חדשות בארץ

שבוע טוב: כותרות חדשות השבת

שני מחבלים חוסלו ו-55 נפצעו בהתפרעיות שפרצו לאורך גבול רצועת עזה בערב שבת. במסגרת המהומות התרחשו מספר ניסיונות לחבל בגדר המערכת זריקות מטענים ורימונים. משרד הבריאות העזתי דיווח על פגיעה במרכז רפואי ובאמבולנסים במזרח הרצועה. כמו כן, דווח כי צוותים רפואיים באיזור אל-בורייג' נפגעו משאיפת גז מדמיע.

מטוס צעצוע מקלקר שנשלח מרצועת עזה ועליו מטען חבלה אותר ונוטרל בשטח המועצה האזורית אשכול. בתגובה, צה"ל תקף אחר הצהרים אווירית פעמיים חוליות מחבלים אשר הפריחו בלוני תבערה מרצועת עזה לעבר שטח ישראל. כתוצאה מהתקיפות נפצעו ארבעה מחבלים.

ילד בן ארבע נפגע באורח בינוני מכוויות ממים רותחים במרחב לכיש. הוא הובא למרפאה באשדוד, שם העניקו לו חובשים ופרמדיקים של מד"א טיפול רפואי, ופינו אותו לבית החולים שיבא בתל השומר.

רוכב אופניים חשמליים נהרג מפגיעת רכב פרטי בכביש 483 סמוך למחלף ראש העין – כך נמסר מהמשטרה. בוחני תנועה ושוטרים נמצאים במקום ונסיבות התאונה נבדקות.

שישה בני אדם נפצעו בתאונת דרכים בכביש 90, בין מנוחה לקטורה. שתיים מהן פצועות באורח בינוני והיתר פצועים באורח קל. צוות מד"א העניק טיפול רפואי לפצועים ופינה את אחת הפצועות, שסובלת מחבלה בגב, במסוק.

המשטרה הודיעה לפני זמן קצר כי מבדיקה ראשונית של הפיצוץ הרכב שאירע בחניון פנינת אילת שבאילת, עולה חשד כי מדובר באירוע פלילי. לא היו בני אדם ברכב ומהמקום פונו חמישה בני אדם במצב קל. שניים פונו עם כוויות קלות ושלושה בני אדם נוספים לקו בהתקף חרדה.

שר החוץ האמריקני, מייק פומפאו, ביקר בלבנון והזהיר מפני "פעילותו החתרנית" של ארגון חיזבאללה. נשיא לבנון, מישל עאון, אמר לפומפאו כי חיזבאללה הנתמכת על ידי איראן היא מפלגה לבנונית הזוכה לתמיכה עממית. יו"ר הפרלמנט, נביה ברי, אמר כי חיזבאללה ממשיך להחזיק בנשק בשל הכיבוש הישראלי של אדמות לבנונית. ביקורו של פומפאו מתקיים בצל מאמצי ארצות הברית להגביר את הלחץ על חיזבאללה, שהגדיל את כוחו בממשלה ובפרלמנט.

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ אמר כי הוא מורה להסיר את הסנקציות שמדינתו הטילה על צפון קוריאה. הוא לא פירט באילו סנקציות מדובר. דוברת הבית הלבן, שרה סנדרס, אמרה כי "הנשיא טראמפ אוהב את מנהיג צפון קוריאה, קים ג'ונג און, והוא לא חושב שיש צורך בסנקציות".

בכיר בממשל האמריקני אמר כי בשבוע הבא נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ צפוי לחתום על מסמך רשמי שיאשר את ההכרה של ארצות הברית בריבונות ישראל ברמת הגולן. ההערכה היא כי טראמפ יחתום על ההסכם בעת ביקורו של ראש הממשלה בנימין נתניהו בוושינגטון בשבוע הבא.

הרשויות בסין הודיעו כי 26 בני אדם נהרגו ו-28 נפצעו לאחר שאוטובוס התלקח בכביש מהיר במחוז חונאן שבמרכז המדינה. חמישה מהפצועים נמצאים במצב אנוש.

מניין ההרוגים בפיצוץ המפעל לחומרי הדברה בסין עלה ל-62. יותר מ-600 נפצעו בפיצוץ שאירע במזרח המדינה. מדובר בתקרית נוספת בשורת פיצוצים שגרמו לזעם ציבורי. הניצולים פונו ל-16 בתי חולים שונים, ו-32 מהם נמצאים במצב קריטי. הפיצוץ גרם לשריפות ובין הפצועים היו גם ילדים מגן שנמצא בסמוך לאזור.

