חדשות בארץ

אסון בתל אביב: ארבעה פצועים,בהם אנוש, כתוצאה מהתחשמלות במזרקה בתל אביב

לפני זמן קצר התקבל דיווח על צעיר שהתחשמל כשנכנסו לבריכת נוי עם מים רדודים ברח' ראול ולנברג בתל אביב.

חובשים ופאראמדיקים של מד"א ואיחוד הצלה העניקו טיפול רפואי לצעיר כבן 20 שנמשה מהמים מחוסר הכרה ופינו אותו לבית החולים איכילוב תוך פעולות החייאה במצב קריטי. 3 צעירים נוספים שניסו לסייע בחילוץ מהמים פונו לבית חולים, 1 במצב בינוני ו- 2 במצב קל.

מבירור של השוטרים שהגיעו למקום עולה כי מספר צעירים בילו בפאב ברח' ראול ולנברג בת"א ובשלב מסוים , נכנסו שניים מהם לבריכת נוי שנמצאת בסמוך למקום והתחשמלו.

גורם אחראי על בבריכת הנוי במגדלי זיו זומן לחקירה בחשד לרשלנות.

אחר החברים סיפר על האירוע: "הערב יצאנו אני וחברים (בגילאי 19 20) מהזויפר (הבר) לעשן, כמה חברים עשו התערבות מעשה שטות של ילדים שיכורים על 200 ש"ח, מי שקופץ לבריכה מקבל את הכסף. אחד קפץ ואז פתאום אני רואה את הילד מפרפר לי מול העיניים, מקבל מכת חשמל חזקה מאוד ופתאום ניהיה סגור כמו מקל לא זז לא נושם פשוט נעול, ננעלו לו כל הרפלקסים המפרקים ולא היה תנועה. חבר אחר היה שיכור ולא ידע איך לתפקד תפס אותו וניסה להוציא אבל מה שקרה שהוא גם התחשמל זה החבר במצב בינוני."

עוד הוסיף ואמר: "חברים בבקשה תזהרו כשאתם יוצאים לבלות שלא לשתות יותר מידי, רק אסונות זה מביא.'

ד״ר דניאל טרוצקי, מנהל המחלקה לרפואה דחופה (מיון) על 2 הצעירים שהגיעו כתוצאה מההתחשמלות.

חובש רפואת חרום על אופנוע מד"א שמי מרציאנו שהגיע ראשון למקום ופאראמדיק מד"א אלמוג חן סיפרו:

"כשהגענו במקום הייתה המולה גדולה , ראינו 2 צעירים כבני 20 שוכבים על שפת הבריכה כשאנשים מנסים לעזור להם, סיפרו לנו שמשו אותם מתוך הבריכה לאחר שהתחשמלו, התחלנו מיד בטיפול רפואי מציל חיים, צעיר כבן 20 היה מחוסר הכרה ללא נשימה וללא דופק, ביצענו בו םעולות החייאה שכללו מתן שוקים חשמליים, עיסויים, הנשמה וטיפול תרופתי ופינינו אותו תוך פעולות החייאה כשמצבו קריטי, בהמשך חזר הדופק. צעיר נוסף כבן 18 ששכב במקום, היה בהכרה מלאה וסבל מכוויות בגפיים תחתונות, סיפרו לנו שנפגע כשניסה להוציא את חברו מהמים, התחשמל ונפל, פינונו אותו כשהוא בהכרה ומצבו בינוני ויציב.

חובש רפואת חרום במד"א יהודה גוטמן הוסיף וסיפר:

2 צעירים נוספים כבני 19 שסייעו לחלץ את הנפגעים מהמים וסבלו מפגיעות קלות מהתחשמלות טופלו על ידינו ופינינו לבית החולים כשמצבם קל.

