חדשות בארץ

תיעוד: נשק מאולתר מסוג קרלו נמצא הלילה בפעילות בכפר אל-עיזריה, חשוד נעצר – בפעילות נוספת בג'נין נעצרו 3 מבוקשים בפעילות טרור

נשק מאולתר מסוג קרלו נמצא הלילה בפעילות משמר הגבול של משטרת ישראל בכפר הפלסטיני אל-עיזריה שממזרח לירושלים ובמקום נעצר חשוד. בפעילות נוספת בג'נין נעצרו 3 מבוקשים במעורבות בפעילות טרור.

כוחות משמר הגבול הפועלים בגזרת יהודה ושומרון מבצעים מדי לילה פעילות רחבה למעצר מבוקשים ולמציאת אמצעי לחימה בלתי חוקיים שעלולים לשמש לביצוע פיגועים נגד אזרחים וכוחות הביטחון. במסגרת פעילות זו פשטו הכוחות הלילה על בית בכפר הפלסטיני אל-עיזריה ועל מספר בתים בג'נין.
בחיפוש בבית באל-עיזריה נמצא נשק מאולתר מסוג קרלו שהוסלק באדמה עטוף בניילון.

מציאת הנשק באל-עיזריה. קרדיט צילום: דוברות המשטרה.

עם מציאת הנשק נעצר חשוד בן 18 תושב המקום לחקירת גורמי הביטחון.

במהלך יציאת הכוחות החלה הפרת סדר במהלכה יידו המתפרעים אבנים והשליכו מספר בקבוקי תבערה אל עבר הלוחמים שהגיבו באמצעים לפיזור הפגנות.

בתוך כך בפעילות נוספת של לוחמי מג"ב וכוחות צה"ל בג'נין שבחטמ"ר מנשה, נעצרו 3 מבוקשים החשודים במעורבות בפעילות טרור. במהלך הפעילות התפתחה הפרת סדר אלימה בהשתתפות עשרות פלסטינים שיידו אבנים והשליכו בקבוקי תבערה. לעבר הכוחות בוצע ככל הנראה ירי ממנו נגרם נזק לשני רכבים ממוגנים. הלוחמים הגיבו באמצעים לפיזור הפגנות. אין נפגעים לכוחותינו.

לשתף
מערכת החדשות עושה מאמץ לכבד זכויות יוצרים. גיליתם טעות בתוכן? חסר קרדיט או דרוש תיקון? צרו איתנו קשר בהקדם.

תגובות

guest
0 התגובות שלכם
Inline Feedbacks
View all comments

#בארץ

צ'ט קבוצת
הכתבים
ניוז 360

לפי גורמים ישראלים: "ישראל תפתח בתגובה משמעותית למתקפה האיראנית בתוך ימים. התגובה עשויה לכלול את מתקני הנפט באיראן ויעדים אסטרטגיים אחרים."

ניוז 360

אחרי המתקפה של איראן על ישראל ‏הערב, סגנית נשיא ארה"ב קמלה האריס אמרה: "אני תמיד אבטיח שלישראל תהיה את היכולת להגן על עצמה נגד איראן".

ניוז 360

גנץ בצפון על רקע השיחות בדוחא: "נתניהו, הגיע הזמן שתפסיק להתעסק בגורלה של הממשלה, ותעסוק רק בגורלה של המדינה. פעם אחת, תהיה אמיץ." מהליכוד נמסר בתגובה לגנץ: "הפרוטוקולים יוכיחו שגנץ הוא זה שהתנגד להחלטות קריטיות לביטחון ישראל, כולל החלטות על פעולות צבאיות דרמטיות. חיסולי ראשי חמאס וחיזבאללה מאז עזיבת גנץ מעידים יותר מכל על שינוי […]

ניוז 360

אל״מ במיל׳ אבי עמירם וסרן ליאור פורת המייצגים את אחד החשודים בפרשה מטעם הסנגוריה הצבאית ניהלו את המגעים עם התביעה הצבאית לגבי שחרור כלל החשודים (על דעת באי כוחם), נוכח הימשכות החקירה הצפויה. עורכי הדין מטעם הסנגוריה הצבאית דרשו לבחון באופן מעמיק במסגרת החקירה טענות הגנה מהותיות נוכח קשיים שנתגלו בחקירה, מה גם שהחשודים הם […]

ניוז 360

‏בישראל מעריכים גם בשעות האחרונות, כי איראן עשויה להגיב בצורה נרחבת יותר ממה שהיה באפריל. עוד מעריכים כי התגובה של חיזבאללה לחיסול פואד שוכר עשויה להגיע בימים הקרובים, ונערכים לכך בהתאם.

ניוז 360

בפעילות משותפת של צה״ל ושב״כ, ב-24.7 הותקף ברצועת עזה איתור בו שהה המחבל נאיל סכל, ששימש כבכיר בחמאס. מספר ימים לאחר התקיפה, התקבל מידע כי סכל חוסל. סכל פעל למעלה מעשור במסגרת ׳מטה הגדה׳ של ארגון הטרור חמאס, גוף שאחראי על הכוונת הפעילות מול שטחי יהודה ושומרון. במקביל, היה מעורב בהכוונת פעילות טרור, מימון ואספקת […]

חיפוש בניוז 360

ניוז 360 news
עכשיו 19:20, יום ראשון (6.10)
ניוז 360 news
פייסבוק
טוויטר
וואצאפ
טלגרם
אימייל
פינטרסט
הדפסה