ניוז
ניוז 360 news

חדשות בארץ

הימין המאוחד משיק את קמפיין הבחירות עם מיתוג חדש: שם הרשימה יהיה ״ימינה״

ראשי מפלגות הימין ישיקו בעוד שעה קלה את קמפיין הבחירות באירוע מרכזי ויחשפו מיתוג חדש: שם הרשימה יהיה ״ימינה״
סיסמת הבחירות: ״ישראל רוצה ימינה״

הערב (ב׳) ישיקו ראשי מפלגת ״ימינה״ את קמפיין הבחירות של המפלגה במעמד יו״ר הרשימה, איילת שקד, שר התחבורה בצלאל סמוטריץ׳, שר החינוך הרב רפי פרץ, מועמדי המפלגה ומאות פעילים.

באירוע, שייערך במלון כפר המכביה, יושק שמה החדש של המפלגה (״ימינה״) ותיחשף סיסמת הבחירות – ״ישראל רוצה ימינה״.

בנוסף, תשיק המפלגה את הלוגו הרשמי, בצבעי כחול, לבן, ירוק וכתום, אשר ילווה אותה בפרסומים הרשמיים. אותיות הרשימה יישארו טב.

בשבועות האחרונים, התלבטו ראשי המפלגה בין מספר שמות לרשימה ובהם ׳ימינה׳ ו׳הימין של ישראל׳. לבסוף, נבחר השם ׳ימינה׳ אשר מבטא את היעד הברור אליו רוצים חברי הרשימה להוביל את עשיית הממשלה והכנסת. ימינה – בכלכלה, בהתיישבות, במשפט, בביטחון. במפלגה מסבירים ״ימינה זה מה שהציבור רוצה רוצה אבל לא מקבל מידי בחירות, אנחנו הולכים למשוך את הגה הספינה לכיוון הזה״.

דברי יו״ר ימינה, איילת שקד, באירוע השקת הקמפיין:

ראשי מפלגות ״ימינה״ השיקו את את קמפיין הבחירות:
סיסמת הבחירות: ״ישראל רוצה ימינה״

יו״ר הרשימה, איילת שקד:

• ״אני הולכת לשדה הפוליטי ומכוונת הכי גבוה שאוכל, להנהגת המדינה״

• ״בלי ימין אידיאולוגי חזק וגדול, תקום ממשלת ליכוד עם השמאל. למי שרוצה ימין, אין אלטרנטיבה מלבד ‘ימינה’״

הערב (ב׳) השיקו ראשי מפלגת ״ימינה״ את קמפיין הבחירות של המפלגה במעמד יו״ר הרשימה, איילת שקד, שר התחבורה בצלאל סמוטריץ׳, שר החינוך הרב רפי פרץ, מועמדי המפלגה ומאות פעילים.

באירוע, שנערך במלון כפר המכביה, הושק שמה החדש של המפלגה (״ימינה״) ונחשפה סיסמת הבחירות – ״ישראל רוצה ימינה״.

עיקרי דבריה של יו״ר הרשימה ושרת המשפטים לשעבר, איילת שקד:

״מאז אותו אסון (ההתנתקות), ולנוכח השלכותיו הרודפות אותנו יום יום, הציבור הפיק לקחים, והבין שאם אנחנו חפצי חיים, עלינו לבחור בימין. הציבור אכן זז ימינה, אבל מוצא את עצמו פעם אחר פעם נגרר חרף רצונו שמאלה. זה לא חייב להיות כך.
האמינו לי: משולחן הממשלה לא ראיתי שום דבר אחר ממה שראיתי מהבית. כל ההבדל הוא שמשולחן הממשלה ראיתי את זה הרבה יותר ברור!
לא רק שראינו את זה, גם הוכחנו את זה!
בארבע השנים האחרונות הוכחנו שאנחנו הימין היחיד שלא חושש להפוך את האידיאולוגיה שלו לתכנית עבודה, ושאינו בוגד בערכים שלו, אלא מתרגם אותם למעשים. הימין היחיד שהוכיח שאם מאמינים, אין ממה לפחד.
ימינה היא לא רק שם – היא גם המהות. ימינה היא הכיוון אליו אנחנו רוצים להוביל את ישראל. ימינה היא רוח הדורות המנשבת במפרשים שלנו. ימינה היא מה שהעם בישראל רוצה – ולא באמת מקבל.
ימינה היא מה שהיו האבות המייסדים, אנשי תנועת העבודה שראו בתנ״ך השראה ובהתיישבות בכל חלקי ארץ ישראל, גם ביהודה ושומרון, ערך נעלה.
ימינה היא שילוב כוחות של הבית היהודי, האיחוד הלאומי והימין החדש. לא אכחיש. לא בכל נושא יש בינינו קונסנזוס. אך בעניין אחד אנחנו כן תמימי דעים: האתגרים שלפנינו גדולים מהפערים שבינינו, ולכן מקור כוחנו באחדותנו ולא באחידותנו.

הבנו שרק ביחד נוכל לפעול להסדרת התיישבות ביהודה ושומרון אחת ולתמיד;
הבנו שרק ביחד נוכל לפתוח את בית המשפט העליון לקולות אחרים ולהחזיר את הדמוקרטיה לעם;
הבנו שרק ביחד נשמור על מסורת ישראל ועל תורת ישראל, כנגד הברית הצינית של ליברמן ולפיד;

הבנו שרק ביחד נוכל לבנות כלכלה חופשית ופורחת המשוחררת מכוחם של ועדי עובדים ומשלטונם של מונופולים. כלכלה שרואה את היזם ובעלי העסקים כעמודי התווך של המשק הישראלי.

