חדשות בארץ

השר אריה דרעי: "אני מבין שנתניהו הסכים לרוטציה עם גנץ על ראשות הממשלה"

יו"ר ש"ס ושר הפנים הרב אריה דרעי בכנס הרמת כוסית של תנועת ש"ס בירושלים בהשתתפות מאות נציגי בתנועה מרחבי הארץ:

"התכנסנו כאן בראש ובראשונה רק למטרה אחת – להודות לבורא עולם על הניצחון הגדול.
אני לא חושב שהיתה תנועה כזו עברה מה שעברנו, כאשר ישנן שני גושים גדולים ששואבים את הכל, בשנה של שתי מערכות בחירות קשות, מול סקרים שלא העבירו אותנו את אחוז החסימה. ש"ס היתה האחרונה העמודות הסקרים. אפילו פחות מפייגלין. היינו צריכים להסביר ולתרץ. ואז הגיעו התוצאות. עלינו במנדט ובסך הכל ב17,000 קולות. היתה שמחה גדולה".

"מיד התגלגלנו למערכת בחירות נוספת מול הסתה קשה, עם שחיקת החומר, עם מצוקה של ראש הממשלה. אמרתי לכולם שאם נשמר את מספר הקולות זה יהיה מבחינתי טוב. כי יהיה קשה מאד להשיג יותר בתנאים הללו בפרט כאשר שלטון נתניהו היה בסכנה, והנה חסד ה׳, קיבלנו 70 אלף קולות נוספים, הגענו ל-330,000 קולות. מי היה מאמין. ב2006 המספר הזה הביא לנו 12 מנדטים!".

"עשינו קמפיין יוצא מהכלל. הארגון היה מעולה. כל יום הבחירות, התוכנה, הטלמרקטינג, ועוד אבל בלעדיכם הנציגים זה לא היה קורה. אני יודע כמה הייתם מסורים וכמה פעלתם באחדות ושחררתם את כל החסימות. אני אומר לכם תודה רבה".

"גם לנשים הצדקניות, שלקחו יוזמה והפעילו תוך כמה ימים מטה והצליחו לעורר בקרב המסורתיים את רגשי המסורת".

"אמרתי בכנס בחולון, שהבחירות הללו הם משאל עם – האם תהיה כאן מדינה יהודית או חילונית. ומה התוצאות? רוב יהודי עם ישראל, 55 מנדטים, אמרו באופן נחרץ כן למדינה יהודית!".

"גם בגוש השני, תוציאו את עמיר פרץ שעשו קמפיין חברתי יהודי בלי שום מילה על דת ומדינה. גם כחול לבן שבמועד א' לא דיברו מילה בנושא דת ומדינה, רק בסוף הבחירות הללו, לכן רוב מוחלט של התושבים היהודים במדינת ישראל רוצים מדינה יהודית ולא חילונית! זה המסר הברור של הבחירות האלה".

"מדינת ישראל חייבת ממשלה בהקדם. אי אפשר למשוך את כל המטלות המדיניות והביטחונית שיש. אני לא חושש מבחירות נוספות ואני בטוח שנביא יותר. אבל זה לא טובת המדינה.

״המסר שלי לשני הבנימין, נתניהו וגנץ, אני שמח שנפגשתם אצל הנשיא. אל תתייחסו לכל רעשי הרקע. לצערי אותם גורמים ממשיכים להסית ולשים כל מכשול".

"בנימין נתניהו שהוא מנהיג מוכשר ביותר עם השגים גדולים – לא ייתכן שיחרימו אותו. האם עם הערבים אפשר לשבת ועם בנימין נתניהו לא? מה זה הדבר הזה? כך גם גנץ, שהיה רמטכ"ל ותרם הרבה לבטחון המדינה, כשניסו ללעוג לו בכל מיני סרטונים אני הייתי הראשון שיצא נגד זה. לכן שני האישים הללו חייבים לשבת ביחד, בלי חרמות ובלי תכתיבים של מפלגות קטנות שמחרימים ציבורים אחרים.

