ניוז
ניוז 360 news

חדשות בארץ

יומיים לבחירות: מפלגת נעם פורשת מהתמודדות בבחירות

בכינוס פעילים גדול אותו תערוך מפלגת נעם היום (א') בשעה 16:00 במלון רמאדה בירושלים המפלגה צפוייה להודיע על פרישתה מהמרוץ לכנסת 22.

המפלגה שהצליחה לגייס כ-70 אלף תומכים במבצע ההתפקדות שערכה, רואה בקמפיין הצלחה משמעותית. על אף הדילים השונים שהוצעו ע"י מפלגות שונות, היא פורשת ללא הסכם וללא תמיכה באף מפלגה.

לאחר קמפיין של חודשיים, שכלל מבצע החתמות חסר תקדים של תומכי המפלגה, בנעם החליטו לפרוש מהמרוץ ברגע האחרון והחלו בהכנות למערכת הבחירות הבאה.

"אין ספק כי זו הצלחה אדירה" אומר הרב דרור אריה יו"ר המפלגה, "הצלחנו בסיעתא דשמיא, להביא לקדמת סדר היום את הסיפור שכולם מנסים להשתיק ולהעלים. הצלחנו באמצעות אלפי מתנדבים, לחשוף בפני עם ישראל את הנסיון של גורמים זרים להשתלט על המדינה ולפרק את ערכי היסוד שלנו כעם וכמדינה"

ההחלטה התקבלה בדקות האחרונות, ע"י רבני התנועה, שקיבלו סקירה מפורטת המבוססת על סקרים ומחקרי עומק וכן על רשימת החותמים, שהצהירו כי יתמכו במפלגה במידה ויתברר כי היא עוברת את אחוז החסימה.

התמונה שהוצגה לרבנים היא, כי ישנו בלוק יציב של כ-70 אלף תומכים, ועוד כ 250 אלף מתלבטים.

"הקילומטרז' שעשינו בחודשיים הוא לא פחות ממדהים, מפלגה חדשה שאיש לא הכיר הפכה לאחת המפלגות המדוברות ביותר במערכת הבחירות. ומה שיותר מדהים היא העובדה, שעל אף שהעזנו לומר את האמת שכולם פוחדים לומר, המסרים שלנו גרפו את תמיכתם של מאות אלפים."

במפלגה מתייחסים לפער שנותר כדי להגיע לאחוז החסימה: "יש לנו אמונה גדולה בדרך, אך הזמן הקצר שעמד לרשותנו, לא הותיר לנו אפשרות לשכנע את התומכים והמתלבטים ביכולת של המפלגה לעבור את אחוז החסימה והמשימה הזו עוברת לבחירות הבאות" מסר עו"ד אלדד רבינוביץ' מספר 2 ברשימה.

באופן מפתיע המפלגה לא מפרקת את המטה, ולא מפנה את המשרדים ששכרה בירושלים "נעם כאן כדי להישאר. נמשיך את הקמפיין ואת העברת המסרים גם מחוץ לכנסת ונתחיל מהיום בערב להיערך לקראת הבחירות הבאות" מוסר יו"ר המפלגה.

בתגובה לפרישת תנועת נעם נמסר מעוצמה יהודית:

"הפרישה של נעם היא נקודת הכרעה בבחירות הללו. פרישת נעם מחזקת את עוצמה יהודית מול קמפיין השתייה של הליכוד וימינה ומבטיחה את המעבר של עוצמה יהודית. פרישת נעם מעבירה לעוצמה יהודית קרוב למנדט של בוחרים אידיאולוגיים שמטבע הדברים בוודאי לא יצביעו לבנט או לנתניהו".

עוד הוסיפו בעוצמה יהודית כי: "אנו מצפים כעת ממפלגות הליכוד וימינה להפסיק את הירי בנגמ"ש ולפעול באחריות להצלת גוש הימין".

לשתף
מערכת החדשות עושה מאמץ לכבד זכויות יוצרים. גיליתם טעות בתוכן? חסר קרדיט או דרוש תיקון? צרו איתנו קשר בהקדם.

תגובות

guest
6 התגובות שלכם
Inline Feedbacks
View all comments
ירושלמי
ירושלמי
לפני 5 שנים

ברוך השם ועכשיו עוצמה יהודית לוקחת בגדול

חי באור
חי באור
לפני 5 שנים

רק עוצמה יהודית

שירה
שירה
לפני 5 שנים

אם כל הערכה הרבה!!! שלי לבן גביר .אבל הפעם זה שאלה קיומית ממש!! וסור לו לסכן את הימין כולו אפילו אם הוא מאמין שיעבור את אחוז החסימה. כי הסיכון הכי קטן יכול להפיל את הימין ואז גם הוא יסבול!! חבל!!! בשם העם השוחר למדינה יהודית!! אנא בן גביר חזור בך!!

