חדשות בארץ

גבעת זאב: פועלים נלכדו לאחר שפיגומים קרסו באתר בנייה – 2 חולצו ללא רוח חיים

חמישה פועלים נלכדו לאחר שפיגומים באתר בנייה בגבעת זאב קרסו – 2 פועלים חולצו ללא רוח חיים.

מגבעת זאב, קרדיט תיעוד: חדשות כל העולם.

בשעה 12:04 התקבל דיווח, על פיגומים שקרסו בקיר חיצוני של מבנה בן 12 קומות באתר בנייה ברחוב רקפת בגבעת זאב.

רגעי קריסת הפיגומים.

חובשים ופראמדיקים של קבעו את מותם של 2 גברים בשנות השלושים והעניקו טיפול רפואי ופינו באמבולנסים של מד"א לבית חולים הדסה בהר הצופים גבר כבן 32 במצב בינוני, בהכרה מלאה עם חבלות בבטן ובנוסף טופלו 3 פועלים שלקו בהתקף חרדה. אדם נוסף פונה במצב קל באמבולנס איחוד הצלה.

סה"כ בארוע הקשה:
2 הרוגים
פצוע בינוני
פצוע קל
3 שלקו בחרדה.

צילום: תיעוד מבצעי מד"א.

סגן מפקד מחוז ירושלים, תנ"צ דני לוי הגיע לזירה וקיים הערכת מצב יחד עם נציגי כלל הכוחות הפועלים במקום תוך שהנחה על שמירת בטיחותם של הכוחות השונים, מיצוי פעולות חקירה ראשוניות ובדיקה קפדנית לאיתורם של כלל הנפגעים והעובדים באתר.

במקביל לכך, חוקרי המשטרה החלו בבדיקה ואיסוף עדויות וממצאים בזירה בו בזמן שנציגי משרד העבודה עושים דרכם למקום לטובת חקירת המקרה.

קרדיט צילום דוברות המשטרה.

חובשי מד"א אלי ריימונוד ומשה בלך סיפרו: "כשהגענו הייתה המולה ושמענו צעקות, ראינו ערימה של פיגומים שקרסו מגובה בבנין בן 12 קומות, הבחנו במספר פועלים שהתהלכו במקום לאחר שלקו בהתקף חרדה, ניסנו להשיג מידע ממנהלי האתר כמה פועלים עבדו במקום באותו הזמן כדי לוודא שמאתרים את כולם. מתחת לפיגומים נלכדו 3 פועלים הראשון חולץ בהכרה מלאה כשהוא סובל מחבלות בבטן ובגפיים, לאחר דקות ארוכות חולץ פועל נוסף גבר בשנות השלושים עם חבלה רב מערכתית כשהוא ללא סימני חיים ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו, לאחר כמעט כשעתיים בפעולות חילוץ מורכבות וממושכות חולץ הפועל השלישי שנלכד, כשהוא ללא סימני חיים ומותו נקבע במקום".

צילום: תיעוד מבצעי מד"א.

יוסי גוטהולד ואבי יודקאווסקי חובשי איחוד הצלה מעדכנים: "כוחות הכיבוי חילצו גופת פועל ללא רוח חיים. מדובר בקריסת ענק של פיגומים באתר בניה. הענקנו עד כה סיוע לארבעה נפגעים בהכרה. מתוכם אחד שפונה במצב קל באמבולנס של איחוד הצלה".

קרדיט מדברים תקשורת.

נריה ניסים פרמדיק באיחוד הצלה ומשה פולק נהג אמבולנס איחוד הצלה הוסיפו: "ישנו נפגע נוסף שעדיין לכוד וללא הכרה. יש עדיין חשש ללכודים נוספים. כוחות הכיבוי פועלים בזירה. כמו כן: הוענק סיוע ע"י יחידת חוסן למספר נפגעי חרדה עקב אופי האירוע".

לשתף
מערכת החדשות עושה מאמץ לכבד זכויות יוצרים. גיליתם טעות בתוכן? חסר קרדיט או דרוש תיקון? צרו איתנו קשר בהקדם.

תגובות

guest
0 התגובות שלכם
Inline Feedbacks
View all comments

#בארץ

צ'ט קבוצת
הכתבים
ניוז 360

לפי גורמים ישראלים: "ישראל תפתח בתגובה משמעותית למתקפה האיראנית בתוך ימים. התגובה עשויה לכלול את מתקני הנפט באיראן ויעדים אסטרטגיים אחרים."

ניוז 360

אחרי המתקפה של איראן על ישראל ‏הערב, סגנית נשיא ארה"ב קמלה האריס אמרה: "אני תמיד אבטיח שלישראל תהיה את היכולת להגן על עצמה נגד איראן".

ניוז 360

גנץ בצפון על רקע השיחות בדוחא: "נתניהו, הגיע הזמן שתפסיק להתעסק בגורלה של הממשלה, ותעסוק רק בגורלה של המדינה. פעם אחת, תהיה אמיץ." מהליכוד נמסר בתגובה לגנץ: "הפרוטוקולים יוכיחו שגנץ הוא זה שהתנגד להחלטות קריטיות לביטחון ישראל, כולל החלטות על פעולות צבאיות דרמטיות. חיסולי ראשי חמאס וחיזבאללה מאז עזיבת גנץ מעידים יותר מכל על שינוי […]

ניוז 360

אל״מ במיל׳ אבי עמירם וסרן ליאור פורת המייצגים את אחד החשודים בפרשה מטעם הסנגוריה הצבאית ניהלו את המגעים עם התביעה הצבאית לגבי שחרור כלל החשודים (על דעת באי כוחם), נוכח הימשכות החקירה הצפויה. עורכי הדין מטעם הסנגוריה הצבאית דרשו לבחון באופן מעמיק במסגרת החקירה טענות הגנה מהותיות נוכח קשיים שנתגלו בחקירה, מה גם שהחשודים הם […]

ניוז 360

‏בישראל מעריכים גם בשעות האחרונות, כי איראן עשויה להגיב בצורה נרחבת יותר ממה שהיה באפריל. עוד מעריכים כי התגובה של חיזבאללה לחיסול פואד שוכר עשויה להגיע בימים הקרובים, ונערכים לכך בהתאם.

ניוז 360

בפעילות משותפת של צה״ל ושב״כ, ב-24.7 הותקף ברצועת עזה איתור בו שהה המחבל נאיל סכל, ששימש כבכיר בחמאס. מספר ימים לאחר התקיפה, התקבל מידע כי סכל חוסל. סכל פעל למעלה מעשור במסגרת ׳מטה הגדה׳ של ארגון הטרור חמאס, גוף שאחראי על הכוונת הפעילות מול שטחי יהודה ושומרון. במקביל, היה מעורב בהכוונת פעילות טרור, מימון ואספקת […]

חיפוש בניוז 360

ניוז 360 news
עכשיו 18:41, יום ראשון (6.10)
ניוז 360 news
פייסבוק
טוויטר
וואצאפ
טלגרם
אימייל
פינטרסט
הדפסה