ניוז
ניוז 360 news

חדשות בארץ

דרעי על קברו של הרב עובדיה יוסף: "אנחנו נשמור על מדינה יהודית בדרכו של מרן"

בקברו של הגר״ע יוסף זצ״ל הסתיימה תפילת שחרית ותיקין בהשתתפות חבר המועצת הגר״ד יוסף, יו״ר ש״ס השר דרעי ופעילים רבים.

דרעי אמר: "היום עוצרים את 'הממשלה החילונית' ושומרים על מדינה יהודית בדרכו של מרן. היום אנחנו נותנים תשובה בקלפי״.

לאחר מכן, הצביע דרעי בקלפי בשכונת הר נוף בירושלים.

הגר״ד יוסף לאחר התפילה: ״אנחנו בשעה גורלית. יש כאלה שרוצים למחוק את מה שבנית אבא״. השר דרעי: ״היום עוצרים את הממשלה החילונית ושומרים על מדינה יהודית״.

גלרייה מרגשת מהתפילה הבוקר בקברו של מרן רבי עובדיה יוסף זצ״ל. צילום: יעקב כהן.

הבוקר (ג') בקלפי בהר נוף, ירושלים, הצהיר שר הפנים ויו"ר ש"ס אריה דרעי בפני התקשורת, לאחר הצבעתו:

"אני רוצה לומר לכם שיש היום סכנה אמיתית שתוקם ממשלת שמאל אמיתית. אני לא אומר את זה כדי להפחיד מישהו או להביא קולות. אני אומר את זה כיוון שכל הלילה בדקנו ובדקנו, לפי כל מה שמסתמן, לפי כל הסקרים לפי אחוזי הצבעה גבוהים שיש בישובים המבוססים, אשכנזים חילוניים לעומת היישובים היותר חלשים, הספרדים והמסורתיים – אחוז ההצבעה שם הרבה יותר גבוה, יש שם מבצעים אדירים בשביל להוציא אותם לבוא לקלפי. יש שם מוטיבציה גבוה ולצערנו אצלנו שאננות. ואני איך שאני רואה את התוצאה היום, היום בלילה יש סכנה, חלילה וחס, שתוקם ממשלת שמאל חילונית – מבחינתי המשמעות של זה, לצערי הרב, זה פגיעה חמורה בכל מה שקשור ליהדות, למסורתיות ומדינת ישראל ועל זה אני חרד ואנחנו עושים כל מה שאנחנו יכולים לעשות."

עוד הוסיף השר דרעי: "אבל המצב הוא לא ייאוש מוחלט, אפשר לשנות את זה, שיצאו להצביע. זה המשימה העיקרית היום, אנשים צריכים לצאת להצביע ובכל הכוח. אסור לוותר על שום קול. לצערי הרב, לפי מה שאני רואה היום, סיכוי גבוה שתוקם ממשלת שמאל עם גנץ, ליברמן וערבים. לצערי הרב ואני לא יכול לחתום לך לצערי הרב שהליכוד לא יצטרף בשלב שני לממשלה כזו. אני עושה הכל כדי שכולם יצאו להצביע. אני עכשיו מוטרד מהשאננות ומהייאוש שיש בציבור שלנו.

בסיום דבריו אמר דרעי: "אני רוצה שתהיה ממשלה המסורת תימשך, על זה התפללתי הבוקר. לאחר מכן שאמרתי סליחות עם מאות ילדים בציון של מרן אמרתי "עשה למען תינוקות של בית רבן"."

גדול הדור מרן חכם שלום כהן שליט״א הצביע כעת בעיר העתיקה בירושלים מלווה בחברי הכנסת הרב יואב בן צור והרב מיכאל מלכיאלי:

גדול הדור מרן חכם שלום כהן בבכי בשעת ההצבעה לתנועת ש"ס: "ריבונו של עולם! ש"ס סוערת! כמו שכתוב 'רוח סערה עושה דברו' – כל ש"ס היא עושה את דבריך – ריבונו של עולם, תגדיל תורה ותאדירה לכבוד שמך יתברך, ובטוח שמי שעוסק בדברים של הקב"ה, הקב"ה יוציא אותו מכל צרותיו וישמע בקול דברו, אמן כן יהי רצון! צפו:

לשתף
מערכת החדשות עושה מאמץ לכבד זכויות יוצרים. גיליתם טעות בתוכן? חסר קרדיט או דרוש תיקון? צרו איתנו קשר בהקדם.

תגובות

guest
0 התגובות שלכם
Inline Feedbacks
View all comments

#בארץ

צ'ט קבוצת
הכתבים
ניוז 360

אתמול (א') נמסר צו החרמה והריסה לבית המחבל אחמד דואבשה, שבכפר דומא. הצו נמסר לאחר שנדחתה ההשגה שהגישה משפחתו בנושא. המחבל ביצע פיגוע טרור ב-12 באפריל 2024, במסגרתו נרצח הנער בנימין אחימאיר ז"ל. באפשרות משפחת המחבל להגיש עתירה נגד הצו.

ניוז 360

ועדת החקירה הממשלתית לפרשת הצוללות שלחה הבוקר (שני) מכתבי אזהרה לחמישה אישיים, בהם ראש הממשלה בנימין נתניהו. מטעמו של ראש הממשלה נמסר לפני זמן קצר: "ראש הממשלה נתניהו קובע שהצוללות הן יסוד מרכזי בביטחון הלאומי של ישראל ובהבטחת קיומה נגד איראן שמנסה להשמידנו. רכש הצוללות וכלי השייט לא רק שלא פגע בביטחון המדינה – הוא […]

ניוז 360

משטרת ישראל פתחה לפני זמן קצר בחקירת חשד לאירוע ירי לעבר רכב בעיר שדרות, בשלב זה לא דווח על נפגעים. השוטרים נמצאים בזירה והחלו לאסוף ראיות וממצאים. מתחקור ראשוני, עולה החשד שהרקע פלילי.

ניוז 360

מטוסי קרב תקפו לאורך הלילה מטרות של ארגון הטרור חיזבאללה בדרום לבנון. בין המטרות שהותקפו, מבנה צבאי של חיזבאללה במרחב עיתרון, לצד תשתיות מבצעיות ותשתיות טרור של הארגון במרחבים כפר כילא ואל-חיאם שבדרום לבנון. כתוצאה מפגיעת טיל נ״ט אמש (א׳) במרחב מטולה, נפצעו שני חיילי צה״ל במילואים, חברי כיתת כוננות, באורח קשה וקל. חברי כיתת […]

ניוז 360

במהלך הלילה מטוסי קרב יירטו בהצלחה כלי טיס בלתי מאויש שעשה את דרכו מאזור מזרח לכיוון שטח הארץ. הכלי לא חצה לשטח הארץ ולא הופעלו התרעות על פי מדיניות.

ניוז 360

מוקדם יותר היום, טנק ביצע ירי פגז לעבר מטרה ברצועת עזה. כתוצאה מתקלה שמקורה מצוי בבדיקה, ירי הפגז סטה ממסלולו ונפל בשטח ישראל בסמוך לגדר הגבול. במסגרת תחקור האירוע, נבדק דיווח כי נפגע רכב במרחב מועצה אזורית חוף אשקלון כתוצאה מרסיסי הפגז. לא היו נפגעים, האירוע מתוחקר.

חיפוש בניוז 360

ניוז 360 news
עכשיו 0:43, יום חמישי (4.07)
ניוז 360 news
פייסבוק
טוויטר
וואצאפ
טלגרם
אימייל
פינטרסט
הדפסה