חדשות בארץ

שני ילדים נהרגו ושישה נוספים נפצעו בשריפת דירה בנתניה

בשעה 15:48 התקבל דיווח על שריפה בדירה ברחוב שרעבי בנתניה.

מדובר בשריפה בדירה בקומת קרקע בבניין מגורים בן שתי קומות.

חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבתי החולים סה"כ 8 בני אדם ששהו בבניין בזמן השריפה. 2 ילדים כבני 3 ו- 5 במצב קריטי תוך כדי פעולות החייאה לבתי החולים מאיר ולניאדו. 6 נפגעים נוספים במצב קל שסובלים משאיפת עשן, בהם גבר ואישה כבני 40 ו- 4 ילדים בגילאי שנתיים עד 6 לבי"ח לניאדו. למאות נסיונות ההחייאה, בבית חולים נקבע מותם של הילדים.

צילום: דוברות מד"א.

פראמדיק מד"א אסף תפוחי סיפר: "כשהגענו לרחוב ראינו עשן סמיך עולה מתוך בניין דו קומתי. לוחמי האש חילצו מתוך הדירה הבוערת שני ילדים כבני 3 ו-5 מחוסרי הכרה כשהם סובלים מכוויות ושאיפת עשן. מיד התחלנו בפעולות החייאה מתקדמות שכללו תרופות, הנשמות ועיסויים ופינינו אותם במצב קריטי תוך המשך פעולות החייאה לבתי החולים מאיר ולניאדו. גבר ואישה בשנות ה 40 שחולצו גם כן מהדירה סבלו משאיפת, עשן טופלו בחמצן ופונו במצב יציב לבי"ח לניאדו."

דו"ח השריפה הקטלנית בנתניה: כשל חשמלי במנורת לילה הוא הגורם לפרוץ הדליקה ולמותם של שני האחים.

דקות ספורות לאחר שלוחמי האש השתלטו אתמול (שישי) על מוקדי השריפה ברחוב שרעבי בנתניה הגיע לזירת האירוע צוות חוקרי דליקות מיוחד שמינה מפקד המחוז טפסר אייל כספי. חוקרי השריפות שהסתייעו בעבודתם באמצעים טכנולוגיים ייעודיים ובמהנדס חשמל תרו בין חדרי דירת המגורים המפויחת אחר עדויות שיצביעו על הגורם לפרוץ השריפה הקטלנית.

ממצאי בדיקת צוות החוקרים עולה כי הדליקה אירעה בחלק מבנה העשוי מבנייה קלה שחובר למבנה המקורי ובו מערכת חשמל מאולתרת לא תקנית ומסכנת חיים.

הסיבה לדליקה היא כשל חשמלי שאירע במנורת לילה שהותקנה באופן מאולתר והוצבה מעל מיטה שהיוותה את מוקד השריפה בדירה.

התקנת גלאי עשן היתה מצילה את הילדים ומונעת טרגדיה קשה!

בענף הסברה והדרכת אוכלוסייה, שבים ומפצירים :למען ביטחון חייכם וחיי ילדיכם, התקינו גלאי עשן בבתים, מוצר זול וקל להתקנה, זה מציל חיים בוודאות.

להלן הוראות הבטיחות.
הקדישו מספר דקות מזמנכם והצילו חיים.

עקבו אחר הנחיות הכבאות ובמקרה של שריפה או כל אירוע חירום אחר חייגו 102 ללוחמי האש.

לשתף
מערכת החדשות עושה מאמץ לכבד זכויות יוצרים. גיליתם טעות בתוכן? חסר קרדיט או דרוש תיקון? צרו איתנו קשר בהקדם.

תגובות

guest
0 התגובות שלכם
Inline Feedbacks
View all comments

#בארץ

צ'ט קבוצת
הכתבים
ניוז 360

לפי גורמים ישראלים: "ישראל תפתח בתגובה משמעותית למתקפה האיראנית בתוך ימים. התגובה עשויה לכלול את מתקני הנפט באיראן ויעדים אסטרטגיים אחרים."

ניוז 360

אחרי המתקפה של איראן על ישראל ‏הערב, סגנית נשיא ארה"ב קמלה האריס אמרה: "אני תמיד אבטיח שלישראל תהיה את היכולת להגן על עצמה נגד איראן".

ניוז 360

גנץ בצפון על רקע השיחות בדוחא: "נתניהו, הגיע הזמן שתפסיק להתעסק בגורלה של הממשלה, ותעסוק רק בגורלה של המדינה. פעם אחת, תהיה אמיץ." מהליכוד נמסר בתגובה לגנץ: "הפרוטוקולים יוכיחו שגנץ הוא זה שהתנגד להחלטות קריטיות לביטחון ישראל, כולל החלטות על פעולות צבאיות דרמטיות. חיסולי ראשי חמאס וחיזבאללה מאז עזיבת גנץ מעידים יותר מכל על שינוי […]

ניוז 360

אל״מ במיל׳ אבי עמירם וסרן ליאור פורת המייצגים את אחד החשודים בפרשה מטעם הסנגוריה הצבאית ניהלו את המגעים עם התביעה הצבאית לגבי שחרור כלל החשודים (על דעת באי כוחם), נוכח הימשכות החקירה הצפויה. עורכי הדין מטעם הסנגוריה הצבאית דרשו לבחון באופן מעמיק במסגרת החקירה טענות הגנה מהותיות נוכח קשיים שנתגלו בחקירה, מה גם שהחשודים הם […]

ניוז 360

‏בישראל מעריכים גם בשעות האחרונות, כי איראן עשויה להגיב בצורה נרחבת יותר ממה שהיה באפריל. עוד מעריכים כי התגובה של חיזבאללה לחיסול פואד שוכר עשויה להגיע בימים הקרובים, ונערכים לכך בהתאם.

ניוז 360

בפעילות משותפת של צה״ל ושב״כ, ב-24.7 הותקף ברצועת עזה איתור בו שהה המחבל נאיל סכל, ששימש כבכיר בחמאס. מספר ימים לאחר התקיפה, התקבל מידע כי סכל חוסל. סכל פעל למעלה מעשור במסגרת ׳מטה הגדה׳ של ארגון הטרור חמאס, גוף שאחראי על הכוונת הפעילות מול שטחי יהודה ושומרון. במקביל, היה מעורב בהכוונת פעילות טרור, מימון ואספקת […]

חיפוש בניוז 360

ניוז 360 news
עכשיו 21:22, יום ראשון (6.10)
ניוז 360 news
פייסבוק
טוויטר
וואצאפ
טלגרם
אימייל
פינטרסט
הדפסה