חדשות בארץ

איתי מרגי בן ה-8 נהרג בתאונה בתל אביב ביום כיפור, הנהג חשוד בסחר בסמים

אתמול (ד') בשעות הצהריים, אירעה תאונת דרכים בצומת הרחובות ז'בוטינסקי ונמיר בת"א, במהלכה רכב נוסע פגע בילד כבן 8 בעת שחצה את הכביש על אופניו.

הילד נפצע באורח קשה ומאוחר יותר לצערנו נפטר מפצעיו בבית החולים.

נהג הרכב הפוגע בן 20 תושב רמלה, נעצר לחקירה. בבדיקת הינשוף שעבר הנהג החשוד העלתה כי הוא לא נהג תחת שכרות. בבדיקת המשטרה אותר אצל הנהג קוקאין ובמשטרה ממתינים לתוצאות בדיקת הדם שתגלה האם יש שרידי סמים בגופו. הנהג חשוד בנהיגה מטורפת וסחר בסמים, לטענתו נהג על פי חוקי התנועה ולא במהירות מופרזת ולא ראה את הילד בסיבוב.

גורמים במשטרה סיפרו כי דקות לפני כן הם קיבלו דיווח שלפיו נהג כלי רכב פרטי נוסע באזור בנהיגה מטורפת ושומע מוזיקה בווליום גבוה, ויצאו לחפש אותו.

הנהג, אמיר אבו לבן, הובא הבוקר לבבית משפט השלום בתל אביב ומעצרו הוארך ב-4 ימים.

מדובר בילד איתי מרגי בן ה-8 תושב תל אביב, הוא יובא למנוחות ב-14:00 בחלקת הילדים בבית העלמין ירקון.

צילום: באדיבות המשפחה.

‏מדוברות מד"א נמסר אתמול (9.10) כי בשעה 15:18 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב דן על ילד שנפגע מרכב כאשר רכב על אופניו ברחוב נמיר בתל אביב. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינוי לבי"ח איכילוב ילד כבן 8 במצב אנוש עם חבלת ראש תוך כדי פעולות החייאה, בבית החולים נקבע מותו.

חובשת בכירה במד"א נעם ויסבוך סיפרה: "היינו בנסיעה מנהלתית ברחוב סמוך כשקיבלנו דיווח מהמוקד על התאונה. הילד שנפגע מהרכב שכב על הכביש כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה עם חבלת ראש קשה, יחד עם רופא שחלף במקום הענקנו לו טיפול רפואי, העלנו אותו במהירות לאמבולנס ופינינו אותו במצב אנוש תוך כדי פעולות החייאה שם הרופאים המשיכו להאבק על חייו אבל לבסוף נאלצו לקבוע את מותו."

לשתף
מערכת החדשות עושה מאמץ לכבד זכויות יוצרים. גיליתם טעות בתוכן? חסר קרדיט או דרוש תיקון? צרו איתנו קשר בהקדם.

תגובות

guest
1 תגובה
Inline Feedbacks
View all comments
trackback
‏תשע שנות מאסר נגזרו על הנהג שדרס למוות את הילד איתי מרגי ביום הכיפורים לפני שנה
לפני 3 שנים

[…] שנות מאסר נגזרו על הנהג אמיר אבו לאבן שדרס למוות את הילד איתי מרגי בן ה-8 ביום הכיפורים לפני […]

#בארץ

צ'ט קבוצת
הכתבים
ניוז 360

לפי גורמים ישראלים: "ישראל תפתח בתגובה משמעותית למתקפה האיראנית בתוך ימים. התגובה עשויה לכלול את מתקני הנפט באיראן ויעדים אסטרטגיים אחרים."

ניוז 360

אחרי המתקפה של איראן על ישראל ‏הערב, סגנית נשיא ארה"ב קמלה האריס אמרה: "אני תמיד אבטיח שלישראל תהיה את היכולת להגן על עצמה נגד איראן".

ניוז 360

גנץ בצפון על רקע השיחות בדוחא: "נתניהו, הגיע הזמן שתפסיק להתעסק בגורלה של הממשלה, ותעסוק רק בגורלה של המדינה. פעם אחת, תהיה אמיץ." מהליכוד נמסר בתגובה לגנץ: "הפרוטוקולים יוכיחו שגנץ הוא זה שהתנגד להחלטות קריטיות לביטחון ישראל, כולל החלטות על פעולות צבאיות דרמטיות. חיסולי ראשי חמאס וחיזבאללה מאז עזיבת גנץ מעידים יותר מכל על שינוי […]

ניוז 360

אל״מ במיל׳ אבי עמירם וסרן ליאור פורת המייצגים את אחד החשודים בפרשה מטעם הסנגוריה הצבאית ניהלו את המגעים עם התביעה הצבאית לגבי שחרור כלל החשודים (על דעת באי כוחם), נוכח הימשכות החקירה הצפויה. עורכי הדין מטעם הסנגוריה הצבאית דרשו לבחון באופן מעמיק במסגרת החקירה טענות הגנה מהותיות נוכח קשיים שנתגלו בחקירה, מה גם שהחשודים הם […]

ניוז 360

‏בישראל מעריכים גם בשעות האחרונות, כי איראן עשויה להגיב בצורה נרחבת יותר ממה שהיה באפריל. עוד מעריכים כי התגובה של חיזבאללה לחיסול פואד שוכר עשויה להגיע בימים הקרובים, ונערכים לכך בהתאם.

ניוז 360

בפעילות משותפת של צה״ל ושב״כ, ב-24.7 הותקף ברצועת עזה איתור בו שהה המחבל נאיל סכל, ששימש כבכיר בחמאס. מספר ימים לאחר התקיפה, התקבל מידע כי סכל חוסל. סכל פעל למעלה מעשור במסגרת ׳מטה הגדה׳ של ארגון הטרור חמאס, גוף שאחראי על הכוונת הפעילות מול שטחי יהודה ושומרון. במקביל, היה מעורב בהכוונת פעילות טרור, מימון ואספקת […]

חיפוש בניוז 360

ניוז 360 news
עכשיו 21:22, יום ראשון (6.10)
ניוז 360 news
פייסבוק
טוויטר
וואצאפ
טלגרם
אימייל
פינטרסט
הדפסה