חדשות בארץ

נתניהו: "מדינת הלכה? שטויות" – סמוטריץ' בתגובה: "ביבי מזלזל בכל יהודי מאמין"

ראש הממשלה בנימין נתניהו תקף הערב את בצלאל סמוטריץ' בנוגע לדבריו על רצונו כי ישראל תהיה מדינת הלכה.

בפגישתו עם משלחת של כ-40 חברי קונגרס דמוקרטים בראשות חבר הקונגרס סטני הוייר במשרד החוץ, אמר נתניהו: "חבר בקואליציה שלנו אמר שהוא היה רוצה שישראל תהיה מדינת הלכה. אלה דברי הבל מוחלטים, אלו בלבולי מוח".

שר התחבורה וחבר הקבינט בצלאל סמוטריץ' הגיב בדף הפייסבוק למתקפה התקשורתית של רוה"מ נגדו.

אז ראש הממשלה באנגלית מצוחצחת ומשויפת בדיוק כמו שהוא אוהב ירד עלי ואמר שדברים שאמרתי המשקפים בעיניי כמיהה של כל יהודי דתי הם ״דברי הבל מוחלטים, בלבול מוח ומגוחכים״ (אני יודע שבאנגלית של ביבי זה נשמע הרבה יותר טוב).
ברוח ימים אלה כבר מודיע שאני מוחל. אתגבר.

אבל חשוב לדעת,

ביבי לא זלזל בי או בדבריי, ביבי מזלזל בכל מי שהוא יהודי מאמין.

השיקולים של ביבי הם אך ורק אלקטורליים ללא שום גרעין של אמת המחוברת ליהדות. כך היה, כך הווה וכך יהיה.

ביבי רוצה לפנות היום לקהל חילוני כדי לגרד משם עוד מנדט או שניים ולכן היום נוח על הגב של סמוטריץ׳ להוכיח עד כמה הוא נאור ומתקדם ושחלילה אף אחד לא ירתע מדגל של מדינה יהודית שמישהו מרים.

אבל אל תדאגו, תוך יום יומיים ביבי ירדוף אחרי המצביעים הדתיים, ימרח מודעות בכל עלוני השבת והעיתונות המגזרית ויבטיח להם הרים וגבעות. שהליכוד היא היא הבית האמיתי של הציונות הדתית, של ההתיישבות ושל הימין כולו.

אבל בבחירות הקרובות הציבור הדתי לא יקנה את מניפולציות השתיה והגוועלד של ביבי.

כי יש גבול לזלזול באינטליגנציה שביבי מייחס לציבור הזה ואני משוכנע שהגבול הזה כבר כאן.

ולכן בעזרת השם הציונות הדתית והימין האמיתי והערכי יתן את קולו ואמונו למי שמאמין באמת ולא למי שמזייף אמונה רק לפני הבחירות.

לשתף
מערכת החדשות עושה מאמץ לכבד זכויות יוצרים. גיליתם טעות בתוכן? חסר קרדיט או דרוש תיקון? צרו איתנו קשר בהקדם.

תגובות

guest
0 התגובות שלכם
Inline Feedbacks
View all comments

#בארץ

צ'ט קבוצת
הכתבים
ניוז 360

לפי גורמים ישראלים: "ישראל תפתח בתגובה משמעותית למתקפה האיראנית בתוך ימים. התגובה עשויה לכלול את מתקני הנפט באיראן ויעדים אסטרטגיים אחרים."

ניוז 360

אחרי המתקפה של איראן על ישראל ‏הערב, סגנית נשיא ארה"ב קמלה האריס אמרה: "אני תמיד אבטיח שלישראל תהיה את היכולת להגן על עצמה נגד איראן".

ניוז 360

גנץ בצפון על רקע השיחות בדוחא: "נתניהו, הגיע הזמן שתפסיק להתעסק בגורלה של הממשלה, ותעסוק רק בגורלה של המדינה. פעם אחת, תהיה אמיץ." מהליכוד נמסר בתגובה לגנץ: "הפרוטוקולים יוכיחו שגנץ הוא זה שהתנגד להחלטות קריטיות לביטחון ישראל, כולל החלטות על פעולות צבאיות דרמטיות. חיסולי ראשי חמאס וחיזבאללה מאז עזיבת גנץ מעידים יותר מכל על שינוי […]

ניוז 360

אל״מ במיל׳ אבי עמירם וסרן ליאור פורת המייצגים את אחד החשודים בפרשה מטעם הסנגוריה הצבאית ניהלו את המגעים עם התביעה הצבאית לגבי שחרור כלל החשודים (על דעת באי כוחם), נוכח הימשכות החקירה הצפויה. עורכי הדין מטעם הסנגוריה הצבאית דרשו לבחון באופן מעמיק במסגרת החקירה טענות הגנה מהותיות נוכח קשיים שנתגלו בחקירה, מה גם שהחשודים הם […]

ניוז 360

‏בישראל מעריכים גם בשעות האחרונות, כי איראן עשויה להגיב בצורה נרחבת יותר ממה שהיה באפריל. עוד מעריכים כי התגובה של חיזבאללה לחיסול פואד שוכר עשויה להגיע בימים הקרובים, ונערכים לכך בהתאם.

ניוז 360

בפעילות משותפת של צה״ל ושב״כ, ב-24.7 הותקף ברצועת עזה איתור בו שהה המחבל נאיל סכל, ששימש כבכיר בחמאס. מספר ימים לאחר התקיפה, התקבל מידע כי סכל חוסל. סכל פעל למעלה מעשור במסגרת ׳מטה הגדה׳ של ארגון הטרור חמאס, גוף שאחראי על הכוונת הפעילות מול שטחי יהודה ושומרון. במקביל, היה מעורב בהכוונת פעילות טרור, מימון ואספקת […]

חיפוש בניוז 360

ניוז 360 news
עכשיו 19:34, יום שני (7.10)
ניוז 360 news
פייסבוק
טוויטר
וואצאפ
טלגרם
אימייל
פינטרסט
הדפסה