החברה המרכזית לייצור משקאות קלים בע"מ, מבקשת לידע את צרכניה כי נתקבלו מספר בודד של תלונות צרכנים הנוגעות למשקה פאנטה בטעם תות בלבד, בבקבוקי 1.5 ליטר ופחיות 330 מ"ל.
התלונות הצביעו על משקעים המשפיעים על צלילות המשקה.
מתוך מחויבות לצרכנינו ולשמירה על סטנדרט איכות מוצרינו, אנו פועלים לאיסוף המוצרים מהחנויות:
משקה פאנטה בטעם תות – בקבוקי 1.5 ליטר, "עדיף להשתמש לפני":
29-30.11.19, 23.12.19, 03-04.01.20, 12-13.02.20, 02.03.20
משקה פאנטה בטעם תות – פחיות 330 מ"ל, "עדיף להשתמש לפני":
15.03.20, 29.03.20
החברה עדכנה את שירות המזון במשרד הבריאות ופועלת בהתאם להנחיותיו .
צרכן שברשותו משקה פאנטה בטעם תות מתאריכי "עדיף להשתמש לפני" הנ"ל, מתבקש לא לצרוך את המוצר ולפנות למוקד שירות הצרכנים בטלפון 1-800-587-587.
מהחברה המרכזית ליצור משקאות קלים נמסר כי הם מתנצלים ומודים לקהל הצרכנים על ההבנה ושיתוף הפעולה. כמו תמיד נמשיך לעשות הכל כדי להבטיח לצרכנינו שביעות רצון ממגוון המוצרים שלנו.