ניוז
ניוז 360 news

חדשות בארץ

זהות פורשת סופית: ‏נתניהו ומשה פייגלין ימסרו הצהרה משותפת לתקשורת בשעה 17:00

ראש הממשלה ויו״ר הליכוד בנימין נתניהו ויו״ר זהות משה פייגלין ימסרו הצהרה משותפת לתקשורת בשעה 17:00 בכפר המכבייה (אולם נוף). ההצהרה תשודר בחי.

תגובת מועמדת עצמה יהודית ד"ר אדווה ביטון לפרישת זהות מהמרוץ לכנסת:

אין ספק שבעקבות פרישת זהות מפלגת עוצמה יהודית תעבור את אחוז החסימה. מי שרוצה כח ציוני דתי משמעותי ומשפיע בכנסת, ימצא בנו את הנציגות האותנטית.

אני מתכוונת לפעול לקידום ערכי הציונות הדתית בפרט והערכים הלאומיים בכלל. מלחמה נחושה בטרור, חינוך וצמצום פערים וחיזוק דמותה היהודית של המדינה ברוח ערכי הציונות הדתית.

בעקבות ההסכם שנחתם בין מפלגות הליכוד וזהות, שיגרה כעת (ה׳) רשימת ״המחנה הדמוקרטי״ פנייה דחופה לראש הממשלה וליועץ המשפטי לליכוד, כדי לבקש בדיקה של חשד לעבירה על מימון מפלגות ונתינת ולקיחת שוחד.

מדבריה של סתיו שפיר: ״התרגלנו לזה שקונים פה חברי כנסת רגע אחרי הבחירות, לזה שמעבירים מיליארדים מסעיף לסעיף רגע אחרי שאושר התקציב, אבל זה כבר שפל חדש: לקנות מועמדים לכנסת לפני הבחירות, והרבה אחרי סגירת הרשימות.
נתניהו חיזר בלי בושה אחר הכהניסטים, חבורה של גזענים שאת רובם פסל בית המשפט העליון בזכות המלחמה העיקשת שניהלנו, ועכשיו הוא התפנה לחזר אחר גדול הליברטריאנים ההזויים והמשיחיים שנראו כאן, משה פייגלין.
״התמורה תהיה כסף ציבורי. כך נראית הדמוקרטיה הישראלית בעידן נתניהו, הכל למכירה. אנחנו נלחם גם בזה וננצח, כי אין לנו דמוקרטיה אחרת.״

ח"כ עופר כסיף הגיב על הסכם בין נתניהו לפייגלין:

"כשעשן הקנאביס יתפזר, נראה כולנו כי נתניהו לא באמת מתכוון לשפר את נגישות הצמח לחולים אלא שוב עורך מכירת חיסול של כולנו. בתחילה פרש שטיח אדום לכהניסטים מעריצי גולדשטיין הרוצח, לאחר מכן מינה הומופוב לשר החינוך, ועכשיו מוכר תפקיד שר לאדם המפנטז על הרס אלאקצא ובניית בית המקדש. כדי להתחמק ממקומו הראוי בכלא, מוסר נתניהו את המפתחות לגדולי המטורפים ומחריב את החברה כולה."

לשתף
מערכת החדשות עושה מאמץ לכבד זכויות יוצרים. גיליתם טעות בתוכן? חסר קרדיט או דרוש תיקון? צרו איתנו קשר בהקדם.

תגובות

guest
2 התגובות שלכם
Inline Feedbacks
View all comments
מיקה קרני
מיקה קרני
לפני 5 שנים

סתיו שפיר את במצב ממאיר

Alkobi nissim
Alkobi nissim
לפני 5 שנים

אני זמר לא ידוע בישראל שמ במה king felix pelvis @ gmailcom אין אני מתכוון כלל להצביע לאף מפלגה הואיל ואני מוחרמ על ידי הגורמים בדבר סוג ב

#בארץ

צ'ט קבוצת
הכתבים
ניוז 360

גנץ בצפון על רקע השיחות בדוחא: "נתניהו, הגיע הזמן שתפסיק להתעסק בגורלה של הממשלה, ותעסוק רק בגורלה של המדינה. פעם אחת, תהיה אמיץ." מהליכוד נמסר בתגובה לגנץ: "הפרוטוקולים יוכיחו שגנץ הוא זה שהתנגד להחלטות קריטיות לביטחון ישראל, כולל החלטות על פעולות צבאיות דרמטיות. חיסולי ראשי חמאס וחיזבאללה מאז עזיבת גנץ מעידים יותר מכל על שינוי […]

ניוז 360

אל״מ במיל׳ אבי עמירם וסרן ליאור פורת המייצגים את אחד החשודים בפרשה מטעם הסנגוריה הצבאית ניהלו את המגעים עם התביעה הצבאית לגבי שחרור כלל החשודים (על דעת באי כוחם), נוכח הימשכות החקירה הצפויה. עורכי הדין מטעם הסנגוריה הצבאית דרשו לבחון באופן מעמיק במסגרת החקירה טענות הגנה מהותיות נוכח קשיים שנתגלו בחקירה, מה גם שהחשודים הם […]

ניוז 360

‏בישראל מעריכים גם בשעות האחרונות, כי איראן עשויה להגיב בצורה נרחבת יותר ממה שהיה באפריל. עוד מעריכים כי התגובה של חיזבאללה לחיסול פואד שוכר עשויה להגיע בימים הקרובים, ונערכים לכך בהתאם.

ניוז 360

בפעילות משותפת של צה״ל ושב״כ, ב-24.7 הותקף ברצועת עזה איתור בו שהה המחבל נאיל סכל, ששימש כבכיר בחמאס. מספר ימים לאחר התקיפה, התקבל מידע כי סכל חוסל. סכל פעל למעלה מעשור במסגרת ׳מטה הגדה׳ של ארגון הטרור חמאס, גוף שאחראי על הכוונת הפעילות מול שטחי יהודה ושומרון. במקביל, היה מעורב בהכוונת פעילות טרור, מימון ואספקת […]

ניוז 360

שוטרי תחנת נתניה פתחו הלילה בסריקות עם קבלת דיווח בדבר חשד לביצוע עבירות מין ותקיפה בקטינה מתחת לגיל 16 בחוף הים בעיר. בתום סריקות נרחבות, עצרו שוטרי התחנה את החשוד – תושב נתניה כבן 18 במרכז העיר ובתום חקירתו במחלק משפחה בתחנת המשטרה בעיר החשוד נכלא. היום תבקש המשטרה בבית המשפט להאריך את מעצרו.

ניוז 360

ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח לפני זמן קצר בטלפון עם נשיא ארה"ב ג'ו ביידן ובירך אותו ואת העם האמריקני לרגל יום העצמאות האמריקני. ראש הממשלה אמר שבלי ארה"ב אין חירות בעולם. הנשיא ביידן אמר שבלי ישראל אין ביטחון ליהודים בעולם. ראש הממשלה עדכן את הנשיא ביידן בהחלטתו לשלוח משלחת שתמשיך במשא ומתן לשחרור החטופים וחזר […]

חיפוש בניוז 360

ניוז 360 news
עכשיו 0:26, יום שישי (20.09)
ניוז 360 news
פייסבוק
טוויטר
וואצאפ
טלגרם
אימייל
פינטרסט
הדפסה