יוסי ואושרת מועלם חובשים באיחוד הצלה סיפרו: "לדברי עוברי אורח הם הוציאו אותם ממזרקה לאחר שהתחשמלו. אחד הצעירים היה ללא דופק ונשימה וביצענו בו פעולות החייאה. לאחר מכן הוא פונה תוך כדי המשך פעולות החייאה במצב אנוש לבית החולים. הצעיר הנוסף טופל בזירת האירוע ולאחר מכן פונה לבית החולים במצב בינוני. כמו כן הענקנו סיוע ראשוני לשני צעירים במצב קל כתוצאה מחרדה עקב אופי ונסיבות האירוע".

תיעוד מהזירה.

צילום: יששכר ויס תיעוד מבצעי מד"א.
לשתף
מערכת החדשות עושה מאמץ לכבד זכויות יוצרים. גיליתם טעות בתוכן? חסר קרדיט או דרוש תיקון? צרו איתנו קשר בהקדם.

תגובות

guest
0 התגובות שלכם
Inline Feedbacks
View all comments

#בארץ

צ'ט קבוצת
הכתבים
ניוז 360

לפי גורמים ישראלים: "ישראל תפתח בתגובה משמעותית למתקפה האיראנית בתוך ימים. התגובה עשויה לכלול את מתקני הנפט באיראן ויעדים אסטרטגיים אחרים."

ניוז 360

אחרי המתקפה של איראן על ישראל ‏הערב, סגנית נשיא ארה"ב קמלה האריס אמרה: "אני תמיד אבטיח שלישראל תהיה את היכולת להגן על עצמה נגד איראן".

ניוז 360

גנץ בצפון על רקע השיחות בדוחא: "נתניהו, הגיע הזמן שתפסיק להתעסק בגורלה של הממשלה, ותעסוק רק בגורלה של המדינה. פעם אחת, תהיה אמיץ." מהליכוד נמסר בתגובה לגנץ: "הפרוטוקולים יוכיחו שגנץ הוא זה שהתנגד להחלטות קריטיות לביטחון ישראל, כולל החלטות על פעולות צבאיות דרמטיות. חיסולי ראשי חמאס וחיזבאללה מאז עזיבת גנץ מעידים יותר מכל על שינוי […]

ניוז 360

אל״מ במיל׳ אבי עמירם וסרן ליאור פורת המייצגים את אחד החשודים בפרשה מטעם הסנגוריה הצבאית ניהלו את המגעים עם התביעה הצבאית לגבי שחרור כלל החשודים (על דעת באי כוחם), נוכח הימשכות החקירה הצפויה. עורכי הדין מטעם הסנגוריה הצבאית דרשו לבחון באופן מעמיק במסגרת החקירה טענות הגנה מהותיות נוכח קשיים שנתגלו בחקירה, מה גם שהחשודים הם […]

ניוז 360

‏בישראל מעריכים גם בשעות האחרונות, כי איראן עשויה להגיב בצורה נרחבת יותר ממה שהיה באפריל. עוד מעריכים כי התגובה של חיזבאללה לחיסול פואד שוכר עשויה להגיע בימים הקרובים, ונערכים לכך בהתאם.

ניוז 360

בפעילות משותפת של צה״ל ושב״כ, ב-24.7 הותקף ברצועת עזה איתור בו שהה המחבל נאיל סכל, ששימש כבכיר בחמאס. מספר ימים לאחר התקיפה, התקבל מידע כי סכל חוסל. סכל פעל למעלה מעשור במסגרת ׳מטה הגדה׳ של ארגון הטרור חמאס, גוף שאחראי על הכוונת הפעילות מול שטחי יהודה ושומרון. במקביל, היה מעורב בהכוונת פעילות טרור, מימון ואספקת […]

חיפוש בניוז 360

ניוז 360 news
עכשיו 20:32, יום ראשון (6.10)
ניוז 360 news
פייסבוק
טוויטר
וואצאפ
טלגרם
אימייל
פינטרסט
הדפסה