ניוז
ניוז 360 news

חדשות בארץ

שבוע טוב: סיכום כותרות השבת

כ 7,000 מחבלים התפרעו כמידי סוף שבוע עם כוחותינו בגבול הרצועה. המחבלים השליכו אבנים, מטענים ורימונים, בנוסף גרמו נזק לגדר המערכת במספר גזרות והיו מספר נסיונות חדירה לתוך שטח ארצנו.

ג'יפ צבאי ממוגן נפגע בגבול עזה. הזכוכית הממוגנת נסדקה, לא ברור האם מירי או מקלע דוד. מדובר צה"ל נמסר בתגובה כי "המקרה באזור הצפוני של רצועת עזה נמצא בבדיקה אך הגורמים בשטח מעריכים כי מדובר בפגיעה באמצעות בגולה מתכתית. אין נפגעים".

ממשרד הבריאות בעזה מעדכנים על 103 פצועים מתוכם 49 פצועים מירי חי, ו4 עיתונאים.

לוחמי צה"ל עצרו מחבל שחצה את גדר המערכת בדרום רצועת עזה לשטח ישראל. על המחבל נתפסו סכינים והוא הועבר לחקירת כוחות הביטחון.

עובד עיריית כרמיאל, מהראן נאסר, בן 22 מראמה, חשוד כי צילם אישה כשעשתה את צרכיה בחדר שירותים בעירייה. האירוע התרחש שלשום והמשטרה עצרה אותו מעט לאחר מכן. בבית משפט השלום בחיפה, עו"ד בריק פארס המייצג אותו מטעם הסניגוריה הציבורית, ביקש לשחררו, אולם השופטת הילה גורביץ' שינפלד האריכה את מעצרו בשנית, ביממה נוספת.

גבר בן 30 נפצע באורח בינוני מדקירה ברחוב האיסיים בבאר שבע. בנוסף גבר בן 25 נפצע קל. ככל הנראה השניים נפצעו במהלך קטטה. צוות מד"א העניק להם טיפול רפואי ופינה אותם לבית החולים סורוקה בעיר.

צעיר בן 26 נדקר בשלומי. הפצוע פונה למרכז הרפואי הגליל בנהריה כשהוא פצוע באורח בינוני וסובל מדקירות בפלג גופו העליון.

גבר בן 40 נמשה מבריכה ציבורית בתל אביב כשהוא במצב בינוני. צוות מד"א שהגיע למקום העניק טיפול רפואי ופינה את הגבר לבית החולים איכילוב כשהוא במצב יציב.

שוטרי יחידת השיטור הימי חילצו תושב חיפה בן 48 לאחר שהחל לשקוע עם אופנוע ים בעומק הים. התושב הועלה לספינת השיטור והאופנוע נגרר באמצעותה לחוף.

צילום: דוברות המשטרה.

גבר כבן 45 נפצע באורח בינוני בתאונת דרכים בין שני כלי רכב בכביש 3, סמוך למחלף נחשון.

בבית החולים בילינסון נמסר כי גורמי הרפואה נאלצו לקבוע את מותו של רודריגו רוסטסקי שנפצע אנושות בתאונת הדרכים שבוע שעבר בכביש 7. בתאונה נספו אשתו בת ה-28 סופי ובנם בן החודשיים איתי. ילדתם בת ה-3 נפצע קל ושוחררה לבית סבה וסבתה לפני כמה ימים. משפחתו של רודריגו רוסטסקי ז"ל ביקשה לתרום את איבריו.

ד"ר אפרת הרלב – ברון מנהלת בילינסון.

תינוק בן שנה וחצי נהרג בתאונת דרכים בעיר שפרעם שבצפון. התינוק פונה לבית החולים רמב"ם במצב קשה ולאחר מאמצי החייאה נקבע מותו.

צילום: דוברות המשטרה.

נזק חיצוני בלבד נגרם לכמה פרגולות בבתים הסמוכים ליער בו פרצה השריפה ביקנעם שבצפון. צוותי כיבוי והצלה השתלטו על האש כשגם מטוסי הכיבוי משתתפים בניסיונות הכיבוי. אין נפגעים.

