חדשות בארץ

בת ים באבל: המשנה לראש העיר אסתר פירון נפטרה ממחלה

העיר בת ים כואבת ובוכה: ותיקת חברי המועצה, המשנה לראש העיר אסתר פירון, נפטרה היום לאחר מחלה. פירון, אחת הדמויות המוכרות והאהובות בעיר, הייתה אשת חינוך במשך שנים ארוכות, והחלה לכהן במועצת העיר בשנת 1993. רוב השנים היא שימשה כמחזיקת תיק החינוך, והייתה בין השאר גם סגנית ראש העיר, מחזיקת תיק הכספים, ומחזיקת תיק קשרי החוץ בעירייה.

פירון, אמו של שר החינוך לשעבר הרב שי פירון, הייתה בעבר במפלגת העבודה, לאחר מכן הצטרפה לסיעתם של ראשי העיר לשעבר לחיאני ובכר, אך יצאה לבסוף נגדם והצטרפה לראש העיר צביקה ברוט. באחרונה אף סיכמה עם ברוט על ריצה משותפת בבחירות הקרובות, וסיכמה עם ברוט על תחומי עשיה נוספים שבכוונתה להוביל בקדנציה הבאה.

ראש העיר צביקה ברוט פרסם הודעת אבל מיוחדת ואמר כי ״העיר בת-ים איבדה היום אישה גדולה מהחיים – ואני איבדתי חברה. אסתר פירון הייתה חלק מתבנית נוף ילדותי בבת-ים. הכרתי אותה מילדות, ולמרות כמעט 40 שנה שהפרידו בינינו, הפכנו לא רק לבני ברית פוליטיים – אלא לחברי נפש אמיתיים״.

ברוט הוסיף כי ״כנבחרת הציבור הוותיקה ביותר וכאשת חינוך אמיתית, היא הקדישה את חייה למען אלו שלא היה להם קול, או שלא הייתה להם יכולת להשמיע אותו. היו לה הרבה תכניות קדימה: רק באחרונה סיכמנו על שורת תפקידים שהיא תרצה לקחת על עצמה בשנה הבאה, לאחר שנעבור יחד את הבחירות הבאות לעירייה. רצינו להמשיך ולפעול למען אותן אוכלוסיות חשובות, שהיא ידעה לעזור להן בצורה כל כך מדויקת. מכאן אנחנו נצטרך להמשיך לבד, אבל נעשה את זה עבורה, ובשמה. היא תחסר לי מאד״.

ברוט היה אחד האנשים היחידים, מלבד המשפחה, שיכלו לבקר את פירון בתקופה האחרונה. בעירייה אמרו כי בכוונתם ללוות את המשפחה ולסייע בכל מה יצטרכו.

הלווייתה תתקיים מחר בשעה 15:00 בבית העלמין בבת-ים.

לשתף
מערכת החדשות עושה מאמץ לכבד זכויות יוצרים. גיליתם טעות בתוכן? חסר קרדיט או דרוש תיקון? צרו איתנו קשר בהקדם.

תגובות

guest
0 התגובות שלכם
Inline Feedbacks
View all comments

#בארץ

צ'ט קבוצת
הכתבים
ניוז 360

לפי גורמים ישראלים: "ישראל תפתח בתגובה משמעותית למתקפה האיראנית בתוך ימים. התגובה עשויה לכלול את מתקני הנפט באיראן ויעדים אסטרטגיים אחרים."

ניוז 360

אחרי המתקפה של איראן על ישראל ‏הערב, סגנית נשיא ארה"ב קמלה האריס אמרה: "אני תמיד אבטיח שלישראל תהיה את היכולת להגן על עצמה נגד איראן".

ניוז 360

גנץ בצפון על רקע השיחות בדוחא: "נתניהו, הגיע הזמן שתפסיק להתעסק בגורלה של הממשלה, ותעסוק רק בגורלה של המדינה. פעם אחת, תהיה אמיץ." מהליכוד נמסר בתגובה לגנץ: "הפרוטוקולים יוכיחו שגנץ הוא זה שהתנגד להחלטות קריטיות לביטחון ישראל, כולל החלטות על פעולות צבאיות דרמטיות. חיסולי ראשי חמאס וחיזבאללה מאז עזיבת גנץ מעידים יותר מכל על שינוי […]

ניוז 360

אל״מ במיל׳ אבי עמירם וסרן ליאור פורת המייצגים את אחד החשודים בפרשה מטעם הסנגוריה הצבאית ניהלו את המגעים עם התביעה הצבאית לגבי שחרור כלל החשודים (על דעת באי כוחם), נוכח הימשכות החקירה הצפויה. עורכי הדין מטעם הסנגוריה הצבאית דרשו לבחון באופן מעמיק במסגרת החקירה טענות הגנה מהותיות נוכח קשיים שנתגלו בחקירה, מה גם שהחשודים הם […]

ניוז 360

‏בישראל מעריכים גם בשעות האחרונות, כי איראן עשויה להגיב בצורה נרחבת יותר ממה שהיה באפריל. עוד מעריכים כי התגובה של חיזבאללה לחיסול פואד שוכר עשויה להגיע בימים הקרובים, ונערכים לכך בהתאם.

ניוז 360

בפעילות משותפת של צה״ל ושב״כ, ב-24.7 הותקף ברצועת עזה איתור בו שהה המחבל נאיל סכל, ששימש כבכיר בחמאס. מספר ימים לאחר התקיפה, התקבל מידע כי סכל חוסל. סכל פעל למעלה מעשור במסגרת ׳מטה הגדה׳ של ארגון הטרור חמאס, גוף שאחראי על הכוונת הפעילות מול שטחי יהודה ושומרון. במקביל, היה מעורב בהכוונת פעילות טרור, מימון ואספקת […]

חיפוש בניוז 360

ניוז 360 news
עכשיו 9:40, שבת (5.10)
ניוז 360 news
פייסבוק
טוויטר
וואצאפ
טלגרם
אימייל
פינטרסט
הדפסה