ארגון "המדינה האסלאמית" (דאעש) הובס במובלעת האחרונה שלו בעיר בגהוז שבסוריה – כך הודיעו הכוחות הסוריים הדמוקרטיים הנתמכים על ידי ארצות הברית, כשהם מכריזים על סיומה של ה"ח'ליפות" שהשתרעה בעבר על שליש משטחי עיראק וסוריה. "בגהוז שוחררה", אמר מוסטפה באלי ראש ה-SDF בטוויטר. "ניצחון הצבא נגד דאעש הושלם".

מניין ההרוגים מסופת הציקלון במוזמביק עלה ל-417 – כך הודיע משרד הסביבה במדינה. הסופה המיטה חורבן על דרומה של היבשת, כשבנוסף למניין ההרוגים המטפס יש עוד כ-15 אלף בני אדם, רבים מהם חולים, הזקוקים לפינוי. כוחות החירום פועלים בימים אלה לאיתור הגופות ולפינוי ההריסות.

15 בני אדם נהרגו בקרב בין חמושים מארגון א-שבאב לבין כוחות הביטחון במוגדישו, בירת סומליה. הקרב פרץ בבניין של משרד העבודה בבירה, לאחר שמחבלי א-שבאב פוצצו מכונית תופת.

60 בני אדם נורו למוות לאחר שאדם חמוש יצא למסע הרג על רקע אתני במרכז מאלי – כך דיווח ראש העיר בנקאס.

לשתף
מערכת החדשות עושה מאמץ לכבד זכויות יוצרים. גיליתם טעות בתוכן? חסר קרדיט או דרוש תיקון? צרו איתנו קשר בהקדם.

תגובות

guest
0 התגובות שלכם
Inline Feedbacks
View all comments

#בארץ

צ'ט קבוצת
הכתבים
ניוז 360

לפי גורמים ישראלים: "ישראל תפתח בתגובה משמעותית למתקפה האיראנית בתוך ימים. התגובה עשויה לכלול את מתקני הנפט באיראן ויעדים אסטרטגיים אחרים."

ניוז 360

אחרי המתקפה של איראן על ישראל ‏הערב, סגנית נשיא ארה"ב קמלה האריס אמרה: "אני תמיד אבטיח שלישראל תהיה את היכולת להגן על עצמה נגד איראן".

ניוז 360

גנץ בצפון על רקע השיחות בדוחא: "נתניהו, הגיע הזמן שתפסיק להתעסק בגורלה של הממשלה, ותעסוק רק בגורלה של המדינה. פעם אחת, תהיה אמיץ." מהליכוד נמסר בתגובה לגנץ: "הפרוטוקולים יוכיחו שגנץ הוא זה שהתנגד להחלטות קריטיות לביטחון ישראל, כולל החלטות על פעולות צבאיות דרמטיות. חיסולי ראשי חמאס וחיזבאללה מאז עזיבת גנץ מעידים יותר מכל על שינוי […]

ניוז 360

אל״מ במיל׳ אבי עמירם וסרן ליאור פורת המייצגים את אחד החשודים בפרשה מטעם הסנגוריה הצבאית ניהלו את המגעים עם התביעה הצבאית לגבי שחרור כלל החשודים (על דעת באי כוחם), נוכח הימשכות החקירה הצפויה. עורכי הדין מטעם הסנגוריה הצבאית דרשו לבחון באופן מעמיק במסגרת החקירה טענות הגנה מהותיות נוכח קשיים שנתגלו בחקירה, מה גם שהחשודים הם […]

ניוז 360

‏בישראל מעריכים גם בשעות האחרונות, כי איראן עשויה להגיב בצורה נרחבת יותר ממה שהיה באפריל. עוד מעריכים כי התגובה של חיזבאללה לחיסול פואד שוכר עשויה להגיע בימים הקרובים, ונערכים לכך בהתאם.

ניוז 360

בפעילות משותפת של צה״ל ושב״כ, ב-24.7 הותקף ברצועת עזה איתור בו שהה המחבל נאיל סכל, ששימש כבכיר בחמאס. מספר ימים לאחר התקיפה, התקבל מידע כי סכל חוסל. סכל פעל למעלה מעשור במסגרת ׳מטה הגדה׳ של ארגון הטרור חמאס, גוף שאחראי על הכוונת הפעילות מול שטחי יהודה ושומרון. במקביל, היה מעורב בהכוונת פעילות טרור, מימון ואספקת […]

חיפוש בניוז 360

ניוז 360 news
עכשיו 4:24, יום שני (7.10)
ניוז 360 news
פייסבוק
טוויטר
וואצאפ
טלגרם
אימייל
פינטרסט
הדפסה