חבר מפלגת ישראל דמוקרטית, יאיר גולן, אמר בשבתרבות ברעננה בהנחיית ליאת רגב כי "מצוות השעה היא פשוטה: להפיל את השלטון הרע של נתניהו ולהחזיר את ישראל לפסים". עוד הוסיף גולן כי "עוד מ-1995 יצר כאן תרבות של שיסוי וביזוי. אם אתה איתי זה בסדר, ואם לא – אתה לא לגיטימי, אתה בוגד, אתה לא איש שמאל אתה שמאלן, ביטוי של הקטנה, של ביזוי. את הפוליטיקה הזאת צריך להפסיק".

עשרה בני אדם נהרגו בפיצוץ שאירע במפעל גז בעיר יימה שבמרכז סין. על פי הרשויות ישנם עוד 19 אנשים שנפצעו קשה וחמישה אחרים שנעדרים. בחודש מרץ לפחות 62 בני אדם נהרגו ויותר מ-600 נפצעו בפיצוץ שאירע במפעל לחומרי הדברה בפארק תעשייתי בעיר ינצ'נג, במחוז ג'יאנגסו שבמזרח המדינה.

המכלית עגנה במל בנדר עבאס בדרום המדינה, וכי כל 23 אנשי הצוות יעוכבו על הסיפון עד סיום חקירת המקרה – כך דיווחה סוכנות הידיעות האיראנית פארס.

המיליציה השיעית העיראקית, גדודי חיזבאללה, מסרה שהתקיפה האווירית בעיראק נושאת את המאפיינים של ישראל ושל ארצות הברית.
משמרות המהפכה של איראן הודיעו כי הם השתלטו על מכלית נפט בריטית במפרץ הפרסי. כמו כן, ממשרד ההגנה הבריטי נמסר כי "אנחנו מחפשים בדחיפות מידע נוסף ומבצעים הערכת מצב בעקבות דיווחים על תקרית במפרץ".

בריטניה הודיעה הלילה (שישי) כי לונדון עושה ככל שביכולתה על מנת לשחרר את שתי מכליות הנפט, והוסיף כי שגריר בריטניה בטהראן נמצא בקשר עם משרד החוץ האיראני. עוד הוסיף השר שלפי הבנתם, אין אזרחים בריטים על המכליות עליהן השתלטו.

מלך ערב הסעודית סלמאן אישר להכניס כוחות מארצות הברית לממלכתו כדי לתגבר את המקום ולייצב את המצב באזור, כך מדווחת סוכנות הידיעות הרשמית של המדינה. זאת לאור המתיחות בין בריטניה לאיראן לאחר עצירת מכלית נפט בריטית במפרץ הפרסי.

רשויות הכורדים שבעיראק עצרו את האדם שתיכנן את רצח סגן הקונסול הטורקי במסעדה בארביל, בית החבל הכורדי במדינה. זאת לאחר שברביעי האחרון אדם פתח באש על מסעדה בה ישבו דיפלומטים טורקים והרג את הדיפלומט הטורקי.

סגן נשיא טורקיה פואט אוקטאי אמר כי מדינתו ממשיכה בחיפוש גז בשטח שבשליטתם בקפריסין. זאת לאחר ששתי ספינות קידוח מאנקרה כבר הגיעו למחפש גז במקום. בנוסף לכך, הוסיף סגן הנשיא כי ספינה וצוות מחקר נוספים יגיעו למים סביב לאי.

חברת נפט וגז אלג'יראית, "סונטראך", אמרה כי משמר החופים של איראן אילץ את המיכליות שלהם להיכנס לשטח הימי שלהם לפני סיום העימות בינהם. זאת לאחר שבטהראן עצרו מכלית נפט בריטית שנכנס לשטחם.

חברת התעופה הבריטית בריטיש איירווייס הודיע לפני דקות אחדות כי היא משעה את כל הטיסות לקהיר עד להודעה חדשה "כאמצעי בטיחות"

כ70 אלף מטיילים פקדו השבת את שמורות הטבע והגנים הלאומיים:

האתרים הבולטים היו אתרי המים גן השלושה עם כ 3300 מבקרים, עין גדי עם כ 1800 מבקרים, חורשת טל, בניאס וירקון תל אפק עם 1600 מבקרים כל אחד. תל דן, נחל שניר, שפך דליות ( מג'רסה) ומעיין חרוד עם 1200 מבקרים כל אחד. אתרים בולטים נוספים היו קיסריה עם כ 2700 מבקרים ומצדה עם 1700 מבקרים.

