ניוז
ניוז 360 news

חדשות בארץ, חם ברשת

"תקיפה אכזרית ואנטישמית": נהג אוטובוס ערבי שתקף נוסע בפראות יובא לבית משפט • צפו

הבוקר יתקיים דיון בעניינו של נהג אוטובוס ערבי של חברת 'קווים' אשר תקף נוסע יהודי סמוך למחלף בר אילן. גם לאחר שהגיע אמבולנס למקום, המשיך הנהג התוקף לנסות ולפגוע בנוסע. עו"ד חיים בלייכר מארגון חוננו שלח מכתב למשטרה בו תיאר את האירוע כ"תקיפה אכזרית ואנטישמית".

הבוקר (שישי) יובא נהג אוטובוס ערבי של חברת 'קווים' אשר תועד תוקף באכזריות נוסע יהודי סמוך למחלף בר אילן לדיון בבימ"ש. הנהג תקף את היהודי באופן קשה והמשיך לתקוף את הפצוע גם כאשר ניסה להיכנס לאמבולנס שהוזעק למקום. הנהג קילל אותו בערבית, דרש ממנו להתנצל בפני 'אללה' ושבר את משקפיו. אתמול נעצר הנהג לאחר חקירותו במשטרה והבוקר כאמור יובא לדיון בבימ"ש. עו"ד חיים בלייכר מארגון חוננו המייצג את הפצוע שלח מכתב למשטרת מסובים בבקשה להעמיד לדין את הנהג התוקף.

במכתב תואר כי התקיפה בוצעה השבוע (ג') בקו 139 של חברת 'קווים' מביתר עילית לבני ברק. הנוסע היהודי לחץ על כפתור ה'עצור' בכדי לרדת במחלף מסובים, אולם הנהג לא עצר. היות ולוח האוטובוס הראה על 'עצור' עצר הנהג במחלף בר אילן, אך הנוסע העדיף להמשיך לתחנה אחרת בעקבות הדילוג על התחנה המקורית.

או אז עצר הנהג את האוטובוס והודיע שאינו ממשיך עד שיגידו מי לחץ על פעמון העצור. לאחר זמן, בו הנהג לא ממשיך בנסיעה, הסביר הנוסע היהודי כי לחץ על הכפתור בתחנה הקודמת.

"הנהג החל לצעוק לעבר מרשי, ומרשי אמר לו שיסע. או אז נטל הנהג כוס קפה רותח, התיז אותה לעבר מרשי והחל לקלל אותו בקללות קשות. מרשי, שמבין ערבית, אמר לנהג כי הוא מבין את הקללות. הנהג ניגש למרשי בצורה מאיימת ואמר לו במבט רצחני שהוא לא יעזוב את שמרשי יבקש סליחה מ'אללה'. מרשי ענה לו שהוא יהודי ואינו מתכוון לבקש סליחה".

בשלב הזה נצמד נהג האוטובוס לנוסע ואיים עליו בידיו. הנוסע ניסה להדוף את הנהג, והנהג התחיל לחבוט בו באגרופים. "הנהג שבר את משקפיו של מרשי והחל לנסות לחנוק אותו תוך שהוא שולח אצבעות לעבר עיניו ומנסה לעוור אותו. מרשי נאבק בנהג במשך זמן רב, תוך שאזרחים מזעיקים משטרה ואמבולנס למקום".

גם כאשר התפנה הפצוע היהודי לאמבולנס שהגיע ניסה הנהג להיכנס לאמבולנס ולהמשיך לפגוע בו, תוך שאנשי צוות מד"א מונעים זאת ממנו. הפצוע פונה לבית החולים והגיש תלונה במשטרה באותו הלילה.

"מרשי תיאר בפני שהוא חש שאלו רגע חייו האחרונים, ושהנהג גמר אומר לרצחו", מתאר עו"ד בלייכר במכתב. "מרשי אמר כי העדיף למות כיהודי ולא לקיים את דרישת הנהג לבקשת סליחה מ'אלהי הניכר' של הנהג. מדובר באירוע אנטישמי מובהק של נהג אוטובוס אנטישמי, אשר מופקד על חייהם של אזרחים ישראלים ויהודים רבים. האירוע חייב להיות מטופל בכל החומרה".

