ניוז
ניוז 360 news

חדשות בארץ

עם גרזן וסכינים: כך סוכל פיגוע קשה בחווה בבנימין

שני ערבים חדרו לפני זמן קצר לחוות המכוך בבנימין ונתפסו בין בתי התושבים על ידי חייל הגמ"ר ששמר במקום. על אחד מהם אותר גרזן, והרכב עמו הגיעו למקום נחשד כגנוב.

כך סוכל פיגוע קשה: שני מחבלים תושבי מזרח ירושלים ואל עזרייה עקפו בדרכם לחוות המכוך מחסום שהוצב בפתח הכביש המוביל לחווה בתחילת המלחמה מסיבות ביטחונית, והמשיכו לגבעה סמוכה שם תצפתו על החווה במשך דקות ארוכות.

לאחר מכן המשיכו המחבלים עם רכב המשטובה לעבר החווה שם זוהו על ידי חייל הגמ"ר אחרי שנכנסו לקו הבתים. אחד המחבלים פרק מהרכב עם גרזן מוסתר מאחורי גבו, אך הלוחם חשש לירות לעברו ופתח בנוהל מעצר חשוד לעבר שני המחבלים שהרימו ידיים.

בחיפוש במכשיר הפלאפון של אחד החשודים אותרו תמונות רבות שלי כלי נשק, ברכבם אותרו סכינים נוספים – שניהם נעצרו על ידי כוחות צה"ל ונלקחו לתחנת בנימין.

כוחות גדולים של צה"ל ומשטרה שהוקפצו למקום מתחקרים את האירוע וסרקו לשלול מפגעים נוספים.

מדובר צה״ל נמסר: "לוחמי צה״ל סיכלו ניסיון פיגוע בחוות מכוך שבחטיבת בנימין – כוחות צה"ל עצרו לפני זמן קצר שני מחבלים שהגיעו לחווה בבנימין כשבידי אחד מהם גרזן בכוונה לבצע פיגוע במרחב. לאחר סריקות ברכבם, אותרו גרזנים וסכינים נוספים. המחבלים ואמצעי הלחימה הועברו להמשך טיפול כוחות הביטחון."

לשתף
מערכת החדשות עושה מאמץ לכבד זכויות יוצרים. גיליתם טעות בתוכן? חסר קרדיט או דרוש תיקון? צרו איתנו קשר בהקדם.

תגובות

guest
0 התגובות שלכם
Inline Feedbacks
View all comments

#בארץ

צ'ט קבוצת
הכתבים
ניוז 360

במשטרת ישראל התקבל לפנות בוקר דיווח על השלכת שני רימוני רסס לעבר עסק ובית בחולון, נגרם נזק. כוחות משטרה הגיעו למקום ואספו ממצאים וראיות. הרקע פלילי ונפתחה חקירה.

ניוז 360

מינהל הדלק והגז במשרד האנרגיה והתשתיות מודיע כי בחצות הלילה שבין שלישי לרביעי (01.05.2024) יעודכנו מחירי מוצרי הדלק הנמצאים בפיקוח, הנמכרים לצרכן בתחנות הדלק. המחיר המרבי לליטר בנזין 95 אוקטן נטול עופרת לצרכן בתחנה בשירות עצמי (כולל מע"מ) לא יעלה על 7.90 ש"ח לליטר, עליה של 18 אג' מעדכון קודם. תוספת בעד שירות מלא תעמוד […]

ניוז 360

על פי נתוני המדידה של רשות המים, מפלס הכנרת עומד על רום של 209.325-. עליה של 4 ס"מ במהלך שבעת ימי חג פסח. מפלס הכנרת רחוק ב- 52.5 ס"מ מקו אדום עליון. הספיקה בירדן: 14 מק/שנ. העליה בחג הינה עקב ההפסקה זמנית, כבכל שנה, של השאיבה מהכנרת, במהלך חג הפסח.

ניוז 360

בשעה 17:05 נשמעה אזעקת "צבע אדום" בשדרות – מדובר בשיגור של 2 רקטות לעבר העיר. שתיהן יורטו. במד"א מדווחים על פצוע שנפל בפארק בעיר ונחבל בראשו. בנוסף מד"א טיפלו ופינו לבית החולים ברזילי אישה בת 65 במצב קל לאחר שנחבלה בראשה בעת מנוסתה למרחב המוגן. לא נגרם נזק לרכוש.

ניוז 360

בתאריך 26/04/24 התקבל דיווח במוקד 100 של משטרת ישראל על מציאת עצמות אדם בשטח פתוח סמוך ליישוב ראמה שבגליל. בסיום פעילות חקירה של שוטרי הזיהוי הפלילי בזירה, הממצאים נשלחו למכון לרפואה משפטית. עם סיום הבדיקות התברר כי מדובר בשני תושבי עוספיא בני 32 ו-34 שעד כה הוגדרו כנעדרים ובהתאם לממצאים אלו נפתחה חקירה.

ניוז 360

שני קטינים ( 17.16 ) תושבי הכפר מזרעה נעצרו על ידי שוטרי תחנת נהריה כשברשותם רכוש החשוד כגנוב, הקטינים המוכרים היטב למשטרה מעברות קודמות לא סיפקו הסבר המניח את הדעת להימצאות הרכוש שנתפס ברשותם וניכלאו להמשך חקירה.

חיפוש בניוז 360

ניוז 360 news
עכשיו 12:37, יום שני (6.05)
ניוז 360 news
פייסבוק
טוויטר
וואצאפ
טלגרם
אימייל
פינטרסט
הדפסה