ניוז
ניוז 360 news

חדשות בארץ

‏הסלמה בדרום: פגיעה ישירה בבית בשדרות – 10 שיגורים נורו מהרצועה, צה"ל תקף בעזה|כותרות השבת

עשרה טילים שוגרו על ידי מחבלים משטח רצועת עזה לעבר ישראל מהם שמונה ייורטו על ידי לוחמי כיפת ברזל. פגיעה ישירה בבית בשדרות, נזק נגרם למבנה אך אין נפגעים בגוף.

צילום: דוברות המשטרה.
צילום: דוברות המשטרה.

צילום: דוברות מד"א.

אזעקת צבע אדום נוספת שאירעה בלילה שבין שלישי לשבת הופעלה בעקבות ירי שאינו רקטי.

אישה בת 65 נפצעה באורח קל בשדרות, כשרצה למרחב המוגן. היא פונתה לבית החולים ברזילי שבאשקלון עם פגיעה בגבה ורגלה.

צה"ל תקף בצפון רצועת עזה בתגובה לירי הרקטות לעבר יישובי עוטף עזה. בעקבות ההתקפות, משרד הבריאות הפלסטיני הודיע על הרוג בתקיפת צה"ל.

תוצאות התקיפה.

דובר חמאס פאוזי ברהום הגיב על תקיפת צה"ל כי "דם בני עמנו יקר ולא נאפשר לאוייב לזלזל בו" בנוסף, הג'יהאד האסלאמי מסר כי "אנחנו מטילים על ישראל את האחריות להסלמה.

צעיר בשנות ה-20 לחייו נפצע קשה לאחר שנדקר ברחוב חלוצי התעשיה במפרץ חיפה.

צילום: דוברות המשטרה.

שני תושבי חיפה נדקרו במהלך קטטה ברחוב חורי בעיר. תושב העיר כבן 40 נעצר לחקירה.

צעירה בת 18 וצעיר כבן 22 נפצעו באורח בינוני בתאונת דרכים בין שני כלי רכב שאירעה בכביש 40, בדרך ממחלף ירקון לכיוון פתח תקווה.

צילום: תיעוד מבצעי מד"א

רוכב אופניים כבן 40 נפצע בינוני מפגיעת רכב בכביש 38, בדרך מצומת נחם לכיוון כביש 1.

הולכת רגל כבת 75 נפצעה באורח בינוני מפגיעת רכב ברחוב רמתיים בהוד השרון.

פועל בן 24 נפצע באורח בינוני לאחר שנפל במרכז מסחרי בחדרה.

גבר בן 50 ונער בן 14 נפצעו בינוני בהתהפכות טרקטורון רייזר ביישוב במועצה אזורית עמק הירדן.

סיכום הפשיעה בחברה הערבית במהלך השבת:

בבסמת טבעון בשישי בערב נפצע קשה ערבי כבן 30 מירי שבוצע לעברו.

צילום: דוברות המשטרה.

בשישי בערב בכפר בענה נפצע בינוני אדם מירי.

בכפר כנא אירעה קטטה המונית בה נפגע קל נער בן 14, ארבעה גברים כבני 20 עוכבו לחקירה.

בכפר טוראען אירעה קטטה המונית בין מאות משתתפים משתי משפחות בה נרצח אדם אחד ושניים נפצעו מירי קשה וקל, במקום אירעה חילופי, אש שריפות פחים וירי זיקוקים שפגעו בבתים רבים.

צילומים: דוברות המשטרה.

מטיילים בנחל רעים איתרו ספר שבתוכו הוטמן מטען חבלה קטן וככל הנראה נפל מבלון טרור. חבלן משטרה שהוזעק למקום נטרל את המטען. במשטרה בודקים האם מדובר במטען חדש שהוטמן בימים האחרונים או במטען ישן.

רעידת אדמה בעוצמה של 3.4 דרגות הורגשה בצפון הארץ. מוקד הרעש אירע במרחק של 10 ק"מ מצפון-מזרח לטבריה.

