לקראת פקיעת הוראת השעה להנפקת דרכונים זמניים בסוף חודש אוגוסט, מעדכנת רשות האוכלוסין וההגירה את הציבור כי נוהל הנפקת דרכוני החירום ישוב לקדמותו ותוקפו יהיה לשנה אחת.
דרכוני החירום יונפקו ב-17 לשכות ובנתב״ג
מינהל האוכלוסין: אילת, אשדוד, באר שבע, בני ברק, חיפה, ירושלים מזרח, ירושלים, כפר סבא, נוף הגליל, נתניה, עפולה, פתח תקוה, צפת, קריות, ראשון לציון, רמלה, תל אביב ונתב״ג.
שימו לב:
• תוקף הדרכון יהיה לשנה אחת
• מי שבידיו דרכון שהונפק לשנתיים, התוקף יישאר לשנתיים
• הנפקת דרכון חירום תהיה כפופה להנפקת דרכון ביומטרי
• הנפקת דרכון חירום כפופה לעמידה באחד מהקריטריונים המעודכנים בקישור
• יש לקבוע תור באחת מהלשכות המפורטות מעלה, בטרם ההגעה
• הדרכון לא יינתן במקום ומשך הנפקתו יהיה עד שבוע מיום הגשתו
• לרשות הציבור תעמוד גם לשכת רשות האוכלוסין בנתב״ג.