה לנוסעים נוספים מהרכב שנפצעו קשה בינוני וקל עד בינוני. צוותי כיבוי פעלו במקום עקב אופי התאונה".

אלחנן מאמו – חובש בכיר מיחידת האופנועים של ארגון הצלה מספר: "מדובר בתאונה חזית-אחור קשה מאוד בין מיניבוס למשאית. המיניבוס נמעך ובתוכו נלכדו 4 בני אדם שנפצעו באורח קשה ואנוש אשר חולצו על ידי לוחמי כיבוי אש. בסיוע כונני ארגון הצלה נוספים וצוותי מד"א הענקתי טיפול רפואי במקום ל-8 פצועים, כבני 30, בהם: 2 במצב אנוש ופראמדיקים של מד"א נאלצו לקבוע את מותם, 2 במצב קשה, 3 בינוני ואחד קל. הפצועים פונו להמשך קבלת טיפול רפואי בבתי החולים שיבא בתל השומר ובילינסון בפתח תקווה".

קרדיט: דוברות רמת גן.

מתנדבי זק"א תל אביב טיפלו בגופות שני ההרוגים. המתנדבים דאגו לכבוד המת ואיסוף הממצאים, הגופות עברו למכון לרפואה משפטית לצורך חקירה וזיהוי.

צבי חסיד מנכ"ל זק"א ת"א סיפר: "מדובר בזירה קשה ומורכבת מאוד. במיניבוס היו כעשרה פועלים שהיו בדרכם ליום עבודה, 2 נהרגו ו-8 נוספים שנפצעו בדרגות שונות פונו לבית חולים. בסיוע לוחמי כיבוי האש חילצנו את שני הגופות מהמיניבוס ואנו פועלים כעת באיסוף הממצאים".

קרדיט: דוברות זק"א ת"א.

לשתף
מערכת החדשות עושה מאמץ לכבד זכויות יוצרים. גיליתם טעות בתוכן? חסר קרדיט או דרוש תיקון? צרו איתנו קשר בהקדם.

תגובות

guest
0 התגובות שלכם
Inline Feedbacks
View all comments

#בארץ

צ'ט קבוצת
הכתבים
ניוז 360

לפי גורמים ישראלים: "ישראל תפתח בתגובה משמעותית למתקפה האיראנית בתוך ימים. התגובה עשויה לכלול את מתקני הנפט באיראן ויעדים אסטרטגיים אחרים."

ניוז 360

אחרי המתקפה של איראן על ישראל ‏הערב, סגנית נשיא ארה"ב קמלה האריס אמרה: "אני תמיד אבטיח שלישראל תהיה את היכולת להגן על עצמה נגד איראן".

ניוז 360

גנץ בצפון על רקע השיחות בדוחא: "נתניהו, הגיע הזמן שתפסיק להתעסק בגורלה של הממשלה, ותעסוק רק בגורלה של המדינה. פעם אחת, תהיה אמיץ." מהליכוד נמסר בתגובה לגנץ: "הפרוטוקולים יוכיחו שגנץ הוא זה שהתנגד להחלטות קריטיות לביטחון ישראל, כולל החלטות על פעולות צבאיות דרמטיות. חיסולי ראשי חמאס וחיזבאללה מאז עזיבת גנץ מעידים יותר מכל על שינוי […]

ניוז 360

אל״מ במיל׳ אבי עמירם וסרן ליאור פורת המייצגים את אחד החשודים בפרשה מטעם הסנגוריה הצבאית ניהלו את המגעים עם התביעה הצבאית לגבי שחרור כלל החשודים (על דעת באי כוחם), נוכח הימשכות החקירה הצפויה. עורכי הדין מטעם הסנגוריה הצבאית דרשו לבחון באופן מעמיק במסגרת החקירה טענות הגנה מהותיות נוכח קשיים שנתגלו בחקירה, מה גם שהחשודים הם […]

ניוז 360

‏בישראל מעריכים גם בשעות האחרונות, כי איראן עשויה להגיב בצורה נרחבת יותר ממה שהיה באפריל. עוד מעריכים כי התגובה של חיזבאללה לחיסול פואד שוכר עשויה להגיע בימים הקרובים, ונערכים לכך בהתאם.

ניוז 360

בפעילות משותפת של צה״ל ושב״כ, ב-24.7 הותקף ברצועת עזה איתור בו שהה המחבל נאיל סכל, ששימש כבכיר בחמאס. מספר ימים לאחר התקיפה, התקבל מידע כי סכל חוסל. סכל פעל למעלה מעשור במסגרת ׳מטה הגדה׳ של ארגון הטרור חמאס, גוף שאחראי על הכוונת הפעילות מול שטחי יהודה ושומרון. במקביל, היה מעורב בהכוונת פעילות טרור, מימון ואספקת […]

חיפוש בניוז 360

ניוז 360 news
עכשיו 22:24, יום ראשון (6.10)
ניוז 360 news
פייסבוק
טוויטר
וואצאפ
טלגרם
אימייל
פינטרסט
הדפסה