ניוז
ניוז 360 news

חדשות בארץ

שבוע טוב: כותרות חדשות השבת

שתי רקטות שוגרו בליל שבת משטח רצועת עזה לעבר ישראל ונפלו בסמוך לגדר בשטח הרצועה. חלק מהתושבים באזור טענו כי לא הופעלה התראה וכי לא נשמעו פיצוצים.

על פי משרד הבריאות בעזה, מחבל נהרג ו-54 נפצעו מאש צה"ל בהפרות הסדר. בעקבות כך, חמאס איים כי ישראל "תישא בהלשכות על פשעיה", לאחר מותו של פלסטיני בהפגנות בגבול רצועת עזה. דובר הארגון, חאזם קאסם, אמר כי "הפגיעה המכוונת של הכיבוש במפגינים היא הפרה ברורה של כל החוקים הבינלאומי".
בחמאס קראו למתווכים לפעול כדי לחייב את ישראל "להפסיק את תוקפנותה".

לוחם צה"ל נפצע באורח קל מאבן שהושלכה לעברו במהלך הפרות סדר שהתפתחו סמוך לכפר בית אומר. הלוחם פונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים והחליים הגיבו באמצעים לפיזור הפגנות. בנוסף לכך, מטען בייצור עצמי התפוצץ סמוך לעמדה צבאית בקרבת המקום. אין נפגעים, אך נגרם נזק לעמדה. החיילים זיהו מטען נוסף סמוך לעמדה וניטרלו אותו. חשוד ששה בסמוך לאזור נעצר.

רוכב אופניים חשמליים בן 14 נפצע באורח קשה מפגיעת רכב בדיר חנא, הוא פונה עם פגיעה רב מערכתית למרכז הרפואי לגליל בנהריה.

אישה בת 35 נפצעה באורח בינוני בתאונת דרכים בכביש 60 סמוך לכניסה למזרע. כתוצאה מהתאונה, נפצעו עוד 4 אנשים באורח קל.

רוכב אופנוע בן 30 נפצע באורח בינוני לאחר שנפגע במהלך הרכיבה בכביש 60 סמוף לצומת עומר.

אישה כבת 60 נפצעה באורח בינוני בהתנגשות רכבה בעמוד בשדרות ההגנה בחיפה. צוות מד"א פינו אותה יחד עם גבר בן 60 שנפצע קל לבית החולים רמב"ם בחיפה.

צילום: כבאות והצלה מחוז חוף.

גבר בן 28 נפצע באורח בינוני מירי במועצה המקומית ג'דידה מכר שבצפון. נסיבות המקרה בבדיקה.

גבר בן 20 נפצע הלילה באורח קשה מירי ברחוב הגיבורים בחיפה. תושב העיר בן 30 נעצר בחשד למעשה.

גבר בן 30 נפצע באורח בינוני בתאונת דרכים בין רכב מסחרי לטרקטורון בכביש 395, סמוך לצומת כרם.

ועדת המעקב העליונה לענייני הציבור הערבי הודיעה כי המחאה נגד האילמות הגואה במגזר נמשכת. הוחלט כי ביום חמישי הקרוב תיערך שיירת מכוניות למשרדי הממשלה בירושלים. אתמול והיום התקיימו הפגנות בכ-30 מוקדים, בהם נצרת, אום אל פחם, חיפה, עכו, ריינה, טייבה, קלנסווה, ג'לג'וליה, וכפר קאסם.

הליכוד הודיע כי מרכז הפלגה תתכנס ביום חמישי הבא כדי לאשר שראש הממשלה בנימין נתניהו הוא מועמד התנועה לראשות הממשלה לכל כהונת הכנסת ה-22.

ח"כ תמר זנדברג (המחנה הדמוקרטי) אמרה בשבתרבות ברמת גן: "השר ארדן כשל בתפקידו, שלא נאמר פשע, בתפקידו לשמור על ביטחון הציבור."

