ניוז
ניוז 360 news

חדשות בארץ

שבוע טוב: סיכום חדשות השבת

2 רקטות שוגרו מרצועת עזה לעבר שטח ישראל, רקטה אחת נפלה בשטח פתוח ושנייה יורטה על ידי כיפת ברזל. אזעקות נשמעו בשדרות, אור הנר, ניר עם, ארז, גבים ואיבים.

יירוטים מעל שדרות, צילום שוהם דדון.

בת 29 נפצעה קל ופונתה לבית החולים לאחר שנפלה בדרכה לממ״ד בזמן האזעקה.

בתגובה, תקף חייל האוויר שתי תשתיות טרור תת-קרקעיות של חמאס, בצפון ובמרכז רצועת עזה.

3 שריפות פרצו באיזור העוטף כתוצאה מפגיעת בלוני תבערה שהפריחו מחבלים מעזה. בלון עם מטען חשוד אותר בשטח המועצה האזורית אשכול.

אישה בת 35 נדקרה למוות במועצה המקומית ג'דיידה-מכר שבצפון. המשטרה הגיעה למקום ועצרה את בעלה בן ה-48. המשטרה פתחה בחקירה ונסיבות המקרה נבדקות.

צילום: דוברות המשטרה.

נקבע מותו של רוכב האופנוע בן ה-21, שנפצע בתאונת הדרכים בכביש 70 שבצפון ואושפז במרכז הרפואי לגליל שבנהריה. התאונה, שבה נפצע באורח קל גם נהג המכונית שבה התנגש, אירעה בעקבות אי ציות לרמזור בצומת כאבול.

פעוט פונה במצב קשה לבית החולים לאחר שטבע בבריכה בצימר ביישוב חד נס שברמת הגולן. מבית החולים רמב״ם נמסר כי חל שיפור קל במצבו.

צילום: עמית בר, תיעוד מבצעי מד"א

פצוע בינוני ושניים קל בתאונת דרכים בין רכב לאופנוע שאירעה בשדרות המייסדים במעלה אדומים.

ילד בן 7 נפצע באורח קשה לאחר שנפל מגובה בבית כנסת באשדוד.

נער בן 16 נפצע באורח בינוני לאחר שנפגע מרכב ברחוב הרצל בראשון לציון.

צעיר כבן 19 נדקר ונפצע באורח קשה במהלך קטטה בקריית אתא.

זירת הקטטה, צילום: דוברות מד"א.

צעירה כבת 20 פונתה במצב בינוני לאחר שנפלה מאופנוע ים סמוך לחוף מגדל בכנרת והחלה לטבוע.

גבר כבן 40 שרכב על אופנוע ים ונפגע מסירה חולפת סמוך לחוף בורה בורה בכנרת, פונה במצב בינוני לבית החולים.

גבר כבן 52 פונה במצב יציב ותוך טיפולי הנשמה לבית החולים לאחר שהתמוטט במהלך ריצה בשבילי הריצה ביער בראשית ליד הממדיון בשדרות רוקח בתל אביב.

גבר כבן 50 פונה במצב אנוש לבית החולים לאחר שנפל מהמזח לים סמוך לשדות ים.

רוכב אופנוע בן 35 נפצע קשה לאחר שהתהפך עם בכביש 6 סמוך ללקיה.

צילום: דוברות מד"א.

גבר בן 35 פונה במצב בינוני לאחר שהתרסק עם מצנח רחיפה ולנכד בצלע ההר סמוך לחוף הים בארסוף.

חמישה מפגינים נעצרו ושלושה עוכבו בטענה שהפרו את הנחיות המחאה בסמוך לבית היועמ״ש בפתח תקווה.

שריפת קוצים גדולה פרצה אתמול סמוך לקיבוץ עין גב שליד הכנרת והתפשטה ליישובים בסביבה ונמשכה עד היום ברמת הגולן. השריפה התפשטה במהירות בחסות החום הקיצוני ששרר אתמול ונמשכה לאורך כל הלילה. בשעות האחרונות הושגה שליטה על האש והשריפה לקראת כיבוי סופי. במאמצי הכיבוי שנמשכו לתוך הלילה מאתמול ועד היום. כתוצאה מהשריפה 2,500 דונמים משמורת הטבע סוסיתא נשרפו.

צילום: עמי דורפמן רשות הטבע והגנים.

מייסד ״טלגראס״, עמוס דב סילבר, נעצר באומן שבאוקראינה בתום מצוד שנמשך יומיים, לאחר שנמלט בדרך להסגרתו לישראל. שלושה שוטרים חשודים נעצרו בחשד שסייעו לו בהמלטות מנמל התעופה בקייב. סילבר, טען כי הוכה קשות במהלך מעצרו.

מטיילת ישראלית בת 21 נעדרת באתיופיה, כוחות חילוץ של חברות "מגנוס" עורכים אחריה חיפושים. הצעירה יצאה יחד עם קבוצת מטיילים לטיול במדבר הדנקיל ובשעות הצהריים דווח על היעדרותה לאחר שהתפצלה מהקבוצה ולא הגיעה לנקודת הסיום של הטיול.

