ניוז
ניוז 360 news

חדשות בארץ

‏רקטות נורו לבאר שבע, חמאס אחראי לירי – נתניהו: "גנץ מקים ממשלת מיעוט בתמיכת הערבים" | סיכום השבת

שתי רקטות יורטו מעל באר שבע הלילה לאחר שאזעקות נשמעו בבאר שבע ומרכז הנגב. במהלך היירוטים נפצעו באורח קל תשעה בני אדם: צוותי רפואה טיפלו בארבעה בני אדם שנחבלו בדרכם למרחבים המוגנים וחמישה נפגעי חרדה.

בתגובה לירי הרקטות, תקפו מטוסי קרב וכלי טיס של צה"ל מספר יעדי טרור של ארגון הטרור חמאס ברצועת עזה.

בין יעדי הטרור הותקפו מחנה צבאי ומתחם צבאי ששימש את הכוח הימי של ארגון הטרור. כמו כן, הותקפה תשתית תת-קרקע.

בצה"ל הוסיפו כי ארגון הטרור חמאס אחראי לכל הנעשה ברצועת עזה וממנה והוא שיישא בהשלכות לפעולות הטרור.

דובר חמאס פאוזי ברהום איים בתגובה כי חמאס לא יאפשר לישראל להמשיך בתוקפנות. לדבריו, "ישראל תישא בהשלכות של פעולותיה. לא נאפשר לה לבחור את המועד והמקום של כל קרב". הוא הוסיף כי "החמ"ל המשותף יעריך את המצב ויתמודד עם כל תוקפנות ישראלית באופן שמבטיח לשבור את המשוואה ולהגן על האינטרסים שלנו".

תצפיות צה"ל זיהו היום חשוד שחצה את הגבול משטח לבנון לשטח ישראל. החשוד נעצר על ידי כוחות צה"ל סמוך לגדר והועבר לחקירה של כוחות הביטחון. לפי הערכות ראשוניות, מדובר בעבריין שניסה להימלט מלבנון.

המחבל איסמעיל הנייה, מנהיג ארגון הטרור חמאס, ערך ביקור תנחומים אצל משפחת המחבל בהא אבו אל-עטא, בכיר הג׳האד האסלאמי שחוסל ע״י כוחותינו.

הג'יהאד איים ברשתות החברתיות (לא מקור רישמי) לשגר הערב רקטות לעבר אצטדיון טדי שבירושלים, בו צפוי להתקיים המשחק בין נבחרות ישראל ופולין.

הערב, במוצאי השבת בשעה 21:45, נבחרת ישראל אמורה לארח למשחק מכריע את מקבילתה מפולין.

הצוות הרפואי בבית החולים סורוקה קבע הלילה את מותו של תינוק כבן שנתיים שפונה אתמול במצב אנוש. התינוק הועבר לבית החולים לאחר ששהה במקפיא במשך שעתיים. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות המוות וככה"נ מת לאחר שננעל במכונת כביסה.

ראשי הרשויות בעוטף החליטו כי הלימודים בכל מוסדות החינוך יתקיימו מחר (ראשון) כסדרם.

בלון נפץ שהופרח מרצועת עזה אותר ע״י אזרח באזור שער הנגב. חבלן משטרה הוזעק למקום ונטרל את מטען החבלה.

קרדיט: דוברות המשטרה.

צלב קרס רוסס על אמבולנס מד״א שהגיע לטפל באשה שחשה ברע ברחוב ההגנה בתל אביב. תלונה הוגשה במשטרה.

צילום: דוברות מד"א.

גבר כבן 40 נפצע בינוני מדקירה במהלך קטטה שאירעה ברחוב חנה סנש בראשון לציון.

גבר בן 35 נפצע באורח בינוני לאחר שרכב התהפך ברחוב הרא״ה ברמת גן.

גבר בן 52 נפצע בינוני לאחר שנפל מאופניים סמוך לגן החיות התנכ״י בירושלים.

צעיר בן 29 נפצע באורח בינוני לאחר שנפל מסוס בשטח פתוח סמוך לקריית גת.גבר בן 29 נפצע באורח בינוני לאחר שהחליק מאופנוע ברחוב אורט באשדוד.

שני גברים בני 50 ו-45 נפצעו בינוני בהתהפכות טרקטורון בדרך הבאר בנורדיה.

ראש הממשלה בנימין נתניהו ערך היום שיחת ועידה עם שרים וח"כים בליכוד, בה הזהיר מהקמת ממשלת מיעוט על ידי כחול לבן וביקש לגייס את חברי המפלגה לקמפיין נגד המהלך. עוד אמר כי במהלך סוף השבוע התקבל מידע על החלטה בכחול לבן ללכת לממשלת מיעוט, שתורכב מכחול לבן, העבודה-גשר, המחנה הדמוקרטי, וישראל ביתנו בתמיכה חיצונית של חלק מהרשימה המשותפת. בכחול לבן אמרו בתגובה כי "אנחנו עדין שואפים להקים ממשלת אחדות, אבל בהחלט משאירים את כל האופציות, כדי להימנע מהבחירות השלישיות – אליהן נתניהו מוביל".