משרד הפנים הודיע כי חוף סידני עלי בהרצליה אסור לרחצה לאחר חשש לזיהום במי הים בעקבות כתם צהוב.

גשם ירד היום באזור ירושלים, מדבר יהודה, אשקלון, נתיבות ומקומות נוספים. בחלק מהמקומות ירד גשם חזק.

ראשי ועדות בבית הנבחרים האמריקני דרשו מהבית הלבן להעביר לידי הקונגרס מסמכים העוסקים בלחצים שהפעיל לטענתם נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ על נשיא אוקראינה וולודמיר זלנסקי. מוקדם יותר הצהיר יו"ר ועדת המודיעין אדם שיף כי המפקח הכללי של קהילת המודיעין צדק בהכרעתו כי תלונת איש המודיעין נגד טראמפ היתה דחופה ואמינה.

איש מודיעין נוסף שוקל להגיש תלונה נגד נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ, במסגרת פרשת ביידן-אוקראינה, כך דווח ב"ניו יורק טיימס". לפי הדיווח, לאיש המודיעין הנוסף יש "מידע ישיר" על שיחת הטלפון בין טראמפ לנשיא אוקראינה וולודימיר זלנסקי.

קבוצת האקרים, שככל הנראה קשורים לשלטון באיראן, ניסתה לפרוץ לקמפיין הבחירות של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ ונכשלה. מוקדם יותר היום, מיקרוסופט סיפרה על הקבוצה ואמרה כי קמפיין נשיאותי ללא שם סומן על ידם. מנהל התקשורת של קמפיין טראמפ טים מורטו אמר כי "אין לנו שום אינדיקציה שאף אחת מתשתיות הקמפיין שלנו הייתה ממוקדת".

חברת מיקרוסופט הודיעה כי ארבעה חשבונות נפגעו כתוצאה מניסיונות פריצה של קבוצה שקוראת לעצמה "פוספורוס" וכי הם מאמינים שקבוצה זו קשורה לממשלת איראן. בנוסף לכך, הודיעה החברה כי לאחרונה נראתה פעילות סייבר מובהקת של קבוצה זו.

הנסיך הארי הגיש תביעה נגד עיתון "הסאן" בגין טענות כי הם פרצו לו לטלפון. דוברות הנסיך מסרה כי "הוגשו תביעות בשם הדוכס מסאסקס בבג"ץ בנוגע ליירוט בלתי חוקי של הודעות דואר קולי".

מניין ההרוגים בעימותים בין מפגינים לכוחות הביטחון בעיראק עלה לכמאה. לא צוין כמה מההרוגים הם אזרחים או מכוחות הביטחון. בנוסף לכך, נמסר כי נפצעו כ-4,000 אנשים בעמיותים.

נשיא טורקיה רג'יפ טייפ ארדואן אמר כי הם יבצעו פעולות צבאיות, אוייריות וקרקעיות, במזרח פרת שבסוריה כדי לבסס את השלום שלום. זאת לאחר שלפני כשבועיים אמר הנשיא ארדואן כי כי נשיאי רוסיה, איראן וטורקיה קיבלו החלטות חשובות, שיסייעו למציאת פתרון פוליטי למשבר בסוריה.

עשרה בני אדם נהרגו ורבים נפצעו מהתנגשות בין מיניבוס למשאית כבדה בדרום המדינה, סמוך לכפר באלאצ'יו. "שני הנהגים מתים וזה פוגע בחקירה", נמסר מהמשטרה המקומית שפתחה בחקירה פלילית. נשיא רומניה קלאוס יוחניס אמר כי "אני כל כך מצטער על הקורבנות".

פעילות התחבורה הציבורית בהונג קונג הושעתה בעקבות הנזק הרב שנגרם בתחנות הרכבת התחתית במהלך העימותים בין המפגינים למשטרה, כך נמסר מהחברה שמפעילה את שירותי התחבורה הציבורית בעיר. בין היתר, לא יפעלו קווי רכבת שמובילים לנמל התעופה.