"אני פונים בקריאה לבני גנץ. הקב״ה נתן לך הזדמנות להיות בהנהגה, אל תקשיב לכל האנשים הללו שמנסים להזיז אותך מהכוון הנכון. הם לא בטוח רוצים בטובתך. תסתכל על טובת העם ושב עם נתניהו ותסגרו ממשלה טובה לעם ישראל".

"הציבור המסורתי, מהם הרבה עם כיפות שקופות. חזרו לבית הטבעי שלהם, תנועת ש״ס. אנחנו מחויבים להם לתת להם את המשך המסורת ואת היהדות המתונה, להראות את היופי של היהדות, אנחנו נמשיך להיות שלוחי מרן רבנו עובדיה יוסף. שנה טובה ומבורכת לכולם״.

צילומים: יעקב כהן.

לשתף
מערכת החדשות עושה מאמץ לכבד זכויות יוצרים. גיליתם טעות בתוכן? חסר קרדיט או דרוש תיקון? צרו איתנו קשר בהקדם.

תגובות

guest
0 התגובות שלכם
Inline Feedbacks
View all comments

#בארץ

צ'ט קבוצת
הכתבים
ניוז 360

לפי גורמים ישראלים: "ישראל תפתח בתגובה משמעותית למתקפה האיראנית בתוך ימים. התגובה עשויה לכלול את מתקני הנפט באיראן ויעדים אסטרטגיים אחרים."

ניוז 360

אחרי המתקפה של איראן על ישראל ‏הערב, סגנית נשיא ארה"ב קמלה האריס אמרה: "אני תמיד אבטיח שלישראל תהיה את היכולת להגן על עצמה נגד איראן".

ניוז 360

גנץ בצפון על רקע השיחות בדוחא: "נתניהו, הגיע הזמן שתפסיק להתעסק בגורלה של הממשלה, ותעסוק רק בגורלה של המדינה. פעם אחת, תהיה אמיץ." מהליכוד נמסר בתגובה לגנץ: "הפרוטוקולים יוכיחו שגנץ הוא זה שהתנגד להחלטות קריטיות לביטחון ישראל, כולל החלטות על פעולות צבאיות דרמטיות. חיסולי ראשי חמאס וחיזבאללה מאז עזיבת גנץ מעידים יותר מכל על שינוי […]

ניוז 360

אל״מ במיל׳ אבי עמירם וסרן ליאור פורת המייצגים את אחד החשודים בפרשה מטעם הסנגוריה הצבאית ניהלו את המגעים עם התביעה הצבאית לגבי שחרור כלל החשודים (על דעת באי כוחם), נוכח הימשכות החקירה הצפויה. עורכי הדין מטעם הסנגוריה הצבאית דרשו לבחון באופן מעמיק במסגרת החקירה טענות הגנה מהותיות נוכח קשיים שנתגלו בחקירה, מה גם שהחשודים הם […]

ניוז 360

‏בישראל מעריכים גם בשעות האחרונות, כי איראן עשויה להגיב בצורה נרחבת יותר ממה שהיה באפריל. עוד מעריכים כי התגובה של חיזבאללה לחיסול פואד שוכר עשויה להגיע בימים הקרובים, ונערכים לכך בהתאם.

ניוז 360

בפעילות משותפת של צה״ל ושב״כ, ב-24.7 הותקף ברצועת עזה איתור בו שהה המחבל נאיל סכל, ששימש כבכיר בחמאס. מספר ימים לאחר התקיפה, התקבל מידע כי סכל חוסל. סכל פעל למעלה מעשור במסגרת ׳מטה הגדה׳ של ארגון הטרור חמאס, גוף שאחראי על הכוונת הפעילות מול שטחי יהודה ושומרון. במקביל, היה מעורב בהכוונת פעילות טרור, מימון ואספקת […]

חיפוש בניוז 360

ניוז 360 news
עכשיו 19:35, שבת (5.10)
ניוז 360 news
פייסבוק
טוויטר
וואצאפ
טלגרם
אימייל
פינטרסט
הדפסה