אב לילדים בן 46 התאבד אתמול (ד') במחלף דב הוז חולון לאחר שפרודתו מנעה ממנו דרך עורכת הדין שלה להיפגש עם הילדים שלו אחרי 12 שנה שחיו ביחד – ואם כל ניסיון שלו להפגש עם הילדים נגמר בעיכוב במשטרה.
לפני שהתאבד הוא השאיר מכתב: "הייתי אב ובעל מושלם 12 שנים, כזה שמארגן את הילדים בכל בוקר וגם מוציא אותם בימי ראשון וחמישי, טיולים, מסעדות ובעיקר הרעפתי עליהם אהבה אינסופית, ופתאום מערכת משפט מנוכרת החליטה על סמך השקרים של אשתי, שהחליטה להתגרש ממני ועורכת הדין חסרת הלב שלה, שאני מסוכן.
עמדתי לפני שבועיים בבית המשפט, מעולם אגב לא הייתי בבית משפט לפני כן ולא האמנתי לכמות השקרים והתיאורים הזוועתיים והשקריים שעורכת הדין של אשתי הציגה אותי בפני השופט.
אשתי אף החליפה לילדים מספרי טלפון כדי שלא אוכל ליצור עימם קשר .
לא עובד, לא אוכל, לא ישן, הכאב והצער פשוט מכלים כל חלק בנפשי.
אפילו שיחות טלפון איתם לא מאפשרים לי. על כל ניסיון מצידי ליצור קשר עם הילדים פרודתי מזמינה לי משטרה, שבכל פעם עוצרים אותי ללילה שלם ואז משחררים. כל מערכת הסוציאלית-רווחה-אפוטרופה-משפט יפת נפש על חשבוני.
לעדכונים בקבוצת הווצסאפ כנסו כאן.
אפוטרופה שאומרת לי ״אתה נראה שבור, לא בטוח שלילדים כדאי לראות אותך כך״, ואני מביט בה המום ואומר לה: את מכירה אדם שלא ראה/דיבר עם ילדיו 3 חודשים ואינו שבור.
התמודדתי ב 46 שנותיי עם לא מעט משברים, אבל לא לראות ולחבק את ילדיך זה מצמית את הנפש והכאב גרוע ממוות.
ואבא אוהב אתכם ותמיד עשה הכל שיהיה לכם טוב" 💔.
נורא פשוט נורא…. מערכות המשפט והשופטים חייבים לזהות את הגבר או האישה שעושים פעולת מתוך מקום של כוחניות התעמרות והתעללות ועל אפם וחמתם להחליט בדיוק ההפך שכמובן טובת הילדים לפני הכל….
אובדן מיותר
למה כתבה ישנה מינואר עולה עכשיו ? מסכן הבעל, האדה תחטוף קארמה רעה מהיקום שיכה בה
אתה סתם מתמם הרשויות בעקבות האג'נדה שגברים הם רעים ונשים הן המסוכנות תמיד לטובת האשה
אבא תביא כבר את המשיח בבקשה😭🙏
איך דבר כזה לא פותח מהדורות חדשות?? התעסקות בלתי פוסקת בקשקושי פוליטיקה ולזה לא יפנו דקה אחת. פח אשפה של בזבוז זמן. חייב להתנתק מהערוצים הזבל האלה. יש באינטרנט כל מה שצריך.
כבר התנתקתי 7 שנים רק ספורט ונטפליקס צריכים להפגין גם על זה
שלא יטאטו מיתחת לשטיח כי גם בתי ספר מטאטאים תופעה כרונית הוראה של המדינה לכל עובדי המדינה שלא להתרגש ולטאטות מה שאפשר
הקטנים ג'וקים הממשלה מושלת הגוקים מבצעים ונמעכים
עולם רקוב לא מתוקן
כי זה מנוגד לאג'נדה שלהם
איאפשר לדון אף אחד עד השתגיע למקומו
וגם אתה לא יודע ולא מכיר את 2 הצדדים
רפורמה משפטית דחוף דחוף!!!
ימח שמם של האישה הכלבה הזונה ביחד ים העוכרת דין שלה
בעזרת השם שתמות מוות ביסורים
אין לי ספק שחיי האשה וילדיה ניצלו. אחד שמתאבד אין לו בעיה לקחת איתו את אשתו ולידיו את הקבר. צר6לו רהכל הכבוד לעורכת דין שהצילה את האשה ואת ילדיה מאישמסוכן. ואל תתנו למיכתב המאולץ שהוא השאיר אחריו לבלבל אתכם.
אני כאשה אומרת לכם שנשים זה פגע רע. כל הרוע שבעולם מתרכז בהן.
אשרי דאני אשה. אם הייתי נולדת גבר אבוי לי, הייתי צריכה להתחבר לאשה.
לא , תודה
ממש לא נכון.הכאב שלו היה עצום שאין לתאר.יכול מאוד להיות שהיה אדם מקסים שנשבר ממש מכל המערכת והצער שעבר
על תשפוט אדם על שלא תהיה במקומו , אתה לא מכיר את עורכי הדין התאבי בצע , הם ירסקו כל אדם
עד שלא יקבלו חצי מרכושו והאישה בטיפשותה משתפת פעולה
ועכשיו מה , נשארו ילדים יתומים בלי אבא והאישה תזדיין עם מי שבא לה
בנאדם הגיע למצב נפשי כ"כ קשה בגלל רשעות של גרושתו ובזכות השטן שלה , איך הגעת למסקנה שהוא מסוגל לפגוע בילדים שלו ?? הרבה זמן לא פגשתי חשיבה כ"כ מעוותת ופרשנות עקומה כזאת של המציאות . תהיה/י בריא/ה .
עשרות גברים גרושים מתאבדים בשנת כולם מסוכנים? אולי המערכת שדורסת אותם ומאמינה לצד אחד היא הבעיה?
פח זבל שאתה
אשתך צריכה מאוד להיזהר ממך
כי לפי דת היהודת אין אדם רואה בשני אלא המום שבו
תזהרי
אפשר לדון אף אחד השתגיע למקומו
וגם אתה לא יודע ולא מכיר את 2 הצדדים
אני עברתי עינויים של שנתיים וחצי של גירושים בבית משפט. הצלחתי בסוף לקבל משמורת מלאה, אבל אני מאמין לכול מה שקרה לאיש אומלל. לבן אדם עם קצת חולשה בנפש – יכולים לגרום להתאבד!!! הפליה כלפי גברים נוראית
"וּמוֹצֶא אֲנִי מַר מִמָּוֶת אֶת הָאִשָּׁה 😭 אֲשֶׁר הִיא מְצוֹדִים וַחֲרָמִים לִבָּהּ אֲסוּרִים יָדֶיהָ 😥 טוֹב לִפְנֵי הָאֱלֹהִים יִמָּלֵט מִמֶּנָּה 🙏 וְחוֹטֵא יִלָּכֶד בָּהּ! ⚰️"
קהלת ז כו