לשתף
מערכת החדשות עושה מאמץ לכבד זכויות יוצרים. גיליתם טעות בתוכן? חסר קרדיט או דרוש תיקון? צרו איתנו קשר בהקדם.

תגובות

guest
0 התגובות שלכם
Inline Feedbacks
View all comments

#בארץ

צ'ט קבוצת
הכתבים
ניוז 360

גנץ בצפון על רקע השיחות בדוחא: "נתניהו, הגיע הזמן שתפסיק להתעסק בגורלה של הממשלה, ותעסוק רק בגורלה של המדינה. פעם אחת, תהיה אמיץ." מהליכוד נמסר בתגובה לגנץ: "הפרוטוקולים יוכיחו שגנץ הוא זה שהתנגד להחלטות קריטיות לביטחון ישראל, כולל החלטות על פעולות צבאיות דרמטיות. חיסולי ראשי חמאס וחיזבאללה מאז עזיבת גנץ מעידים יותר מכל על שינוי […]

ניוז 360

אל״מ במיל׳ אבי עמירם וסרן ליאור פורת המייצגים את אחד החשודים בפרשה מטעם הסנגוריה הצבאית ניהלו את המגעים עם התביעה הצבאית לגבי שחרור כלל החשודים (על דעת באי כוחם), נוכח הימשכות החקירה הצפויה. עורכי הדין מטעם הסנגוריה הצבאית דרשו לבחון באופן מעמיק במסגרת החקירה טענות הגנה מהותיות נוכח קשיים שנתגלו בחקירה, מה גם שהחשודים הם […]

ניוז 360

‏בישראל מעריכים גם בשעות האחרונות, כי איראן עשויה להגיב בצורה נרחבת יותר ממה שהיה באפריל. עוד מעריכים כי התגובה של חיזבאללה לחיסול פואד שוכר עשויה להגיע בימים הקרובים, ונערכים לכך בהתאם.

ניוז 360

בפעילות משותפת של צה״ל ושב״כ, ב-24.7 הותקף ברצועת עזה איתור בו שהה המחבל נאיל סכל, ששימש כבכיר בחמאס. מספר ימים לאחר התקיפה, התקבל מידע כי סכל חוסל. סכל פעל למעלה מעשור במסגרת ׳מטה הגדה׳ של ארגון הטרור חמאס, גוף שאחראי על הכוונת הפעילות מול שטחי יהודה ושומרון. במקביל, היה מעורב בהכוונת פעילות טרור, מימון ואספקת […]

ניוז 360

שוטרי תחנת נתניה פתחו הלילה בסריקות עם קבלת דיווח בדבר חשד לביצוע עבירות מין ותקיפה בקטינה מתחת לגיל 16 בחוף הים בעיר. בתום סריקות נרחבות, עצרו שוטרי התחנה את החשוד – תושב נתניה כבן 18 במרכז העיר ובתום חקירתו במחלק משפחה בתחנת המשטרה בעיר החשוד נכלא. היום תבקש המשטרה בבית המשפט להאריך את מעצרו.

ניוז 360

ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח לפני זמן קצר בטלפון עם נשיא ארה"ב ג'ו ביידן ובירך אותו ואת העם האמריקני לרגל יום העצמאות האמריקני. ראש הממשלה אמר שבלי ארה"ב אין חירות בעולם. הנשיא ביידן אמר שבלי ישראל אין ביטחון ליהודים בעולם. ראש הממשלה עדכן את הנשיא ביידן בהחלטתו לשלוח משלחת שתמשיך במשא ומתן לשחרור החטופים וחזר […]

חיפוש בניוז 360

ניוז 360 news
עכשיו 22:48, יום שני (16.09)
ניוז 360 news
פייסבוק
טוויטר
וואצאפ
טלגרם
אימייל
פינטרסט
הדפסה