נשיא ארה״ב דונלד טראמפ התייחס לפרשת חברת הקונגרס שהחליטה שלא להענות לדרישות ישראל ולא להכנס לארץ: ״ישראל נהגה בנחמדות ובכבוד בכך שאפשרה לטליב לבקר את סבתה. אולם, ברגע שהיא קיבלה אישור לכך, היא הצהירה על ביטול הביקור. ייתכן שזו היתה הצגה״? טראמפ הוסיף ועקץ: ״מי שהרוויחה מכל הסיפור זו הסבתא שלא תצטרך לראות את הפרצוף של הנכדה שלה – שונאת ישראל מושבעת״.

כ-80 אלף מטיילים ביקרו היום בשמורות הטבע והגנים הלאומיים. בין האתרים הבולטים היום היו: הגן הלאומי גן השלושה (הסחנה) עם כ 3,500 מבקרים והגנים הלאומיים מצדה , קיסריה וחורשת טל עם כ 2,500 מטיילים בכל אחד מהם. בין השמורות בלטו עין גדי, נחל שניר ושפך נחל דליות (המג'רסה).

לשתף
מערכת החדשות עושה מאמץ לכבד זכויות יוצרים. גיליתם טעות בתוכן? חסר קרדיט או דרוש תיקון? צרו איתנו קשר בהקדם.

תגובות

guest
0 התגובות שלכם
Inline Feedbacks
View all comments

#בארץ

צ'ט קבוצת
הכתבים
ניוז 360

גנץ בצפון על רקע השיחות בדוחא: "נתניהו, הגיע הזמן שתפסיק להתעסק בגורלה של הממשלה, ותעסוק רק בגורלה של המדינה. פעם אחת, תהיה אמיץ." מהליכוד נמסר בתגובה לגנץ: "הפרוטוקולים יוכיחו שגנץ הוא זה שהתנגד להחלטות קריטיות לביטחון ישראל, כולל החלטות על פעולות צבאיות דרמטיות. חיסולי ראשי חמאס וחיזבאללה מאז עזיבת גנץ מעידים יותר מכל על שינוי […]

ניוז 360

אל״מ במיל׳ אבי עמירם וסרן ליאור פורת המייצגים את אחד החשודים בפרשה מטעם הסנגוריה הצבאית ניהלו את המגעים עם התביעה הצבאית לגבי שחרור כלל החשודים (על דעת באי כוחם), נוכח הימשכות החקירה הצפויה. עורכי הדין מטעם הסנגוריה הצבאית דרשו לבחון באופן מעמיק במסגרת החקירה טענות הגנה מהותיות נוכח קשיים שנתגלו בחקירה, מה גם שהחשודים הם […]

ניוז 360

‏בישראל מעריכים גם בשעות האחרונות, כי איראן עשויה להגיב בצורה נרחבת יותר ממה שהיה באפריל. עוד מעריכים כי התגובה של חיזבאללה לחיסול פואד שוכר עשויה להגיע בימים הקרובים, ונערכים לכך בהתאם.

ניוז 360

בפעילות משותפת של צה״ל ושב״כ, ב-24.7 הותקף ברצועת עזה איתור בו שהה המחבל נאיל סכל, ששימש כבכיר בחמאס. מספר ימים לאחר התקיפה, התקבל מידע כי סכל חוסל. סכל פעל למעלה מעשור במסגרת ׳מטה הגדה׳ של ארגון הטרור חמאס, גוף שאחראי על הכוונת הפעילות מול שטחי יהודה ושומרון. במקביל, היה מעורב בהכוונת פעילות טרור, מימון ואספקת […]

ניוז 360

שוטרי תחנת נתניה פתחו הלילה בסריקות עם קבלת דיווח בדבר חשד לביצוע עבירות מין ותקיפה בקטינה מתחת לגיל 16 בחוף הים בעיר. בתום סריקות נרחבות, עצרו שוטרי התחנה את החשוד – תושב נתניה כבן 18 במרכז העיר ובתום חקירתו במחלק משפחה בתחנת המשטרה בעיר החשוד נכלא. היום תבקש המשטרה בבית המשפט להאריך את מעצרו.

ניוז 360

ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח לפני זמן קצר בטלפון עם נשיא ארה"ב ג'ו ביידן ובירך אותו ואת העם האמריקני לרגל יום העצמאות האמריקני. ראש הממשלה אמר שבלי ארה"ב אין חירות בעולם. הנשיא ביידן אמר שבלי ישראל אין ביטחון ליהודים בעולם. ראש הממשלה עדכן את הנשיא ביידן בהחלטתו לשלוח משלחת שתמשיך במשא ומתן לשחרור החטופים וחזר […]

חיפוש בניוז 360

ניוז 360 news
עכשיו 3:04, יום שישי (20.09)
ניוז 360 news
פייסבוק
טוויטר
וואצאפ
טלגרם
אימייל
פינטרסט
הדפסה