חדשות בארץ

‏ניצחון לש"ס: היועמ"ש – הטבות עיריית ת"א למצביעים מנוגדות לחוק

בעקבות עתירת שס שהוגשה כנגד עיריות תל אביב, ראשון לציון ושוהם שהציעו למצביעים ממעוזי השמאל הטבות עבור תיעוד יציאתם להצבעה בקלפי – קבע היועץ המשפטי לממשלה כי מתן טובות הנאה אלו מהוות שוחד בחירות עבירה שעונשה חמש שנות מאסר.

ממפלגת ש"ס נמסר בתגובה: ״מאמצי השמאל לגנוב את הבחירות באמצעים פסולים לא פוסקים. עתירה זו שהוגשה תעצור מעט את הסכר אבל ישנם עוד ארגונים רבים, שמשקיעים מאות אלפי שקלים, להטיית הבחירות שמאלה כדוגמת "טיב טעם" גם נגדם עתרנו. הציבור שרוצה יהדות ורוצה מסורת חייב לצאת בהמוניו ולהצביע מחר רק לש"ס״.

כזכור מוקדם יותר, תנועת ש"ס עתרה ליו"ר וועדת הבחירות המרכזית, כנגד קמפיין עיריית תל אביב והעומד בראשה, המציע מתנות והטבות לתושבי תל אביב שיתעדו את עצמם בקלפי.

עיריית תל אביב והעומד בראשה, רון חולדאי, העלו באחרונה קמפיין רשת, הקורא לתושבי העיר לצאת ולהצביע במקום להלין על היעדר תחבורה ציבורית בשבת וכדומה. לכך הם הוסיפו כי כל מי שמחזיק כרטיס תושב ויתעד את עצמו בסלפי בקלפי יזכה לכניסה חינם לבריכות שחיה בצפון העיר בלבד, וזאת על אף העובדה כי בצפון העיר ישנם אחוזי הצבעה גבוהים,, בניגוד ליפו ודרום העיר (שם מצביעים יותר למפלגות הימין). בנוסף הגדילה העירייה לעשות והציעה שלל הטבות נוספות בבארים שאינם כשרים, בכניסה לסינמטק ולמוזיאונים.

הקמפיין של עיריית תל אביב.

מתנועת ש"ס נמסר: ברור לכל מי הוא קהל היעד לו מוצע שוחד הבחירות בניגוד לחוק. כל בר דעת אשר מסתכל על מפת ההטבות של העירייה יכול למצוא אותם ממוקמים בצפון העיר וטיפה במרכזה וכן הטבות בברים לא כשרים בלבד (למעט אחד). לאחר פריסת מפת ההצבעה בבחירות, נראה בבירור כי אחוז ההצבעה הנמוך הינו בדרום העיר וכי בצפון ישנו אחוז הצבעה גבוה מאוד. כמו כן, אחוזי ההצבעה למפלגות השמאל ולמפלגה אליה משתייך ראש העיר, גבוהים מאוד בצפון העיר. אי לכך ברור לכל בר דעת למה התכוון ראש העיר במתן ההטבות הללו, שאינן חוקיות. תנועת ש"ס תמשיך להלחם בכל המנסים לגנוב את הבחירות בדרכים לא חוקיות."
תנועת ש"ס הגישה באמצעות ח״כ משה ארבל ועו״ד ישראל באך עתירה דחופה לשופט מלצר בבקשה להסיר את הסרטון והפרסומים ולאסור מתן ההטבה למצביעים אשר מהווה שוחד בחירות האסור על פי חוק.

לשתף
מערכת החדשות עושה מאמץ לכבד זכויות יוצרים. גיליתם טעות בתוכן? חסר קרדיט או דרוש תיקון? צרו איתנו קשר בהקדם.

תגובות

guest
1 תגובה
Inline Feedbacks
View all comments
אירוס הארגמן
אירוס הארגמן
לפני 4 שנים

מצחיק שאריה דרעי תובע את עירית ראשון ועירית לתל-אביב….אם היה לאריה דרעי עבר ללא שחיתות זה היה נראה טוב אבל לאור העבר שלו זה ממש מצחיק.

#בארץ

צ'ט קבוצת
הכתבים
ניוז 360

לפי גורמים ישראלים: "ישראל תפתח בתגובה משמעותית למתקפה האיראנית בתוך ימים. התגובה עשויה לכלול את מתקני הנפט באיראן ויעדים אסטרטגיים אחרים."

ניוז 360

אחרי המתקפה של איראן על ישראל ‏הערב, סגנית נשיא ארה"ב קמלה האריס אמרה: "אני תמיד אבטיח שלישראל תהיה את היכולת להגן על עצמה נגד איראן".

ניוז 360

גנץ בצפון על רקע השיחות בדוחא: "נתניהו, הגיע הזמן שתפסיק להתעסק בגורלה של הממשלה, ותעסוק רק בגורלה של המדינה. פעם אחת, תהיה אמיץ." מהליכוד נמסר בתגובה לגנץ: "הפרוטוקולים יוכיחו שגנץ הוא זה שהתנגד להחלטות קריטיות לביטחון ישראל, כולל החלטות על פעולות צבאיות דרמטיות. חיסולי ראשי חמאס וחיזבאללה מאז עזיבת גנץ מעידים יותר מכל על שינוי […]

ניוז 360

אל״מ במיל׳ אבי עמירם וסרן ליאור פורת המייצגים את אחד החשודים בפרשה מטעם הסנגוריה הצבאית ניהלו את המגעים עם התביעה הצבאית לגבי שחרור כלל החשודים (על דעת באי כוחם), נוכח הימשכות החקירה הצפויה. עורכי הדין מטעם הסנגוריה הצבאית דרשו לבחון באופן מעמיק במסגרת החקירה טענות הגנה מהותיות נוכח קשיים שנתגלו בחקירה, מה גם שהחשודים הם […]

ניוז 360

‏בישראל מעריכים גם בשעות האחרונות, כי איראן עשויה להגיב בצורה נרחבת יותר ממה שהיה באפריל. עוד מעריכים כי התגובה של חיזבאללה לחיסול פואד שוכר עשויה להגיע בימים הקרובים, ונערכים לכך בהתאם.

ניוז 360

בפעילות משותפת של צה״ל ושב״כ, ב-24.7 הותקף ברצועת עזה איתור בו שהה המחבל נאיל סכל, ששימש כבכיר בחמאס. מספר ימים לאחר התקיפה, התקבל מידע כי סכל חוסל. סכל פעל למעלה מעשור במסגרת ׳מטה הגדה׳ של ארגון הטרור חמאס, גוף שאחראי על הכוונת הפעילות מול שטחי יהודה ושומרון. במקביל, היה מעורב בהכוונת פעילות טרור, מימון ואספקת […]

חיפוש בניוז 360

ניוז 360 news
עכשיו 9:47, שבת (5.10)
ניוז 360 news
פייסבוק
טוויטר
וואצאפ
טלגרם
אימייל
פינטרסט
הדפסה