חדשות בארץ

יצהר: מצור על הבית בו נוכח המורחק המנהלי נריה זארוג – אלימות במקום

כוחות גדולים של משטרה וימ"ר צרים על בית ביישוב יצהר בו מבוצר המורחק המנהלי נריה זארוג.

כוחות המשטרה שברו קירות בדירה ועדי ראיה מספרים כי נריה זועק מהדירה לעזרה. מהדירה נשמעים קולות של פטישים וצרחות. ככל הנראה הכוחות נתקלו בביצורים אשר מקשים על הוצאתו של זארוג מהדירה.

מסביב לבית מתעמתים עם השוטרים כמאתיים מתושבי יצהר אשר הגיעו למקום למחות על ניסיון המעצר.

לאור דיווחים על אלימות שוטרים עו"ד נתי רום הגיע ליצהר מטעם ארגון חוננו לבדוק את מצבו של נריה זארוג. השוטרים מסרבים לאפשר לעו"ד רום לבדוק את מצבו של זארוג.

עו"ד רום סיפר כי מהבית נשמעים צעקות וישנם דיווחים על אלימות שוטרים.

כוחות גדולים של משטרה ויס"מ עדיין פועלים במקום מול מאות תושבים אשר מוחים על ניסיון המעצר של נירה זארוג.

הכוחות משתמשים באלימות קשה וישנם מעל כ-15 תושבים פצועים מאלימות שוטרים, גז, אלות ואלימות.

עו"ד נתי רום אשר ניסה להיכנס לבית לבדוק את מצבו של זארוג מטעם ארגון חוננו סורב.

עצור ראשון במקום.

‏אחרי 5 שעות: המשטרה פירקה את מתקן המתכת ועצרה את נריה זארוג שכבל עצמו אליו ככשהוא פצוע.

כך נראה המתקן אחרי שפורק.
הכיפה של נריה זארוג

נזכיר כי זארוג תושב יצהר, נשוי ואב לתינוקות קיבל צו מנהלי החתום בידי אלוף פיקוד מרכז נדב פדן אשר מרחיק אותו מביתו לתקופה של שלושה חודשים. זארוג סרב להישמע לצו ונשאר ביישוב יצהר כבר מעל חודשיים תוך שהוא קורא לאלוף הפיקוד לבטל לו את הצו.

פצועים מאלימות שוטרים בסמוך לבית.

ממשטרת ישראל נמסר כי הערב בפעילות בלשי יחידה מרכזית של המשטרה וכוחות הביטחון ביישוב יצהר עצרו הכוחות חשוד תושב המקום אשר נגדו קיים צו הרחקה משומרון.

עם הגעת הכוחות לבית השוכן ביישוב אותר החשוד מסתתר בתוך הבית שהוא כבול בברזלים ומנעולים, הכוחות נדרשו להפעיל אמצעים ומכשירים בכדי לשחררו מכבלי הברזל ובשעה זו מובא החשוד לחקירה.

במהלך פעילותם נתקלו הכוחות באלימות קשה שכללה בין היתר יידוי אבנים, השלכת בקבוקי צבע וחפצים לעברם.

3 חשודים נעצרו בגין הפרת הסדר.
3 שוטרים נפצעו קל מיידוי אבנים וחפצים שהושלכו לעברם ונגרם נזק לרכבי ביטחון.

ראש הממשלה ושר הביטחון בנימין נתניהו קורא לכבד את החוק ולהפסיק מייד את האלימות נגד כוחות הביטחון, לדבריו: "יש לאפשר לחיילי צה"ל וכוחות מג"ב, ששומרים על כולנו, לבצע את עבודתם. לא נסבול הפרות חוק."

שיירת משטרה שהגיעה ליצהר נחסמה בעליה ליישוב.

קרדיט : ארגון חוננו.
לשתף
מערכת החדשות עושה מאמץ לכבד זכויות יוצרים. גיליתם טעות בתוכן? חסר קרדיט או דרוש תיקון? צרו איתנו קשר בהקדם.

תגובות

guest
1 תגובה
Inline Feedbacks
View all comments
גאללי
גאללי
לפני 4 שנים

יצהר,, המשטרה צריכה להיות נגד פורעי חוק? לא רק עם תושבי ההתיישבות גם עם המחבלים שזורקים אבנים,, שמסתובבים עם נשק,, ולא עושים דבר וחיילינו בורחים כמו שפנים" ככה "הפצר ציווה וכבל את ידיהם של צבא" ההגנה" לישראל" הפצר,, אפק,… איך החיילים מפחדים ממנו והוא נהנה,, … אבל הקדוש" ברוך" הוא" משפיל גאים" ומגבייה" שפלים… בעזרת השם" יתברך"…

#בארץ

צ'ט קבוצת
הכתבים
ניוז 360

לפי גורמים ישראלים: "ישראל תפתח בתגובה משמעותית למתקפה האיראנית בתוך ימים. התגובה עשויה לכלול את מתקני הנפט באיראן ויעדים אסטרטגיים אחרים."

ניוז 360

אחרי המתקפה של איראן על ישראל ‏הערב, סגנית נשיא ארה"ב קמלה האריס אמרה: "אני תמיד אבטיח שלישראל תהיה את היכולת להגן על עצמה נגד איראן".

ניוז 360

גנץ בצפון על רקע השיחות בדוחא: "נתניהו, הגיע הזמן שתפסיק להתעסק בגורלה של הממשלה, ותעסוק רק בגורלה של המדינה. פעם אחת, תהיה אמיץ." מהליכוד נמסר בתגובה לגנץ: "הפרוטוקולים יוכיחו שגנץ הוא זה שהתנגד להחלטות קריטיות לביטחון ישראל, כולל החלטות על פעולות צבאיות דרמטיות. חיסולי ראשי חמאס וחיזבאללה מאז עזיבת גנץ מעידים יותר מכל על שינוי […]

ניוז 360

אל״מ במיל׳ אבי עמירם וסרן ליאור פורת המייצגים את אחד החשודים בפרשה מטעם הסנגוריה הצבאית ניהלו את המגעים עם התביעה הצבאית לגבי שחרור כלל החשודים (על דעת באי כוחם), נוכח הימשכות החקירה הצפויה. עורכי הדין מטעם הסנגוריה הצבאית דרשו לבחון באופן מעמיק במסגרת החקירה טענות הגנה מהותיות נוכח קשיים שנתגלו בחקירה, מה גם שהחשודים הם […]

ניוז 360

‏בישראל מעריכים גם בשעות האחרונות, כי איראן עשויה להגיב בצורה נרחבת יותר ממה שהיה באפריל. עוד מעריכים כי התגובה של חיזבאללה לחיסול פואד שוכר עשויה להגיע בימים הקרובים, ונערכים לכך בהתאם.

ניוז 360

בפעילות משותפת של צה״ל ושב״כ, ב-24.7 הותקף ברצועת עזה איתור בו שהה המחבל נאיל סכל, ששימש כבכיר בחמאס. מספר ימים לאחר התקיפה, התקבל מידע כי סכל חוסל. סכל פעל למעלה מעשור במסגרת ׳מטה הגדה׳ של ארגון הטרור חמאס, גוף שאחראי על הכוונת הפעילות מול שטחי יהודה ושומרון. במקביל, היה מעורב בהכוונת פעילות טרור, מימון ואספקת […]

חיפוש בניוז 360

ניוז 360 news
עכשיו 16:20, שבת (5.10)
ניוז 360 news
פייסבוק
טוויטר
וואצאפ
טלגרם
אימייל
פינטרסט
הדפסה