כ-100 אלף מטיילים טיילו היום בשמורות הטבע והגנים הלאומיים:

בין האתרים הבולטים היום היו הגנים הלאומיים ירקון תל אפק וקיסריה עם כ-5,000 מטיילים בכל אחד מהם, בית גוברין עם כ-3,000 מטיילים, בו נערכה פעילות לכבוד יום הנדידה הבינלאומי של העופות בתקופה זו של השנה, ותל אשקלון עם כ-1,500 מטיילים. בין השמורות בלטו בעיקר שמורת הבניאס , עין גדי, עין פרת ונחל מערות בה התקיימה פעילות סביב עולם וחיי הקדמונים שאפיינה את השמורה בתקופה הקדומה.

לשתף
מערכת החדשות עושה מאמץ לכבד זכויות יוצרים. גיליתם טעות בתוכן? חסר קרדיט או דרוש תיקון? צרו איתנו קשר בהקדם.

תגובות

guest
0 התגובות שלכם
Inline Feedbacks
View all comments

#בארץ

צ'ט קבוצת
הכתבים
ניוז 360

גנץ בצפון על רקע השיחות בדוחא: "נתניהו, הגיע הזמן שתפסיק להתעסק בגורלה של הממשלה, ותעסוק רק בגורלה של המדינה. פעם אחת, תהיה אמיץ." מהליכוד נמסר בתגובה לגנץ: "הפרוטוקולים יוכיחו שגנץ הוא זה שהתנגד להחלטות קריטיות לביטחון ישראל, כולל החלטות על פעולות צבאיות דרמטיות. חיסולי ראשי חמאס וחיזבאללה מאז עזיבת גנץ מעידים יותר מכל על שינוי […]

ניוז 360

אל״מ במיל׳ אבי עמירם וסרן ליאור פורת המייצגים את אחד החשודים בפרשה מטעם הסנגוריה הצבאית ניהלו את המגעים עם התביעה הצבאית לגבי שחרור כלל החשודים (על דעת באי כוחם), נוכח הימשכות החקירה הצפויה. עורכי הדין מטעם הסנגוריה הצבאית דרשו לבחון באופן מעמיק במסגרת החקירה טענות הגנה מהותיות נוכח קשיים שנתגלו בחקירה, מה גם שהחשודים הם […]

ניוז 360

‏בישראל מעריכים גם בשעות האחרונות, כי איראן עשויה להגיב בצורה נרחבת יותר ממה שהיה באפריל. עוד מעריכים כי התגובה של חיזבאללה לחיסול פואד שוכר עשויה להגיע בימים הקרובים, ונערכים לכך בהתאם.

ניוז 360

בפעילות משותפת של צה״ל ושב״כ, ב-24.7 הותקף ברצועת עזה איתור בו שהה המחבל נאיל סכל, ששימש כבכיר בחמאס. מספר ימים לאחר התקיפה, התקבל מידע כי סכל חוסל. סכל פעל למעלה מעשור במסגרת ׳מטה הגדה׳ של ארגון הטרור חמאס, גוף שאחראי על הכוונת הפעילות מול שטחי יהודה ושומרון. במקביל, היה מעורב בהכוונת פעילות טרור, מימון ואספקת […]

ניוז 360

שוטרי תחנת נתניה פתחו הלילה בסריקות עם קבלת דיווח בדבר חשד לביצוע עבירות מין ותקיפה בקטינה מתחת לגיל 16 בחוף הים בעיר. בתום סריקות נרחבות, עצרו שוטרי התחנה את החשוד – תושב נתניה כבן 18 במרכז העיר ובתום חקירתו במחלק משפחה בתחנת המשטרה בעיר החשוד נכלא. היום תבקש המשטרה בבית המשפט להאריך את מעצרו.

ניוז 360

ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח לפני זמן קצר בטלפון עם נשיא ארה"ב ג'ו ביידן ובירך אותו ואת העם האמריקני לרגל יום העצמאות האמריקני. ראש הממשלה אמר שבלי ארה"ב אין חירות בעולם. הנשיא ביידן אמר שבלי ישראל אין ביטחון ליהודים בעולם. ראש הממשלה עדכן את הנשיא ביידן בהחלטתו לשלוח משלחת שתמשיך במשא ומתן לשחרור החטופים וחזר […]

חיפוש בניוז 360

ניוז 360 news
עכשיו 22:48, יום שני (16.09)
ניוז 360 news
פייסבוק
טוויטר
וואצאפ
טלגרם
אימייל
פינטרסט
הדפסה