ניוז
ניוז 360 news

חדשות בארץ, חם ברשת

בשיא החום: אוצר רוזנווסר בת השנתיים נשכחה ברכב בשדרות – ונפטרה

אסון מחריד בשדרות: אוצר רוזנווסר בת שנתיים נשכחה היום (ה') ברכב ומותה נקבע לאחר מכן בבית החולים.

צוותי רפואה הוזעקו היום (חמישי) בשעה 12:07 בצהריים, לרחוב בן יהודה בשדרות, והחלו בביצוע פעולות החייאה בפעוטה ששהתה זמן רב ברכב סגור. היא פונתה כשהיא מלווה עם אמא שלה לבית החולים ברזילי, אך שם למרבה הצער נקבע מותה.

חובשי רפואת חירום במד"א הלל גאל דור ויונתן דוד סיפרו: "הגענו למקום וראינו בסמוך לרכב בידו של אזרח את הפעוטה כשהיא מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה וחמה מאוד למגע. מיד התחלנו בביצוע פעולות החייאה שכללו קירור, עיסויים, הנשמות, ומתן תרופות ופינינו אותה בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים כשמצבה אנוש."

צילום: דוברות מד"א.

בעקבות האירוע הקשה בשדרות מעמותת "כרית ביטחון" נמסר: "שוב זה קורה, עוד טרגדיה על הכף, עוד משפחה שעומדת מול הנורא מכל. וזה יכול לקרות לכולם. בפעם הרביעית בחודשים האחרונים, פעוט נשכח ברכב הלוהט ביום קיץ חם, אין דרך אחרת למנוע את האסון הבא מלבד הנגשה של מערכות למניעת שכחת ילדים ברכב לכל הורה בישראל, חדש וותיק כאחד".

הפעוטה אוצר רוזנווסר ז"ל.

במגן דוד אדום שבים ומזכירים להורים המסיעים ילדים ולנהגי ההסעות, במיוחד בימי הקיץ ובימים אלו בהם הטמפרטורות מזנקות מעלה, לעשות ככל שניתן, לסרוק את הרכב בסיום הנסיעה ולמנוע מצב של שכיחת ילדים ברכב.

אורלי סילבינגר, מנכ"לית ארגון בטרם לבטיחות ילדים, התייחסה לתופעה ואמרה: "שכחת ילדים ברכב יכולה לקרות לכל אחד ולכל אחת מאתנו. זה קורה בעיקר במצבים של עייפות, לחץ או יציאה משגרה. ההבנה שזה יכול לקרות גם להורה האחראי ביותר, צריכה להביא אותנו לכדי פעולה אקטיבית של מניעה. הדרך הטובה ביותר למניעה היא אימוץ הרגל מציל חיים. לביטחון נוסף משמשת המערכת החכמה המותקנת ברכב. בשנים האחרונות אנו עדים לתופעה נוספת של הילכדות ילדים ברכב, כאשר הילדים נכנסים לרכב חונה אך לא יכולים לצאת ממנו. אני קוראת לכולם- אל תגידו לי זה לא יקרה. רק שמירה על הנחיות הבטיחות תמנע את האסון הבא".

לשתף
מערכת החדשות עושה מאמץ לכבד זכויות יוצרים. גיליתם טעות בתוכן? חסר קרדיט או דרוש תיקון? צרו איתנו קשר בהקדם.

תגובות

guest
11 התגובות שלכם
Inline Feedbacks
View all comments
אריק
אריק
לפני 29 ימים

לא אבין לעולם, איך הורה שוכח את התינוקת שלו ברכב, בכזה חום. לאחר קריאת הכתבה, אני לא מסכים עם מה שכתוב: "זה עלול ליקרות לכולם." כניראה שההורים מאוד מיצטערים ובוכים על כך שזה 'קרה', אך, אין תירוצים, לינעול מישהי/מישהו ברכב, במיוחד כשחם בחוץ, זה פשוט, ניסיון לירצוח.

.
.
Reply to  אריק
לפני 29 ימים

חצוף מי שם אותך לשפוט?

סוזן
סוזן
Reply to  .
לפני 29 ימים

את זה ״ששכח״ יש לשפוט ולא זה שאינו מוכן לקבל המקרה הזה הנורא.

נורית
נורית
Reply to  אריק
לפני 28 ימים

לגמרי, לא מצליחה להבין את הנירמול של התופעה וההסבר המלומד שזה יכול לקרות לכל אחד. אני בטוחה שאת הטלפון הם לא שוכחים אפילו לדקה. אז לא, זה לא יכול לקרות לכל אחד. עייפות לחץ , הכל תירוצים שלא משכנעים אלא את המשוכנעים.