עו"ד חיים בלייכר מארגון חוננו המלווה את הנוסע היהודי כנפגע עבירה מסר "מדובר במקרה מחריד בו נהג אוטובוס, אשר חיי אזרחים רבים מופקדים בידיו יום יום, מתעצבן ומיד משתמש במוטבים אנטישמים: מכריח את היהודי להגיד סליחה מ"אללה", מכה אותו מכות רצח של ממש, מנסה לעקר את עיניו באצבעות וחונק אותו מספר פעמים. האירוע חייב להדליק נורה אדומה לגבי זהות הנהגים שעובדים בתחבורה הציבורית. מדובר בנהג המהווה סכנה ביטחונית מיידית לאוכלוסייה היהודית".

צפו בתיעוד הקשה שפורסת ברשתות החברתיות:

לשתף
מערכת החדשות עושה מאמץ לכבד זכויות יוצרים. גיליתם טעות בתוכן? חסר קרדיט או דרוש תיקון? צרו איתנו קשר בהקדם.

תגובות

guest
1 תגובה
Inline Feedbacks
View all comments
איציק
איציק
לפני 28 ימים

נהג פסיכופת….ישר לאישפוז בכלא!!

#בארץ

צ'ט קבוצת
הכתבים
ניוז 360

ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח לפני זמן קצר בטלפון עם נשיא ארה"ב ג'ו ביידן ובירך אותו ואת העם האמריקני לרגל יום העצמאות האמריקני. ראש הממשלה אמר שבלי ארה"ב אין חירות בעולם. הנשיא ביידן אמר שבלי ישראל אין ביטחון ליהודים בעולם. ראש הממשלה עדכן את הנשיא ביידן בהחלטתו לשלוח משלחת שתמשיך במשא ומתן לשחרור החטופים וחזר […]

ניוז 360

אתמול (א') נמסר צו החרמה והריסה לבית המחבל אחמד דואבשה, שבכפר דומא. הצו נמסר לאחר שנדחתה ההשגה שהגישה משפחתו בנושא. המחבל ביצע פיגוע טרור ב-12 באפריל 2024, במסגרתו נרצח הנער בנימין אחימאיר ז"ל. באפשרות משפחת המחבל להגיש עתירה נגד הצו.

ניוז 360

ועדת החקירה הממשלתית לפרשת הצוללות שלחה הבוקר (שני) מכתבי אזהרה לחמישה אישיים, בהם ראש הממשלה בנימין נתניהו. מטעמו של ראש הממשלה נמסר לפני זמן קצר: "ראש הממשלה נתניהו קובע שהצוללות הן יסוד מרכזי בביטחון הלאומי של ישראל ובהבטחת קיומה נגד איראן שמנסה להשמידנו. רכש הצוללות וכלי השייט לא רק שלא פגע בביטחון המדינה – הוא […]

ניוז 360

משטרת ישראל פתחה לפני זמן קצר בחקירת חשד לאירוע ירי לעבר רכב בעיר שדרות, בשלב זה לא דווח על נפגעים. השוטרים נמצאים בזירה והחלו לאסוף ראיות וממצאים. מתחקור ראשוני, עולה החשד שהרקע פלילי.

ניוז 360

מטוסי קרב תקפו לאורך הלילה מטרות של ארגון הטרור חיזבאללה בדרום לבנון. בין המטרות שהותקפו, מבנה צבאי של חיזבאללה במרחב עיתרון, לצד תשתיות מבצעיות ותשתיות טרור של הארגון במרחבים כפר כילא ואל-חיאם שבדרום לבנון. כתוצאה מפגיעת טיל נ״ט אמש (א׳) במרחב מטולה, נפצעו שני חיילי צה״ל במילואים, חברי כיתת כוננות, באורח קשה וקל. חברי כיתת […]

ניוז 360

במהלך הלילה מטוסי קרב יירטו בהצלחה כלי טיס בלתי מאויש שעשה את דרכו מאזור מזרח לכיוון שטח הארץ. הכלי לא חצה לשטח הארץ ולא הופעלו התרעות על פי מדיניות.

חיפוש בניוז 360

ניוז 360 news
עכשיו 10:02, שבת (6.07)
ניוז 360 news
פייסבוק
טוויטר
וואצאפ
טלגרם
אימייל
פינטרסט
הדפסה