נשיא ארה״ב דונלד טראמפ חנן שני חיילים שהורשעו בעבירות של פשעי מלחמה במהלך שירותם באפגניסטן וזאת בניגוד להמלצת הפנטגון. טראמפ אף השיב דרגותיו של חייל שלישי שהואשם בעבירות דומות בעיראק.

למרות מזג האוויר הגשום כ-90 אלף מטיילים פקדו השבת את שמורות הטבע והגנים הלאומיים:בין האתרים הבולטים היו הגנים הלאומיים: קיסריה עם 5100, מצדה עם 4500 מבקרים. קומראן ועין אפק עם 2000 מבקרים כל אחד והבניאס עם 2400 מבקרים.בנוסף ערכה רשות הטבע והגנים פעילויות למבקרים בנושא חורף של ציפורים בעיינות צוקים ובכוכב הירדן שם הושבה לטבע דיה שנפצה. במצדה לנו בחניון הלילה מבקרים שערכו סיורי כוכבים והכינו פויקה.

לשתף
מערכת החדשות עושה מאמץ לכבד זכויות יוצרים. גיליתם טעות בתוכן? חסר קרדיט או דרוש תיקון? צרו איתנו קשר בהקדם.

תגובות

guest
1 תגובה
Inline Feedbacks
View all comments
אסור לתמוך בממשלת גנץ
אסור לתמוך בממשלת גנץ
לפני 4 שנים

אסור לתמוך בממשלת בלאגנץ
הוא עלול להביא אותנו לסכנת המדינה
ומשם הדרך שלנו קצרה למצולות ים
ראו הוזרתם רק הליכוד בראשות האיש הנכבד המנהיג מלידה מר בינימין נתניהו כי אין משהו אחר

#בארץ

צ'ט קבוצת
הכתבים
ניוז 360

גנץ בצפון על רקע השיחות בדוחא: "נתניהו, הגיע הזמן שתפסיק להתעסק בגורלה של הממשלה, ותעסוק רק בגורלה של המדינה. פעם אחת, תהיה אמיץ." מהליכוד נמסר בתגובה לגנץ: "הפרוטוקולים יוכיחו שגנץ הוא זה שהתנגד להחלטות קריטיות לביטחון ישראל, כולל החלטות על פעולות צבאיות דרמטיות. חיסולי ראשי חמאס וחיזבאללה מאז עזיבת גנץ מעידים יותר מכל על שינוי […]

ניוז 360

אל״מ במיל׳ אבי עמירם וסרן ליאור פורת המייצגים את אחד החשודים בפרשה מטעם הסנגוריה הצבאית ניהלו את המגעים עם התביעה הצבאית לגבי שחרור כלל החשודים (על דעת באי כוחם), נוכח הימשכות החקירה הצפויה. עורכי הדין מטעם הסנגוריה הצבאית דרשו לבחון באופן מעמיק במסגרת החקירה טענות הגנה מהותיות נוכח קשיים שנתגלו בחקירה, מה גם שהחשודים הם […]

ניוז 360

‏בישראל מעריכים גם בשעות האחרונות, כי איראן עשויה להגיב בצורה נרחבת יותר ממה שהיה באפריל. עוד מעריכים כי התגובה של חיזבאללה לחיסול פואד שוכר עשויה להגיע בימים הקרובים, ונערכים לכך בהתאם.

ניוז 360

בפעילות משותפת של צה״ל ושב״כ, ב-24.7 הותקף ברצועת עזה איתור בו שהה המחבל נאיל סכל, ששימש כבכיר בחמאס. מספר ימים לאחר התקיפה, התקבל מידע כי סכל חוסל. סכל פעל למעלה מעשור במסגרת ׳מטה הגדה׳ של ארגון הטרור חמאס, גוף שאחראי על הכוונת הפעילות מול שטחי יהודה ושומרון. במקביל, היה מעורב בהכוונת פעילות טרור, מימון ואספקת […]

ניוז 360

שוטרי תחנת נתניה פתחו הלילה בסריקות עם קבלת דיווח בדבר חשד לביצוע עבירות מין ותקיפה בקטינה מתחת לגיל 16 בחוף הים בעיר. בתום סריקות נרחבות, עצרו שוטרי התחנה את החשוד – תושב נתניה כבן 18 במרכז העיר ובתום חקירתו במחלק משפחה בתחנת המשטרה בעיר החשוד נכלא. היום תבקש המשטרה בבית המשפט להאריך את מעצרו.

ניוז 360

ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח לפני זמן קצר בטלפון עם נשיא ארה"ב ג'ו ביידן ובירך אותו ואת העם האמריקני לרגל יום העצמאות האמריקני. ראש הממשלה אמר שבלי ארה"ב אין חירות בעולם. הנשיא ביידן אמר שבלי ישראל אין ביטחון ליהודים בעולם. ראש הממשלה עדכן את הנשיא ביידן בהחלטתו לשלוח משלחת שתמשיך במשא ומתן לשחרור החטופים וחזר […]

חיפוש בניוז 360

ניוז 360 news
עכשיו 22:41, יום שני (16.09)
ניוז 360 news
פייסבוק
טוויטר
וואצאפ
טלגרם
אימייל
פינטרסט
הדפסה