ניוז
ניוז 360 news

חדשות בארץ

בשורה משמחת: חברו של הנרצח מהפיגוע בירושלים שנפצע קשה שוחרר לביתו

אלחנן ביטון, פצוע הפיגוע בן ה-16 שנפצע באורח קשה שוחרר היום לביתו במצב טוב מהמרכז הרפואי שערי צדק.

אלחנן ביטון תלמיד ישיבת 'בית מאיר' שנפצע קשה בפיגוע התופת בכניסה לירושלים שוחרר היום מהמרכז הרפואי שערי צדק בתום טיפול כירורגי נוסף שעבר היום להוצאת רסיסים כשהוא במצב טוב, מתאושש ומהלך על שתי רגליו.

ביטון, שאיבד בפיגוע את חברו, אריה שצ׳ופק ז״ל, סיפר על חברו הטוב שישב בצמוד אליו בספסל ונרצח בפיגוע התופת: "הוא היה בחור שאוהב לעזור ואוהב ללמוד, אהוב על כולם. ניסיתי לסחוב אותו לצד אבל מיד הבנתי שהוא כנראה נהרג במקום".

בערב שבת ביקרו את אלחנן בחדרו מנכ"ל בית החולים פרופ' עופר מרין והרב הפוסק של בית החולים הגאון הגדול רבי אשר וייס שליט"א ורב בית החולים הרה"ג משה פלג. אלחנן סיפר לרב וייס ולפרופ' מרין על חברו הטוב אריה שצ'ופק הי"ד שישב בצמוד אליו בספסל ונרצח בפיגוע התופת: "הוא היה בחור שאוהב לעזור ואוהב ללמוד, אהוב על כולם. ניסיתי לסחוב אותו לצד אבל מיד הבנתי שהוא כנראה נהרג במקום".

תמונות נוספות: הגאון הרב אשר וייס שליט"א, מנכ"ל בית החולים פרופ' עופר מרין, רב בית החולים הרב משה פלג, מנהל יחידת הטראומה ד"ר אלון שורץ עם אלחנן ואביו אבי ביטון.

אלחנן סיפר שמיד צלצל לאביו עו"ד אבי ביטון נהג אמבולנס וסיפר לו שהיה פיצוץ וביקש שיגיע מהר לעזור לו. כעבור כמה דקות הגיעה הסעת התלמידים לישיבה במושב 'בית מאיר' והחברים נחשפו אף הם לטרגדיה שפקדה את חברם.

ביטון ומשפחתו הודו לצוותים הרפואיים על הטיפול המקצועי והמסור שהביא ליום השחרור המיוחל. ״אלחנן עבר אירוע לא פשוט, אך הגיע לטיפול במקום עם שליחים טובים שנתנו מעטפת טיפולית שסייעה רבות בהחלמה הטובה. אנו מודים לרופאים ולאחיות המסורים על עבודת הקודש שהם עושים״.

הצוות שטיפל בו סיפר כי ביטון סבל ממספר פציעות בגופו עקב רסיסים שחדרו לגופו בעת הפיצוץ.

לאחר סדרת בדיקות ומספר ניתוחים על ידי צוות יחידת הטראומה, בראשות ד״ר אלון שורץ, אשפוז במחלקה לטיפול נמרץ ילדים, בראשות, ד״ר ז׳אק בראון ובמחלקת כירורגיה ילדים בראשות ד״ר ירון ארמון במרכז הרפואי שערי צדק, אלחנן יוכל לשוב לפעילות מלאה.

״אנו מברכים ושמחים על ההחלמה הטובה של אלחנן מפצעיו ומאחלים לו הרבה הצלחה בדרך ורפואה שלמה״. אמרו הצוותים הרפואיים והסיעודיים במעמד השחרור.

(בתמונה: (מימין) אבי ביטון, אביו של אלחנן, אלחנן, ד״ר ירון ארמון, ורד אחרק-כהן, אחות אחראית במחלקה לטיפול נמרץ ילדים, גלית אברהם, אחות אחראית במחלקה לכירורגיה ילדים, אביבה חראר מהמחלקה לכירורגיה ילדים. קרדיט צילום: שערי צדק).
לשתף
מערכת החדשות עושה מאמץ לכבד זכויות יוצרים. גיליתם טעות בתוכן? חסר קרדיט או דרוש תיקון? צרו איתנו קשר בהקדם.

תגובות

guest
0 התגובות שלכם
Inline Feedbacks
View all comments

#בארץ

צ'ט קבוצת
הכתבים
ניוז 360

ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח לפני זמן קצר בטלפון עם נשיא ארה"ב ג'ו ביידן ובירך אותו ואת העם האמריקני לרגל יום העצמאות האמריקני. ראש הממשלה אמר שבלי ארה"ב אין חירות בעולם. הנשיא ביידן אמר שבלי ישראל אין ביטחון ליהודים בעולם. ראש הממשלה עדכן את הנשיא ביידן בהחלטתו לשלוח משלחת שתמשיך במשא ומתן לשחרור החטופים וחזר […]

ניוז 360

אתמול (א') נמסר צו החרמה והריסה לבית המחבל אחמד דואבשה, שבכפר דומא. הצו נמסר לאחר שנדחתה ההשגה שהגישה משפחתו בנושא. המחבל ביצע פיגוע טרור ב-12 באפריל 2024, במסגרתו נרצח הנער בנימין אחימאיר ז"ל. באפשרות משפחת המחבל להגיש עתירה נגד הצו.

ניוז 360

ועדת החקירה הממשלתית לפרשת הצוללות שלחה הבוקר (שני) מכתבי אזהרה לחמישה אישיים, בהם ראש הממשלה בנימין נתניהו. מטעמו של ראש הממשלה נמסר לפני זמן קצר: "ראש הממשלה נתניהו קובע שהצוללות הן יסוד מרכזי בביטחון הלאומי של ישראל ובהבטחת קיומה נגד איראן שמנסה להשמידנו. רכש הצוללות וכלי השייט לא רק שלא פגע בביטחון המדינה – הוא […]

ניוז 360

משטרת ישראל פתחה לפני זמן קצר בחקירת חשד לאירוע ירי לעבר רכב בעיר שדרות, בשלב זה לא דווח על נפגעים. השוטרים נמצאים בזירה והחלו לאסוף ראיות וממצאים. מתחקור ראשוני, עולה החשד שהרקע פלילי.

ניוז 360

מטוסי קרב תקפו לאורך הלילה מטרות של ארגון הטרור חיזבאללה בדרום לבנון. בין המטרות שהותקפו, מבנה צבאי של חיזבאללה במרחב עיתרון, לצד תשתיות מבצעיות ותשתיות טרור של הארגון במרחבים כפר כילא ואל-חיאם שבדרום לבנון. כתוצאה מפגיעת טיל נ״ט אמש (א׳) במרחב מטולה, נפצעו שני חיילי צה״ל במילואים, חברי כיתת כוננות, באורח קשה וקל. חברי כיתת […]

ניוז 360

במהלך הלילה מטוסי קרב יירטו בהצלחה כלי טיס בלתי מאויש שעשה את דרכו מאזור מזרח לכיוון שטח הארץ. הכלי לא חצה לשטח הארץ ולא הופעלו התרעות על פי מדיניות.

חיפוש בניוז 360

ניוז 360 news
עכשיו 20:59, שבת (6.07)
ניוז 360 news
פייסבוק
טוויטר
וואצאפ
טלגרם
אימייל
פינטרסט
הדפסה