חדשות בארץ

יותר משר בממשלה: בשל התגברות האיומים על חייו,האבטחה על יוסי דגן תוגברה

לאחר שארגון הטרור 'גוב האריות' הצטרף ל"גדודי חללי אל אקצה" של הפתח' ולארגון החמאס וקראו אף הם להתנקש בחייו של ראש מועצת שומרון יוסי דגן, החליטה המשטרה להאריך את הגדרתו כמאוים בדרגה הגבוהה ביותר יוסי דגן הגיב: "אויבייישראל יכולים לקפוץ, השומרון ימשיך להיבנות ולפרוח"

ארגון הטרור 'גוב האריות' הצטרף ל"גדודי חללי אל אקצה" – הזרוע הצבאית של הפתח' ולארגון הטרור חמאס, וקראו אף הם להתנקש בחייו של ראש מועצת שומרון יוסי דגן. 

"גוב האריות" הפיצו סרטון דרמטי של הלוויות מחבלי הארגון שחוסלו ע"י צה"ל משולבים בקטעי וידאו של ראש מועצת שומרון יוסי דגן מגן על הילדים תוך שימוש באקדחו בפיגוע הירי ליד איתמר לפני כ-3 חודשים.זאת, ככל הנראה ברקע האשמת ארגון הטרור את דגן כי ניהל קמפיין למבצע צבאי בשכם, כאשר בהמשך לכך צה"ל ןהשב"כ יצאו למערכה וחיסלו את רוב בכירי ארגון הטרור.

בעקבות כך החליטה המשטרה בהערכת מצב שקיימה להאריך את הגדרתו כמאוים בדרגה הגבוהה ביותר – דרגה 6, ולהמשיך להצמיד אליו אבטחה כבדה שכוללת אבטחה צמודה על דגן 24 שעות ביממה, אבטחה צמודה על ביתו 24 שעות ביממה, וכן סריקות של חבלנים בסביבתו מדי יום, וכמו כן נעשה שימוש במערכות הגנה נוספות ופריסת אמצעי הגנה והתרעה מרחביים מסביבו. מדובר ברמת אבטחה צמודה ושימוש באמצעים – גבוהים אף יותר משל שר בממשלה. 

ההחלטה נובעת כאמור בין השאר מסרטון שהפיץ ארגון הטרור 'גוב האריות' בו נראה סרטון של דגן כשהוא עם אקדח שלוף, מגן על ילדים ותושבים, במהלך פיגוע הירי לעבר צומת בה"ד 3 לאחר מחאת תושבי השומרון כנגד המצב הביטחוני. במהלך פיגוע הירי ליד איתמר, תועד דגן כשהוא אוחז נשק בידו, מגן בירי על ילדים מול המחבלים שירו עליהם משכם ומחפה עליהם תחת אש כדי שיזחלו אל מקום מבתור מאחורי הרכבים שחנו ליד הציר.

התיעוד עורר זעם גדול בקרב ארגוני הטרור, ובאופן נדיר גם הפתח', גם החמאס וכעת כאמור גם ארגון הטרור "גוב האריות" פרסמו קריאות להתנקש בחייו של דגן ואיומים על חייו. הסרטון מצטרף לכרוז אשר הפיצה מיד לאחר מכן הזרוע הצבאית של הפת"ח, "גדודי חללי אל אקצא", ובו תמונותיו של דגן אוחז בנשק במהלך פיגוע הירי.בכרוז יש כוונת ירי על ראשו של ראש המועצה האזורית שומרון.  בהמשך לכך הוציא ארגון הטרור חמאס סרטון הסתה וכרוז הקורא אף הוא להתנקש בחייו של דגן.

מאז, כבר כ-3 חודשים, הוגדר ע"י משטרת ישראל ראש מועצת שומרון יוסי דגן כמאוים ברמה 6 – רמת האיום הגבוהה ביותר, והוא וביתו מאובטחים 24 שעות ביממה ע"י מאבטחים חמושים. כעת תוגברה האבטחה עליו והוא מאובטח, כאמור, ברמה הגבוהה מאבטחת שר.