חי באור
חי באור
Reply to  שירה
לפני 5 שנים

תחזרי בך את ! אולי את תיםרשי ! רק עוצמה יהודית !!!

ירושלמי
ירושלמי
Reply to  חי באור
לפני 5 שנים

הכוונה היתה ! תחזרי בך את ! תיפרשי את ! מצביעים רק עוצמה יהודית ! וחבל שאת ואתם לא מבינים את המשמעות !!!

יוסי
יוסי
לפני 5 שנים

בן גביר סתם מתלהב מהפרישה של נעם, במסיבת הפרישה הם אמרו שהם לוקחים אחריות ולא מסתכנים עם אחוז החסימה *בשונה ממפלגות אחרות שמסכנות את שלטון הימין* כשהכוונה לעקוץ כמובן את עוצמה יהודית.
לעוצמה אין שום סיכוי לעבור, רוב מצביעי נעם יעברו הפעם ליהדות התורה, והם אמרו את זה הרבה פעמים.

#בארץ

צ'ט קבוצת
הכתבים
ניוז 360

גנץ בצפון על רקע השיחות בדוחא: "נתניהו, הגיע הזמן שתפסיק להתעסק בגורלה של הממשלה, ותעסוק רק בגורלה של המדינה. פעם אחת, תהיה אמיץ." מהליכוד נמסר בתגובה לגנץ: "הפרוטוקולים יוכיחו שגנץ הוא זה שהתנגד להחלטות קריטיות לביטחון ישראל, כולל החלטות על פעולות צבאיות דרמטיות. חיסולי ראשי חמאס וחיזבאללה מאז עזיבת גנץ מעידים יותר מכל על שינוי […]

ניוז 360

אל״מ במיל׳ אבי עמירם וסרן ליאור פורת המייצגים את אחד החשודים בפרשה מטעם הסנגוריה הצבאית ניהלו את המגעים עם התביעה הצבאית לגבי שחרור כלל החשודים (על דעת באי כוחם), נוכח הימשכות החקירה הצפויה. עורכי הדין מטעם הסנגוריה הצבאית דרשו לבחון באופן מעמיק במסגרת החקירה טענות הגנה מהותיות נוכח קשיים שנתגלו בחקירה, מה גם שהחשודים הם […]

ניוז 360

‏בישראל מעריכים גם בשעות האחרונות, כי איראן עשויה להגיב בצורה נרחבת יותר ממה שהיה באפריל. עוד מעריכים כי התגובה של חיזבאללה לחיסול פואד שוכר עשויה להגיע בימים הקרובים, ונערכים לכך בהתאם.

ניוז 360

בפעילות משותפת של צה״ל ושב״כ, ב-24.7 הותקף ברצועת עזה איתור בו שהה המחבל נאיל סכל, ששימש כבכיר בחמאס. מספר ימים לאחר התקיפה, התקבל מידע כי סכל חוסל. סכל פעל למעלה מעשור במסגרת ׳מטה הגדה׳ של ארגון הטרור חמאס, גוף שאחראי על הכוונת הפעילות מול שטחי יהודה ושומרון. במקביל, היה מעורב בהכוונת פעילות טרור, מימון ואספקת […]

ניוז 360

שוטרי תחנת נתניה פתחו הלילה בסריקות עם קבלת דיווח בדבר חשד לביצוע עבירות מין ותקיפה בקטינה מתחת לגיל 16 בחוף הים בעיר. בתום סריקות נרחבות, עצרו שוטרי התחנה את החשוד – תושב נתניה כבן 18 במרכז העיר ובתום חקירתו במחלק משפחה בתחנת המשטרה בעיר החשוד נכלא. היום תבקש המשטרה בבית המשפט להאריך את מעצרו.

ניוז 360

ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח לפני זמן קצר בטלפון עם נשיא ארה"ב ג'ו ביידן ובירך אותו ואת העם האמריקני לרגל יום העצמאות האמריקני. ראש הממשלה אמר שבלי ארה"ב אין חירות בעולם. הנשיא ביידן אמר שבלי ישראל אין ביטחון ליהודים בעולם. ראש הממשלה עדכן את הנשיא ביידן בהחלטתו לשלוח משלחת שתמשיך במשא ומתן לשחרור החטופים וחזר […]

חיפוש בניוז 360

ניוז 360 news
עכשיו 19:37, יום חמישי (19.09)
ניוז 360 news
פייסבוק
טוויטר
וואצאפ
טלגרם
אימייל
פינטרסט
הדפסה