יפית
יפית
Reply to  נורית
לפני 28 ימים

שכחתי את הטלפון שלי מלא פעמים!! את הילדים ב״ה לא. זה בהחלט יכול לקרות לכל אחד ואני מקווה שלעולם לא תתנסו בדבר כזה

שון
שון
Reply to  אריק
לפני 28 ימים

לא שופטים אף אדם אף אחד לא שכח בכוונה ברור לך שהחיים של הבן אדם התהפכו בשניה
אתה לא יכול לדעת מה עבר להורה בראש באותו רגע
רוב הפעמים זה הורה שלא לוקח את הילד באופן קבוע
לא קרה לך אף פעם שכחת גז דלוק?אז מה שרפת בנין בכוונה ?
לא!! כולנו בני אדם לדון לכף זכות ולעשות הכל
שזה לא יקרה עם מערכות שמתריאות וכדומה
בעה שלא נשמע עוד כאלו אסונות קשים
ונראה בגאולת עם ישראל

לא משנה
לא משנה
Reply to  אריק
לפני 27 ימים

עד שזה יקרה לבן אדם שהגיב ככה שיסתם לו הפה. בטח גם אין לו חתול שהוא מטפל בו

סוזן
סוזן
לפני 29 ימים

לא ברור לי איך ״שוכחים תינוק/ילד״. זה שהשאיר יצור חי ברכב יש להעמידו בגין הריגה ואז לא ישכחו…

יניב
יניב
לפני 28 ימים

מוכרים בפרוטות מנגנונים למניעת שיכת ילדים ברכב.

ריטה
ריטה
Reply to  יניב
לפני 28 ימים

אתה רואה את התגובות הקודמות? אתה חושב שהאנשים האלה יקנו מנגנון כזה? הרי להם זה לא יכול לקרות. ולכן התופעה נמשכת

לין
לין
לפני 28 ימים

יש גם רוצחי ילדים. אמהות בדיכאון. הורים בסכסוך גירושין. מה קרה בזמנו עם רוז פיזם? יש בארה"ב סיפורים מחרידים. אולי מצאו אותה לנו הורים מופרעים דרך שבה לא יגידו שרצחו. לכן חייבים לחקור את ההורים בחקירה פלילית לכל דבר. גם את הרקע המשפחתי. גם את הרווחה. גם מצב נפשי של ההורים. חיי ילד אינם הפקר !!!!!
הקלות שבה כולם מניחים שזו טעות של "שכחה", היא בלתי נסבלת

#בארץ

צ'ט קבוצת
הכתבים
ניוז 360

ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח לפני זמן קצר בטלפון עם נשיא ארה"ב ג'ו ביידן ובירך אותו ואת העם האמריקני לרגל יום העצמאות האמריקני. ראש הממשלה אמר שבלי ארה"ב אין חירות בעולם. הנשיא ביידן אמר שבלי ישראל אין ביטחון ליהודים בעולם. ראש הממשלה עדכן את הנשיא ביידן בהחלטתו לשלוח משלחת שתמשיך במשא ומתן לשחרור החטופים וחזר […]

ניוז 360

אתמול (א') נמסר צו החרמה והריסה לבית המחבל אחמד דואבשה, שבכפר דומא. הצו נמסר לאחר שנדחתה ההשגה שהגישה משפחתו בנושא. המחבל ביצע פיגוע טרור ב-12 באפריל 2024, במסגרתו נרצח הנער בנימין אחימאיר ז"ל. באפשרות משפחת המחבל להגיש עתירה נגד הצו.

ניוז 360

ועדת החקירה הממשלתית לפרשת הצוללות שלחה הבוקר (שני) מכתבי אזהרה לחמישה אישיים, בהם ראש הממשלה בנימין נתניהו. מטעמו של ראש הממשלה נמסר לפני זמן קצר: "ראש הממשלה נתניהו קובע שהצוללות הן יסוד מרכזי בביטחון הלאומי של ישראל ובהבטחת קיומה נגד איראן שמנסה להשמידנו. רכש הצוללות וכלי השייט לא רק שלא פגע בביטחון המדינה – הוא […]

ניוז 360

משטרת ישראל פתחה לפני זמן קצר בחקירת חשד לאירוע ירי לעבר רכב בעיר שדרות, בשלב זה לא דווח על נפגעים. השוטרים נמצאים בזירה והחלו לאסוף ראיות וממצאים. מתחקור ראשוני, עולה החשד שהרקע פלילי.

ניוז 360

מטוסי קרב תקפו לאורך הלילה מטרות של ארגון הטרור חיזבאללה בדרום לבנון. בין המטרות שהותקפו, מבנה צבאי של חיזבאללה במרחב עיתרון, לצד תשתיות מבצעיות ותשתיות טרור של הארגון במרחבים כפר כילא ואל-חיאם שבדרום לבנון. כתוצאה מפגיעת טיל נ״ט אמש (א׳) במרחב מטולה, נפצעו שני חיילי צה״ל במילואים, חברי כיתת כוננות, באורח קשה וקל. חברי כיתת […]

ניוז 360

במהלך הלילה מטוסי קרב יירטו בהצלחה כלי טיס בלתי מאויש שעשה את דרכו מאזור מזרח לכיוון שטח הארץ. הכלי לא חצה לשטח הארץ ולא הופעלו התרעות על פי מדיניות.

חיפוש בניוז 360

ניוז 360 news
עכשיו 10:02, שבת (6.07)
ניוז 360 news
פייסבוק
טוויטר
וואצאפ
טלגרם
אימייל
פינטרסט
הדפסה