ניוז
ניוז 360 news

חדשות בארץ

‏גנץ: "ניצחנו – אקים ממשלת אחדות בראשותי"

דבריהם של חברי הנהגת כחול לבן היום בפתח ישיבת הסיעה:

יו"ר כחול לבן, רא"ל (מיל') בני גנץ: ״לאחר מערכת בחירות שנכפתה על אזרחי ישראל, העם יצא לקלפיות, והכריע הכרעה ברורה. העם בחר אחדות. העם בחר בישראל לפני הכל. כחול לבן בראשותי, ניצחה את הבחירות. כחול לבן היא המפלגה הגדולה ביותר. נתניהו לא הצליח להשיג את הגוש החוסם הפוליטי שאליו שאף. 61 חברי כנסת. הגוש החוסם שבגינו הוציא את כולנו לבחירות.

מלאכת הרכבת הממשלה החלה. אנחנו לא נכנע לאף תכתיב. המשא ומתן יוכוון על ידי וינוהל באחריות ובשיקול דעת. זאת על מנת למצות את המיטב עבור כלל אזרחי המדינה בנסיבות הפוליטיות שנוצרו. כדי להקים ממשלת אחדות, לא באים עם בלוקים פוליטיים וספינים אלא באים מתוך כנות, ממלכתיות, אחריות ורצינות. אני מעוניין ומתכוון להקים ממשלת אחדות רחבה וליברלית בראשותי. ממשלה שתביא לידי ביטוי את רצון העם. ממשלת שיתוק לאומי לא תיטיב עם העם״.

ח"כ יאיר לפיד: ״נתניהו מנסה לגרור את המדינה למערכת בחירות שלישית. הוא לא מוכן לקבל את תוצאות הבחירות.בנאדם אחד מונע כרגע הקמת ממשלת אחדות ליברלית. אדם אחד. בין מה שטוב למדינה למה שטוב לאדם אחד, המדינה קודמת".

אם ביבי יזוז הצידה, תהיה פה ממשלת אחדות. ממשלה עם כל מי שמאמין שצריך פה נישואין אזרחיים, ביטול חוק המרכולים, תחבורה בשבת. בלי כתבי אישום ובלי שחיתות. ולאור מה שקורה עכשיו, ממשלה שתשנה את חוק הבחירות, כדי שאי אפשר יהיה לגרור אותנו לבחירות כל שלושה חודשים. זו המטרה של בלוק הסחטנים והקיצונים שהוא הקים אתמול. זו מטרת כל הספינים שהוא זרק לאוויר בשעות האחרונות. העם לא נתן בו אמון – הוא מנסה להחליף את העם. כמו המפ"איניקים ב-77. העם לא רוצה אותו, הוא רוצה להחליף את העם. אסור לתת לו לגרור אותנו לעוד מערכת בחירות.

המטרה שלנו היא להקים ממשלת אחדות ליברלית. זו המטרה שלנו. על זה הלכנו לבחירות. כדי להקים ממשלת אחדות ליברלית. עם ליברמן. עם הליכוד בלי נתניהו. עם שותפים נוספים. אדם אחד נמצא בינינו לבין הממשלה הזו. זה מה שרוצים רוב אזרחי מדינת ישראל. זה מה שהם בחרו בקלפי. זו הסיבה שאנחנו המפלגה הגדולה בישראל.

רא"ל (מיל') משה (בוגי) יעלון: "גם לאחר הבחירות האלה, ברור שנתניהו פועל מתוך שיקול אחד- הימלטותו האישית מספסל הנאשמים. זו הסיבה שהוא הקדים את הבחירות מנובמבר לאפריל. זו הסיבה שהוא בחר לפזר את הכנסת וללכת לבחירות שניות לפני שבוע. יכולנו כבר אחרי בחירות אפריל להקים ממשלת אחדות ליברלית- אבל נתניהו העדיף שאזרחי ישראל ישלמו מחיר כבד של שיתוק משרדי הממשלה והפסד של מיליארדי שקלים.

גם בבחירות האלו נתניהו נכשל, הוא מעדיף להתבצר בבלפור ולא מאפשר להקים ממשלת אחדות משום שהוא רוצה לנהל את ענייניו הפליליים מכסא ראש הממשלה. אנחנו חוזרים ואומרים- איתו זה לא ילך. לא ניכנס לקואליציה בראשותו של נתניהו! באנו לתקן, לאחות את הקרעים, להחזיר את המדינה למסילה! איתו- זה לא ילך.

רא"ל (מיל') גבי אשכנזי: "הציבור אמר את דברו. הציבור קבע שיש מגבלות לכוח ושררה. הציבור לחץ על הבלמים. הציבור רוצה ביטחון, אחדות לאומית ליברלית. ההסתה והפילוג שנוצרו במערכת הבחירות הרסניים לחברה בישראל. הציבור הלך לקלפי בפעם השניה תוך חודשים ספורים והוא ראוי לממשלה שתשרת אותו. רוצה תיקון. בשבועות האחרונים ערכנו כולנו מסע בחברה הישראלית, וראינו שהעם רוצה שינוי וצריך שינוי. אני רוצה לנצל את ההזדמנות להודות לחכים הנפלאים שלנו, לפעילים, למתנדבים ולמעלה ממיליון ומאה אלף בוחרים, שבלעדיהם הינו מתעוררים למדינה אחרת. קיבלנו מהם את האמון, עיניהם נשואות אלינו היום. של לנו אחריות, יש לנו מחויבות. באנו לשרת את הציבור. בסבלנות, בנאמנות ונחישות, נעשה את זה".