הבנו גם שעולם הערכים והחזון של הימין נתון בסכנה ממשית ולפני חודשיים הכל עמד למכירה לגבאי ושותפיו. גבאי הלך לדרכו, אבל הסכנה נשארה. הסכנה למכירת חיסול אידיאולוגית עדיין כאן!

שם, על החולות הזהובים של גוש קטיף, הבנתי דבר נוסף:
עם כל אהבתי להיי-טק הישראלי, אני הולכת לשדה הפוליטי ומכוונת הכי גבוה שאוכל, להנהגת המדינה. בכוונתי לעשות הכל כדי שלא יתרחש עוד חידלון שיהפוך לבכייה לדורות.

קיבלנו הזדמנות שנייה, הזדמנות שלישית לא תהיה!

בלי ימין אידיאולוגי חזק וגדול, תקום ממשלת ליכוד עם השמאל. למי שרוצה ימין, אין אלטרנטיבה מלבד "ימינה".

ימינה עם הפתק ״טב״. הפתק שיבטיח נאמנות לעם ישראל, לארץ ישראל ולתורת ישראל.

עם ישראל רוצה ימינה.
בעזרת השם ובעזרתכם , בי"ז באלול, ה-17 בספטמבר 2019, הוא גם יילך ימינה״.

לשתף
מערכת החדשות עושה מאמץ לכבד זכויות יוצרים. גיליתם טעות בתוכן? חסר קרדיט או דרוש תיקון? צרו איתנו קשר בהקדם.

תגובות

guest
0 התגובות שלכם
Inline Feedbacks
View all comments

#בארץ

צ'ט קבוצת
הכתבים
ניוז 360

גנץ בצפון על רקע השיחות בדוחא: "נתניהו, הגיע הזמן שתפסיק להתעסק בגורלה של הממשלה, ותעסוק רק בגורלה של המדינה. פעם אחת, תהיה אמיץ." מהליכוד נמסר בתגובה לגנץ: "הפרוטוקולים יוכיחו שגנץ הוא זה שהתנגד להחלטות קריטיות לביטחון ישראל, כולל החלטות על פעולות צבאיות דרמטיות. חיסולי ראשי חמאס וחיזבאללה מאז עזיבת גנץ מעידים יותר מכל על שינוי […]

ניוז 360

אל״מ במיל׳ אבי עמירם וסרן ליאור פורת המייצגים את אחד החשודים בפרשה מטעם הסנגוריה הצבאית ניהלו את המגעים עם התביעה הצבאית לגבי שחרור כלל החשודים (על דעת באי כוחם), נוכח הימשכות החקירה הצפויה. עורכי הדין מטעם הסנגוריה הצבאית דרשו לבחון באופן מעמיק במסגרת החקירה טענות הגנה מהותיות נוכח קשיים שנתגלו בחקירה, מה גם שהחשודים הם […]

ניוז 360

‏בישראל מעריכים גם בשעות האחרונות, כי איראן עשויה להגיב בצורה נרחבת יותר ממה שהיה באפריל. עוד מעריכים כי התגובה של חיזבאללה לחיסול פואד שוכר עשויה להגיע בימים הקרובים, ונערכים לכך בהתאם.

ניוז 360

בפעילות משותפת של צה״ל ושב״כ, ב-24.7 הותקף ברצועת עזה איתור בו שהה המחבל נאיל סכל, ששימש כבכיר בחמאס. מספר ימים לאחר התקיפה, התקבל מידע כי סכל חוסל. סכל פעל למעלה מעשור במסגרת ׳מטה הגדה׳ של ארגון הטרור חמאס, גוף שאחראי על הכוונת הפעילות מול שטחי יהודה ושומרון. במקביל, היה מעורב בהכוונת פעילות טרור, מימון ואספקת […]

ניוז 360

שוטרי תחנת נתניה פתחו הלילה בסריקות עם קבלת דיווח בדבר חשד לביצוע עבירות מין ותקיפה בקטינה מתחת לגיל 16 בחוף הים בעיר. בתום סריקות נרחבות, עצרו שוטרי התחנה את החשוד – תושב נתניה כבן 18 במרכז העיר ובתום חקירתו במחלק משפחה בתחנת המשטרה בעיר החשוד נכלא. היום תבקש המשטרה בבית המשפט להאריך את מעצרו.

ניוז 360

ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח לפני זמן קצר בטלפון עם נשיא ארה"ב ג'ו ביידן ובירך אותו ואת העם האמריקני לרגל יום העצמאות האמריקני. ראש הממשלה אמר שבלי ארה"ב אין חירות בעולם. הנשיא ביידן אמר שבלי ישראל אין ביטחון ליהודים בעולם. ראש הממשלה עדכן את הנשיא ביידן בהחלטתו לשלוח משלחת שתמשיך במשא ומתן לשחרור החטופים וחזר […]

חיפוש בניוז 360

ניוז 360 news
עכשיו 0:26, יום שישי (20.09)
ניוז 360 news
פייסבוק
טוויטר
וואצאפ
טלגרם
אימייל
פינטרסט
הדפסה