לשתף
מערכת החדשות עושה מאמץ לכבד זכויות יוצרים. גיליתם טעות בתוכן? חסר קרדיט או דרוש תיקון? צרו איתנו קשר בהקדם.

תגובות

guest
0 התגובות שלכם
Inline Feedbacks
View all comments

#בארץ

צ'ט קבוצת
הכתבים
ניוז 360

גנץ בצפון על רקע השיחות בדוחא: "נתניהו, הגיע הזמן שתפסיק להתעסק בגורלה של הממשלה, ותעסוק רק בגורלה של המדינה. פעם אחת, תהיה אמיץ." מהליכוד נמסר בתגובה לגנץ: "הפרוטוקולים יוכיחו שגנץ הוא זה שהתנגד להחלטות קריטיות לביטחון ישראל, כולל החלטות על פעולות צבאיות דרמטיות. חיסולי ראשי חמאס וחיזבאללה מאז עזיבת גנץ מעידים יותר מכל על שינוי […]

ניוז 360

אל״מ במיל׳ אבי עמירם וסרן ליאור פורת המייצגים את אחד החשודים בפרשה מטעם הסנגוריה הצבאית ניהלו את המגעים עם התביעה הצבאית לגבי שחרור כלל החשודים (על דעת באי כוחם), נוכח הימשכות החקירה הצפויה. עורכי הדין מטעם הסנגוריה הצבאית דרשו לבחון באופן מעמיק במסגרת החקירה טענות הגנה מהותיות נוכח קשיים שנתגלו בחקירה, מה גם שהחשודים הם […]

ניוז 360

‏בישראל מעריכים גם בשעות האחרונות, כי איראן עשויה להגיב בצורה נרחבת יותר ממה שהיה באפריל. עוד מעריכים כי התגובה של חיזבאללה לחיסול פואד שוכר עשויה להגיע בימים הקרובים, ונערכים לכך בהתאם.

ניוז 360

בפעילות משותפת של צה״ל ושב״כ, ב-24.7 הותקף ברצועת עזה איתור בו שהה המחבל נאיל סכל, ששימש כבכיר בחמאס. מספר ימים לאחר התקיפה, התקבל מידע כי סכל חוסל. סכל פעל למעלה מעשור במסגרת ׳מטה הגדה׳ של ארגון הטרור חמאס, גוף שאחראי על הכוונת הפעילות מול שטחי יהודה ושומרון. במקביל, היה מעורב בהכוונת פעילות טרור, מימון ואספקת […]

ניוז 360

שוטרי תחנת נתניה פתחו הלילה בסריקות עם קבלת דיווח בדבר חשד לביצוע עבירות מין ותקיפה בקטינה מתחת לגיל 16 בחוף הים בעיר. בתום סריקות נרחבות, עצרו שוטרי התחנה את החשוד – תושב נתניה כבן 18 במרכז העיר ובתום חקירתו במחלק משפחה בתחנת המשטרה בעיר החשוד נכלא. היום תבקש המשטרה בבית המשפט להאריך את מעצרו.

ניוז 360

ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח לפני זמן קצר בטלפון עם נשיא ארה"ב ג'ו ביידן ובירך אותו ואת העם האמריקני לרגל יום העצמאות האמריקני. ראש הממשלה אמר שבלי ארה"ב אין חירות בעולם. הנשיא ביידן אמר שבלי ישראל אין ביטחון ליהודים בעולם. ראש הממשלה עדכן את הנשיא ביידן בהחלטתו לשלוח משלחת שתמשיך במשא ומתן לשחרור החטופים וחזר […]

חיפוש בניוז 360

ניוז 360 news
עכשיו 4:14, יום ראשון (8.09)
ניוז 360 news
פייסבוק
טוויטר
וואצאפ
טלגרם
אימייל
פינטרסט
הדפסה