חדשות בארץ

ראש המועצה האזורית שומרון: "המכנה המשותף ב-7 הפיגועים האחרונים שמחבל ברח. יש להחזיר את המחסומים"

בעקבות הפיגוע הקשההבוקר יוצא היום יוסי דגן ראש המועצה האזורית שומרון בדרישה לראש הממשלה ושר הבטחון בנימין נתניהו: "החזר את המחסומים ליו"ש".

לדבריו: "ב 5 הפיגועים האחרונים ביו"ש הצליחו המחבלים להמלט מהמקום. הרוצחים של: איתם ונעמה הנקין, רזיאל שבח, איתמר בן גל, אורי אנסבכר, התינוק עמיעד ישראל איש רן, זיו חג'בי, קים לברנגרוד יחזקאל, הרב אחיעד אטינגר, סמ"ר גל קיידאן – כולם נמלטו מהמקום. הדבר הזה לא היה קורה אם היו מחסומים ביו"ש. לצערנו בשנים האחרונות דמם של המתיישבים הפך הפקר. בכדי לשמור על "חופש התנועה" של אויבינו, מאפשרים לרוצחים ומחבלים להסתובב בחופשיות לרצוח בנו ולברוח לכפרים. דביר שורק הי"ד יכול להיות הקורבן האחרון. אני קוראים לשר הבטחון להורות על החזרת המחסומים לאלתר. אם לבנינו לא תנתן הזכות לנוע בחופשיות וללא חשש, כך יהיה גם לאויבינו".

דגן אמר את הדברים כאמור בעקבות הפיגוע הקשה הבוקר בו נרצח דביר שורק הי"ד בגוש עציון.

דגן ציין כי ב 7 פיגועים בשנים האחרונות ביו"ש כשבכולם המחבלים נמלטו ממש כפי שקרה הבוקר בפיגוע בגוש עציון.

ראש הממשלה ושר הביטחון בנימין נתניהו סייר בזירת הפיגוע בגוש עציון וקיבל סקירות ביטחוניות במקום ממפקד פיקוד מרכז אלוף נדב פדן.

מדברי ראש הממשלה נתניהו:

״אמרתי הבוקר שארץ ישראל נקנית בייסורים. איבדנו כאן את דביר, בן יקר למשפחת שורק, שאיבדה גם את הסבא, הרב הרלינג, לפני שנים אחדות. ליבנו איתם. אנחנו מחבקים אותם בשעתם הקשה.

אני בא עכשיו מהקריה שם קיבלתי עדכונים שוטפים כולל מראש השב"כ, ועכשיו מהאלוף. התשובה שלנו למרצחים האלה היא כפולה: קודם כל – הם באים להרוס, אנחנו בונים. שנית, ידנו תשיג אותם ונבוא איתם חשבון. החקירה מתקדמת והיא בעיצומה. אני יכול רק לומר לכם שאנחנו רואים כאן את הסיבוב שהרכב עשה אחרי מעשה הפשע והרצח.

בשנים האחרונות כוחות הביטחון בהנהגת השב"כ מצאו את כל המרצחים. ואין לי ספק, גם על סמך מה ששמעתי, שאנחנו גם נשיג את מי שביצע את הרצח הנורא הזה, נבוא איתם חשבון וגם עם שולחיהם.״

לשתף
מערכת החדשות עושה מאמץ לכבד זכויות יוצרים. גיליתם טעות בתוכן? חסר קרדיט או דרוש תיקון? צרו איתנו קשר בהקדם.

תגובות

guest
0 התגובות שלכם
Inline Feedbacks
View all comments

#בארץ

צ'ט קבוצת
הכתבים
ניוז 360

לפי גורמים ישראלים: "ישראל תפתח בתגובה משמעותית למתקפה האיראנית בתוך ימים. התגובה עשויה לכלול את מתקני הנפט באיראן ויעדים אסטרטגיים אחרים."

ניוז 360

אחרי המתקפה של איראן על ישראל ‏הערב, סגנית נשיא ארה"ב קמלה האריס אמרה: "אני תמיד אבטיח שלישראל תהיה את היכולת להגן על עצמה נגד איראן".

ניוז 360

גנץ בצפון על רקע השיחות בדוחא: "נתניהו, הגיע הזמן שתפסיק להתעסק בגורלה של הממשלה, ותעסוק רק בגורלה של המדינה. פעם אחת, תהיה אמיץ." מהליכוד נמסר בתגובה לגנץ: "הפרוטוקולים יוכיחו שגנץ הוא זה שהתנגד להחלטות קריטיות לביטחון ישראל, כולל החלטות על פעולות צבאיות דרמטיות. חיסולי ראשי חמאס וחיזבאללה מאז עזיבת גנץ מעידים יותר מכל על שינוי […]

ניוז 360

אל״מ במיל׳ אבי עמירם וסרן ליאור פורת המייצגים את אחד החשודים בפרשה מטעם הסנגוריה הצבאית ניהלו את המגעים עם התביעה הצבאית לגבי שחרור כלל החשודים (על דעת באי כוחם), נוכח הימשכות החקירה הצפויה. עורכי הדין מטעם הסנגוריה הצבאית דרשו לבחון באופן מעמיק במסגרת החקירה טענות הגנה מהותיות נוכח קשיים שנתגלו בחקירה, מה גם שהחשודים הם […]

ניוז 360

‏בישראל מעריכים גם בשעות האחרונות, כי איראן עשויה להגיב בצורה נרחבת יותר ממה שהיה באפריל. עוד מעריכים כי התגובה של חיזבאללה לחיסול פואד שוכר עשויה להגיע בימים הקרובים, ונערכים לכך בהתאם.

ניוז 360

בפעילות משותפת של צה״ל ושב״כ, ב-24.7 הותקף ברצועת עזה איתור בו שהה המחבל נאיל סכל, ששימש כבכיר בחמאס. מספר ימים לאחר התקיפה, התקבל מידע כי סכל חוסל. סכל פעל למעלה מעשור במסגרת ׳מטה הגדה׳ של ארגון הטרור חמאס, גוף שאחראי על הכוונת הפעילות מול שטחי יהודה ושומרון. במקביל, היה מעורב בהכוונת פעילות טרור, מימון ואספקת […]

חיפוש בניוז 360

ניוז 360 news
עכשיו 7:21, יום שני (7.10)
ניוז 360 news
פייסבוק
טוויטר
וואצאפ
טלגרם
אימייל
פינטרסט
הדפסה