חדשות בארץ

תוך 3 שעות נתפס 3 פעמים במהירות מופרזת

היום בשעות הבוקר פעלו שוטרי אגף התנועה באזור הדרום במסגרת אכיפה נגד עבירות המהירות המשפיעות על תאונות הדרכים וחומרתן.

07:30 לערך נקלט באמצעות מכשיר הממל"ז רכב הנע במהירות 144 קמ"ש ע"י שוטר סמוך למחלף שורק על כביש 6, לאחר שנעצר נרשם נגד הנהג דו"ח בגין נסיעה במהירות מופרזת והוא שוחרר לדרכו.

כעבור כחצי שעה נתפס באמצעות הממל"ז אותו נהג עם אותו הרכב ברצף האכיפה שביצעו השוטרים על כביש 40 במהירות 115 קמ"ש, בכביש בו מותרת הנסיעה 90 קמ"ש, נגד הנהג שוב נרשם דו"ח על מהירות והוא שוחרר.

סמוך לשעה 10:30 שוב על כביש 40 נקלט אותו נהג עם אותו הרכב באמצעות מכשיר הדבורה נוסע במהירות 133 קמ"ש בכביש בו מותרת הנסיעה 90 קמ"ש בסמוך לצומת גורל.

הנהג בן ה-41 תושב קרית אונו שנכח עם אישה ושתי ילדות קטנות ברכב, שוחרר לדרכו שוב לאחר שנרשם נגדו בפעם השלישית דו"ח בגין נסיעה במהירות חריגה.

קרדיט: דוברות המשטרה.

לשתף
מערכת החדשות עושה מאמץ לכבד זכויות יוצרים. גיליתם טעות בתוכן? חסר קרדיט או דרוש תיקון? צרו איתנו קשר בהקדם.

תגובות

guest
1 תגובה
Inline Feedbacks
View all comments
רופא מהדרום
רופא מהדרום
לפני 5 שנים

כמה פעמים עוד צריך לעצור אותו כדי להבין שמדובר בעברין סידרתי.
מדוע לא מורידים אחד כזה מיד מהכביש ומחרימים את הרכב והרישיון במקום. למה ממתינים, לתאונה הבאה? לפצועים? לפגיעה במשפחתו או באחרים ? מה עוד צריך כדי שקצין משטרה יעשה מעשה ויגן על שאר הציבור.

#בארץ

צ'ט קבוצת
הכתבים
ניוז 360

לפי גורמים ישראלים: "ישראל תפתח בתגובה משמעותית למתקפה האיראנית בתוך ימים. התגובה עשויה לכלול את מתקני הנפט באיראן ויעדים אסטרטגיים אחרים."

ניוז 360

אחרי המתקפה של איראן על ישראל ‏הערב, סגנית נשיא ארה"ב קמלה האריס אמרה: "אני תמיד אבטיח שלישראל תהיה את היכולת להגן על עצמה נגד איראן".

ניוז 360

גנץ בצפון על רקע השיחות בדוחא: "נתניהו, הגיע הזמן שתפסיק להתעסק בגורלה של הממשלה, ותעסוק רק בגורלה של המדינה. פעם אחת, תהיה אמיץ." מהליכוד נמסר בתגובה לגנץ: "הפרוטוקולים יוכיחו שגנץ הוא זה שהתנגד להחלטות קריטיות לביטחון ישראל, כולל החלטות על פעולות צבאיות דרמטיות. חיסולי ראשי חמאס וחיזבאללה מאז עזיבת גנץ מעידים יותר מכל על שינוי […]

ניוז 360

אל״מ במיל׳ אבי עמירם וסרן ליאור פורת המייצגים את אחד החשודים בפרשה מטעם הסנגוריה הצבאית ניהלו את המגעים עם התביעה הצבאית לגבי שחרור כלל החשודים (על דעת באי כוחם), נוכח הימשכות החקירה הצפויה. עורכי הדין מטעם הסנגוריה הצבאית דרשו לבחון באופן מעמיק במסגרת החקירה טענות הגנה מהותיות נוכח קשיים שנתגלו בחקירה, מה גם שהחשודים הם […]

ניוז 360

‏בישראל מעריכים גם בשעות האחרונות, כי איראן עשויה להגיב בצורה נרחבת יותר ממה שהיה באפריל. עוד מעריכים כי התגובה של חיזבאללה לחיסול פואד שוכר עשויה להגיע בימים הקרובים, ונערכים לכך בהתאם.

ניוז 360

בפעילות משותפת של צה״ל ושב״כ, ב-24.7 הותקף ברצועת עזה איתור בו שהה המחבל נאיל סכל, ששימש כבכיר בחמאס. מספר ימים לאחר התקיפה, התקבל מידע כי סכל חוסל. סכל פעל למעלה מעשור במסגרת ׳מטה הגדה׳ של ארגון הטרור חמאס, גוף שאחראי על הכוונת הפעילות מול שטחי יהודה ושומרון. במקביל, היה מעורב בהכוונת פעילות טרור, מימון ואספקת […]

חיפוש בניוז 360

ניוז 360 news
עכשיו 14:15, שבת (5.10)
ניוז 360 news
פייסבוק
טוויטר
וואצאפ
טלגרם
אימייל
פינטרסט
הדפסה