צילומים: אלעד מלכה.
לשתף
מערכת החדשות עושה מאמץ לכבד זכויות יוצרים. גיליתם טעות בתוכן? חסר קרדיט או דרוש תיקון? צרו איתנו קשר בהקדם.

תגובות

guest
2 התגובות שלכם
Inline Feedbacks
View all comments
רוני
רוני
לפני 4 שנים

ביקורת

קובי פרץ
קובי פרץ
לפני 4 שנים

גנץ אתה לא מתאים להנהיג את מדינת ישראל
שכל העולם נגדנו היום יותר מתמיד ביבי איש
חזק ומתאים להנהיג את העם אמריקה זקוקה
לו אני שרתתי בצנחנים ביום כיפור אתה עוד
ילד אתה תתן לגדולים לנהל את המדינה אתה
לא תחזיק מעמד אתה לא תוכל לשכנע את האמריקאים בשום צורה בקרוב יהודה ושומרון
אולכת להשקעה כל שטחי ישראל תהיה והבקעת הירדן ריבונית לעולם לא תקום מדינת פלסטין צא מזה ביבי לוקח הפעם קדצייה לעוד
4 שנים ויהיה שקט למדינת ישראל

#בארץ

צ'ט קבוצת
הכתבים
ניוז 360

גנץ בצפון על רקע השיחות בדוחא: "נתניהו, הגיע הזמן שתפסיק להתעסק בגורלה של הממשלה, ותעסוק רק בגורלה של המדינה. פעם אחת, תהיה אמיץ." מהליכוד נמסר בתגובה לגנץ: "הפרוטוקולים יוכיחו שגנץ הוא זה שהתנגד להחלטות קריטיות לביטחון ישראל, כולל החלטות על פעולות צבאיות דרמטיות. חיסולי ראשי חמאס וחיזבאללה מאז עזיבת גנץ מעידים יותר מכל על שינוי […]

ניוז 360

אל״מ במיל׳ אבי עמירם וסרן ליאור פורת המייצגים את אחד החשודים בפרשה מטעם הסנגוריה הצבאית ניהלו את המגעים עם התביעה הצבאית לגבי שחרור כלל החשודים (על דעת באי כוחם), נוכח הימשכות החקירה הצפויה. עורכי הדין מטעם הסנגוריה הצבאית דרשו לבחון באופן מעמיק במסגרת החקירה טענות הגנה מהותיות נוכח קשיים שנתגלו בחקירה, מה גם שהחשודים הם […]

ניוז 360

‏בישראל מעריכים גם בשעות האחרונות, כי איראן עשויה להגיב בצורה נרחבת יותר ממה שהיה באפריל. עוד מעריכים כי התגובה של חיזבאללה לחיסול פואד שוכר עשויה להגיע בימים הקרובים, ונערכים לכך בהתאם.

ניוז 360

בפעילות משותפת של צה״ל ושב״כ, ב-24.7 הותקף ברצועת עזה איתור בו שהה המחבל נאיל סכל, ששימש כבכיר בחמאס. מספר ימים לאחר התקיפה, התקבל מידע כי סכל חוסל. סכל פעל למעלה מעשור במסגרת ׳מטה הגדה׳ של ארגון הטרור חמאס, גוף שאחראי על הכוונת הפעילות מול שטחי יהודה ושומרון. במקביל, היה מעורב בהכוונת פעילות טרור, מימון ואספקת […]

ניוז 360

שוטרי תחנת נתניה פתחו הלילה בסריקות עם קבלת דיווח בדבר חשד לביצוע עבירות מין ותקיפה בקטינה מתחת לגיל 16 בחוף הים בעיר. בתום סריקות נרחבות, עצרו שוטרי התחנה את החשוד – תושב נתניה כבן 18 במרכז העיר ובתום חקירתו במחלק משפחה בתחנת המשטרה בעיר החשוד נכלא. היום תבקש המשטרה בבית המשפט להאריך את מעצרו.

ניוז 360

ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח לפני זמן קצר בטלפון עם נשיא ארה"ב ג'ו ביידן ובירך אותו ואת העם האמריקני לרגל יום העצמאות האמריקני. ראש הממשלה אמר שבלי ארה"ב אין חירות בעולם. הנשיא ביידן אמר שבלי ישראל אין ביטחון ליהודים בעולם. ראש הממשלה עדכן את הנשיא ביידן בהחלטתו לשלוח משלחת שתמשיך במשא ומתן לשחרור החטופים וחזר […]

חיפוש בניוז 360

ניוז 360 news
עכשיו 4:20, יום חמישי (19.09)
ניוז 360 news
פייסבוק
טוויטר
וואצאפ
טלגרם
אימייל
פינטרסט
הדפסה