חדשות בארץ

קרב יריות בג'נין: שני מחבלים בכירים בגא"פ חוסלו ושלושה נעצרו • צפו

בפעילות משותפת של לוחמי יחידת דובדבן, סיירת חרוב ושב"כ בכפר ואדי ברוקין נעצרו שלושה מבוקשים החשודים במעורבות בפעילות טרור. במהלך הפעילות הלוחמים ירו לעבר חמושים שירו לעברם. זוהו פגיעות.

במהלך חילופי הירי נהרג מחמד קאסם סעדי, פעיל גא"פ צבאי בולט, אחראי לשורה של פיגועי ירי לעבר כוחותינו, חימוש פעילים וכל זאת בהכוונת מפקדת הגא"פ.

כמו כן, נהרג נעים זבידי, אחיינו של המחבל המפורסם זכריא זבידי. נעים היה פעיל צבאי אשר מעורב בפיגועי ירי לעבר כוחותינו.

מחמד קאסם סעדי
נעים זביידי

כמו כן, הלוחמים איתרו והחרימו שלושה נשקים מסוג M-16.

במקביל, הכוחות פעלו בכפרים דורא ודיר צמת שבחטיבה המרחבית יהודה ועצרו ארבעה מבוקשים החשודים במעורבות בפעילות טרור.
בפעילות בכפר דורא הלוחמים איתרו אקדח.

שני מבוקשים נוספים נעצרו בכפרים בית פוריק שבחטיבה המרחבית שומרון, ובכפר אבו שחידם שבחטיבה המרחבית בנימין

המבוקשים שנעצרו ואמצעי הלחימה שאותרו הועברו להמשך טיפול כוחות הביטחון. אין נפגעים לכוחותינו.

מדובר צה"ל נמסר כי "כוחות הביטחון ימשיכו לפעול בנחישות לסכל כל כוונה לפגוע בביטחון אזרחי ישראל."

בתוך כך, ארגון הטרור גוב האריות מאשים בטלגרם את כניסתו של יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר לתפקיד השר לבטחון לאומי ומטיל עליו את האחריות בהרג חמישה פלסטינים ביממה האחרונה. הארגון מכריז על יום זעם עקב הרג החמישה.

יו"ר עוצמה יהודית איתמר בן גביר מסר בתגובה להודעת גוב האריות שהטיל עליו את האשמה בהרג חמשת המחבלים וכי בעקבות כך יהיה יום זעם:

"משבח את צה"ל ומפקדיו על האירועים האחרונים וקורא להוסיף ולהרוג מחבלים. אני לא נרתע ולא מפחד מאיומים של ארגון טרור על חיי וקורא לצה"ל להשמיד את הארגון ששם לעצמו למטרה לרצוח כמה שיותר מאזרחי ישראל".

ח"כ בן גביר הוסיף: "את הטרור מנצחים במתקפה בלתי פוסקת – ללא פשרות. חיילנו היקרים – תמשיכו".

ראש הממשלה יאיר לפיד ברך הבוקר (ה') את פעילות צה"ל וכוחות הביטחון הלילה בג'נין.

ראש הממשלה יאיר לפיד: "פעילות צה"ל וכוחות הביטחון הלילה בג'נין היא המשך ישיר של המדיניות הלא מתפשרת שלנו בלחימה בטרור. שני הבכירים שסוכלו, מפקד שטח בג'נין וחבר הג'יהאד האיסלאמי, ובכיר בגדודי אל-אקצא בג'נין, תכננו והוציאו לפועל פיגועים בשטח ישראל. דווקא בימים סוערים אלה, בהם גורמים חסרי אחריות מנסים לגרור את צה"ל לויכוח קיצוני ולהסית חיילים נגד מפקדיהם, אני רוצה להביע הערכה לכוחות הביטחון. זו הדרך להלחם בטרור, זו הדרך להגן על אזרחי ישראל. שמרו על עצמכם".

לשתף
מערכת החדשות עושה מאמץ לכבד זכויות יוצרים. גיליתם טעות בתוכן? חסר קרדיט או דרוש תיקון? צרו איתנו קשר בהקדם.

תגובות

guest
0 התגובות שלכם
Inline Feedbacks
View all comments

#בארץ

צ'ט קבוצת
הכתבים
ניוז 360

לפי גורמים ישראלים: "ישראל תפתח בתגובה משמעותית למתקפה האיראנית בתוך ימים. התגובה עשויה לכלול את מתקני הנפט באיראן ויעדים אסטרטגיים אחרים."

ניוז 360

אחרי המתקפה של איראן על ישראל ‏הערב, סגנית נשיא ארה"ב קמלה האריס אמרה: "אני תמיד אבטיח שלישראל תהיה את היכולת להגן על עצמה נגד איראן".

ניוז 360

גנץ בצפון על רקע השיחות בדוחא: "נתניהו, הגיע הזמן שתפסיק להתעסק בגורלה של הממשלה, ותעסוק רק בגורלה של המדינה. פעם אחת, תהיה אמיץ." מהליכוד נמסר בתגובה לגנץ: "הפרוטוקולים יוכיחו שגנץ הוא זה שהתנגד להחלטות קריטיות לביטחון ישראל, כולל החלטות על פעולות צבאיות דרמטיות. חיסולי ראשי חמאס וחיזבאללה מאז עזיבת גנץ מעידים יותר מכל על שינוי […]

ניוז 360

אל״מ במיל׳ אבי עמירם וסרן ליאור פורת המייצגים את אחד החשודים בפרשה מטעם הסנגוריה הצבאית ניהלו את המגעים עם התביעה הצבאית לגבי שחרור כלל החשודים (על דעת באי כוחם), נוכח הימשכות החקירה הצפויה. עורכי הדין מטעם הסנגוריה הצבאית דרשו לבחון באופן מעמיק במסגרת החקירה טענות הגנה מהותיות נוכח קשיים שנתגלו בחקירה, מה גם שהחשודים הם […]

ניוז 360

‏בישראל מעריכים גם בשעות האחרונות, כי איראן עשויה להגיב בצורה נרחבת יותר ממה שהיה באפריל. עוד מעריכים כי התגובה של חיזבאללה לחיסול פואד שוכר עשויה להגיע בימים הקרובים, ונערכים לכך בהתאם.

ניוז 360

בפעילות משותפת של צה״ל ושב״כ, ב-24.7 הותקף ברצועת עזה איתור בו שהה המחבל נאיל סכל, ששימש כבכיר בחמאס. מספר ימים לאחר התקיפה, התקבל מידע כי סכל חוסל. סכל פעל למעלה מעשור במסגרת ׳מטה הגדה׳ של ארגון הטרור חמאס, גוף שאחראי על הכוונת הפעילות מול שטחי יהודה ושומרון. במקביל, היה מעורב בהכוונת פעילות טרור, מימון ואספקת […]

חיפוש בניוז 360

ניוז 360 news
עכשיו 0:29, יום שני (7.10)
ניוז 360 news
פייסבוק
טוויטר
וואצאפ
טלגרם
אימייל
פינטרסט
הדפסה