חדשות בארץ

הממשלה אישרה: ניצב קובי יעקובי ימונה לתפקיד ממלא ממקום נציב שב"ס

הממשלה אישרה את מועמד השר בן גביר לממלא מקום נציב שירות בתי הסוהר, ניצב קובי יעקובי. ניצב יעקובי, בן 50, נשוי ואב לארבעה, החל את דרכו במשטרת ישראל לפני כ-26 שנה כלוחם יס״מ, לאחר שהשתחרר מצה"ל כלוחם בחטיבת גולני.

יעקובי שירת במגוון תפקידי פיקוד וליבה וביניהם מפקד מרחב ציון, מפקד תחנת מוריה, סגן מפקד תחנת שלם, סגן מפקד וממלא מקום מפקד תחנת הראל, יועץ בכיר למנכ״ל המשרד לביטחון הפנים, ראש תחום מבצעים במזכירות הביטחונית ועוד. מאז חודש ינואר 2023 שימש ניצב יעקובי כמזכירו הביטחוני של השר לביטחון לאומי.

במסגרת תפקידיו הרבים עסק ניצב יעקובי בהתנהלות שירות בתי הסוהר במגוון נושאים וביניהם: היערכות שב"ס לאירועי אלימות אל מול האסירים הביטחוניים, הכרזה על מצב חירום כליאתי, תקציבי שב"ס, ועוד. בנוסף עסק יעקובי באמנה בין המשטרה לשב״ס בנושא ליווי עצורים וכן בסוגיית החסימה הסלולרית בבתי הסוהר הביטחוניים – נושא אסטרטגי ורב-חשיבות בשב"ס, הדורש שת"פ ותיאום מול גופי ביטחון ומשרדי ממשלה נוספים.

באוגוסט 2021 זכה ניצב יעקובי בעיטור המופת של משטרת ישראל, כאשר הוביל את פקודיו וקציני משטרה נוספים, תוך חירוף נפש, להציל חיי אדם, מפני שריפת ענק שהתפשטה בהרי ירושלים לכיוון בית חולים ״איתנים״.

יעקובי בעל תואר ראשון במדעי הרוח והחברה עם התמחות בקרימינולוגיה ובעל תואר שני בקרימינולוגיה בהצטיינות מהאוניברסיטה העברית בירושלים.

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר: "אני שמח שחברי השרים אישרו את המועמד שהמלצתי עליו. ניצב קובי יעקובי הוא האדם הנכון במקום הנכון ובזמן הנכון. ניצב יעקובי מכיר את האירגון ואת אנשיו, ובכוחו להביא רוח חדשה לארגון שעבר מספר משברים קשים בשנים האחרונות. שב״ס זקוק לאדם כמו יעקובי שיוביל לנחישות כלפי האסירים הביטחוניים, וימצב את הארגון כגוף ביטחוני חזק ואיכותי למען הסוהרים היקרים שעושים עבודת קודש ופועלים למען עם ישראל".

לשתף
מערכת החדשות עושה מאמץ לכבד זכויות יוצרים. גיליתם טעות בתוכן? חסר קרדיט או דרוש תיקון? צרו איתנו קשר בהקדם.

תגובות

guest
0 התגובות שלכם
Inline Feedbacks
View all comments

#בארץ

צ'ט קבוצת
הכתבים
ניוז 360

לפי גורמים ישראלים: "ישראל תפתח בתגובה משמעותית למתקפה האיראנית בתוך ימים. התגובה עשויה לכלול את מתקני הנפט באיראן ויעדים אסטרטגיים אחרים."

ניוז 360

אחרי המתקפה של איראן על ישראל ‏הערב, סגנית נשיא ארה"ב קמלה האריס אמרה: "אני תמיד אבטיח שלישראל תהיה את היכולת להגן על עצמה נגד איראן".

ניוז 360

גנץ בצפון על רקע השיחות בדוחא: "נתניהו, הגיע הזמן שתפסיק להתעסק בגורלה של הממשלה, ותעסוק רק בגורלה של המדינה. פעם אחת, תהיה אמיץ." מהליכוד נמסר בתגובה לגנץ: "הפרוטוקולים יוכיחו שגנץ הוא זה שהתנגד להחלטות קריטיות לביטחון ישראל, כולל החלטות על פעולות צבאיות דרמטיות. חיסולי ראשי חמאס וחיזבאללה מאז עזיבת גנץ מעידים יותר מכל על שינוי […]

ניוז 360

אל״מ במיל׳ אבי עמירם וסרן ליאור פורת המייצגים את אחד החשודים בפרשה מטעם הסנגוריה הצבאית ניהלו את המגעים עם התביעה הצבאית לגבי שחרור כלל החשודים (על דעת באי כוחם), נוכח הימשכות החקירה הצפויה. עורכי הדין מטעם הסנגוריה הצבאית דרשו לבחון באופן מעמיק במסגרת החקירה טענות הגנה מהותיות נוכח קשיים שנתגלו בחקירה, מה גם שהחשודים הם […]

ניוז 360

‏בישראל מעריכים גם בשעות האחרונות, כי איראן עשויה להגיב בצורה נרחבת יותר ממה שהיה באפריל. עוד מעריכים כי התגובה של חיזבאללה לחיסול פואד שוכר עשויה להגיע בימים הקרובים, ונערכים לכך בהתאם.

ניוז 360

בפעילות משותפת של צה״ל ושב״כ, ב-24.7 הותקף ברצועת עזה איתור בו שהה המחבל נאיל סכל, ששימש כבכיר בחמאס. מספר ימים לאחר התקיפה, התקבל מידע כי סכל חוסל. סכל פעל למעלה מעשור במסגרת ׳מטה הגדה׳ של ארגון הטרור חמאס, גוף שאחראי על הכוונת הפעילות מול שטחי יהודה ושומרון. במקביל, היה מעורב בהכוונת פעילות טרור, מימון ואספקת […]

חיפוש בניוז 360

ניוז 360 news
עכשיו 19:06, יום ראשון (6.10)
ניוז 360 news
פייסבוק
טוויטר
וואצאפ
טלגרם
אימייל
פינטרסט
הדפסה