דגן הגיב להחלטת המשטרה ואמר: "אני לא מפחד מאף טרוריסט. ארגוני הטרור יכולים לקפוץ, ואנחנו נמשיך לפתח ולבנות את השומרון. שום איום של מחבלים שפלים לא ירתיע אותנו. נמשיך לדרוש יד חזקה ואפס סובלנות כלפי ארגוני הטרור ושולחיהם מהרשות הפלסטינית. טרור מנצחים בכוח ובנחישות", מסר דגן.

לשתף
מערכת החדשות עושה מאמץ לכבד זכויות יוצרים. גיליתם טעות בתוכן? חסר קרדיט או דרוש תיקון? צרו איתנו קשר בהקדם.

תגובות

guest
0 התגובות שלכם
Inline Feedbacks
View all comments

#בארץ

צ'ט קבוצת
הכתבים
ניוז 360

לפי גורמים ישראלים: "ישראל תפתח בתגובה משמעותית למתקפה האיראנית בתוך ימים. התגובה עשויה לכלול את מתקני הנפט באיראן ויעדים אסטרטגיים אחרים."

ניוז 360

אחרי המתקפה של איראן על ישראל ‏הערב, סגנית נשיא ארה"ב קמלה האריס אמרה: "אני תמיד אבטיח שלישראל תהיה את היכולת להגן על עצמה נגד איראן".

ניוז 360

גנץ בצפון על רקע השיחות בדוחא: "נתניהו, הגיע הזמן שתפסיק להתעסק בגורלה של הממשלה, ותעסוק רק בגורלה של המדינה. פעם אחת, תהיה אמיץ." מהליכוד נמסר בתגובה לגנץ: "הפרוטוקולים יוכיחו שגנץ הוא זה שהתנגד להחלטות קריטיות לביטחון ישראל, כולל החלטות על פעולות צבאיות דרמטיות. חיסולי ראשי חמאס וחיזבאללה מאז עזיבת גנץ מעידים יותר מכל על שינוי […]

ניוז 360

אל״מ במיל׳ אבי עמירם וסרן ליאור פורת המייצגים את אחד החשודים בפרשה מטעם הסנגוריה הצבאית ניהלו את המגעים עם התביעה הצבאית לגבי שחרור כלל החשודים (על דעת באי כוחם), נוכח הימשכות החקירה הצפויה. עורכי הדין מטעם הסנגוריה הצבאית דרשו לבחון באופן מעמיק במסגרת החקירה טענות הגנה מהותיות נוכח קשיים שנתגלו בחקירה, מה גם שהחשודים הם […]

ניוז 360

‏בישראל מעריכים גם בשעות האחרונות, כי איראן עשויה להגיב בצורה נרחבת יותר ממה שהיה באפריל. עוד מעריכים כי התגובה של חיזבאללה לחיסול פואד שוכר עשויה להגיע בימים הקרובים, ונערכים לכך בהתאם.

ניוז 360

בפעילות משותפת של צה״ל ושב״כ, ב-24.7 הותקף ברצועת עזה איתור בו שהה המחבל נאיל סכל, ששימש כבכיר בחמאס. מספר ימים לאחר התקיפה, התקבל מידע כי סכל חוסל. סכל פעל למעלה מעשור במסגרת ׳מטה הגדה׳ של ארגון הטרור חמאס, גוף שאחראי על הכוונת הפעילות מול שטחי יהודה ושומרון. במקביל, היה מעורב בהכוונת פעילות טרור, מימון ואספקת […]

חיפוש בניוז 360

ניוז 360 news
עכשיו 14:16, שבת (5.10)
ניוז 360 news
פייסבוק
טוויטר
וואצאפ
טלגרם
אימייל
פינטרסט
הדפסה