ניוז
ניוז 360 news

חדשות בארץ, חם ברשת

תוך דקה אין רכב: כך נגנבו רכבים בשעות הלילה ברחובות וירושלים • צפו בתיעודים

הלילה התקבל דיווח ממוקד איתוראן על רכב מסוג קיה ספורטאג ששיך לשוטר ונגנב תוך זמן קצר מהעיר רחובות. זמן קצר לאחר מכן, התקבל דיווח כי הרכב עולה על ציר 38 לכיוון בית שמש.

רגע הגניבה ברחובות.

ניידות סיור ביצעו חסימות בצומת התחנה, הרכב הגנוב פרץ את המחסום והמשיך בנסיעה תוך שניסה לנגח ניידת סיור ופנה שמאלה בניגוד לתנועה לשדרות בן זאב בבית שמש ולאחר מכן נכנס לחניון של השוק הישן בעיר כשניידת שמש 401 בקשר עין עם החשוד.

בוצעו סגירות 360 במרחב ההיקפי של השטח המיוער והשוק, בסיוע של כוחות סיור, שיטור עירוני ומט"י.

במקביל הוצא סרטון ממצלמות אבטחה בזמן אמת מתוך השוק בו נראה כי החשוד שפורק בורח לתוך שטח המיוערת בסמוך לשוק.

מסוק שעלה לאוויר התקדם לנקודה, ולאחר הכוונה של המסוק אותר החשוד ונעצר ע"י צוות בילוש, החשוד תושב שטחים מתגורר ביאטה כבן 20.

הרכב נבדק ע"י חבלן בשטח ונלקח לתחנה לטובת בדיקת מז"פ.

החשוד נלקח לתחנה להמשך טיפול חקירות.
לציין כי במקביל נעצר חשוד נוסף במחסום המנהרות גם תושב יטא ע״י תחנת מוריה.

בתיעוד נוסף שמתפרסם הבוקר, ניתן לראות כי 2 חשודים הגיעו לעבר רכב ברחוב ששת הימים בשכונת גבעת המבתר בירושלים, ותוך כדקה נמלטים עם הרכב כשהוא מונע. צפו בתיעוד:

רגע הגניבה בירושלים.

במקרה נוסף הלילה זמן קצר לאחר מכן, במהלך פעילות יזומה שערכו שוטרי תחנת מוריה של מחוז ירושלים סמוך לכביש המנהרות בדרום העיר, הבחינו ברכב שעורר את חשדם. לאחר שהרכב האט לקראת השוטרים והחלו להתקדם לעברו, פתח הנוהג ברכב בנסיעה מהירה במטרה לחמוק מהשוטרים.

כוח המשטרה במקום החל במרדף אחריו עד שהרכב נעצר בצד הדרך. אז ניסה החשוד לפתוח את דלת הנהג בכדי להימלט, אך נחסמה אפשרות זאת על ידי ניידת המשטרה והחשוד נעצר על ידי השוטרים. בבדיקה התברר כי הרכב שבו נהג חשוד כגנוב מאזור המרכז.

סרטון מצלמת גוף ובו מעצרו של אחד החשודים הלילה בגניבת רכב על ידי השוטרים סמוך למחסום המנהרות. קרדיט צילום: דוברות המשטרה.

ממשטרת ישראל נמסר: "פעילות נחושה של שוטרי מחוז ירושלים הלילה הובילה למעצרם של שני חשודים שגנבו על פי החשד כלי רכב בעיר רחובות. השניים נעצרו בתום מרדף שערכו השוטרים והם הועברו לחקירה.

במקרה הראשון, מעט לאחר השעה 3 לפנות בוקר, התקבל דיווח מחברת ״איתוראן״ על רכב שנגנב מהעיר רחובות ועושה דרכו על כביש 38 לכיוון כללי בית שמש. כוחות משטרה מתחנות המשטרה בית שמש ומטה יהודה נערכו במטרה להביא לכדי עצירת הרכב והחשוד שנוהג בו, אך זה חלף את השוטרים תוך נהיגה פרועה. בשבלב מסויים כשכוחות נוספים דולקים אחריו, הבחינו כי הרכב נכנס לתוך העיר בית שמש תוך נסיעה בניגוד לכיוון התנועה.

בלשי תחנת בית שמש שהבחינו ברכב, המשיכו במרדף אחריו, ובשלב מסויים הנהג החשוד פרק רגלית ונמלט אל תוך שטח מיוער סמוך. הבלשים וכוחות נוספים פתחו בסריקות רגליות בסיוע מסוק מהמערך האווירי של משטרת ישראל. הבלשים הצליחו לאתר את החשוד, שוכב מתחת לשיחים במקום וביצעו את מעצרו.

במקרה נוסף הלילה זמן קצר לאחר מכן, במהלך פעילות יזומה שערכו שוטרי תחנת מוריה של מחוז ירושלים סמוך לכביש המנהרות בדרום העיר, הבחינו ברכב שעורר את חשדם. לאחר שהרכב האט לקראת השוטרים והחלו להתקדם לעברו, פתח הנוהג ברכב בנסיעה מהירה במטרה לחמוק מהשוטרים.

כוח המשטרה במקום החל במרדף אחריו עד שהרכב נעצר בצד הדרך. אז ניסה החשוד לפתוח את דלת הנהג בכדי להימלט, אך נחסמה אפשרות זאת על ידי ניידת המשטרה והחשוד נעצר על ידי השוטרים. בבדיקה התברר כי הרכב שבו נהג חשוד כגנוב מאזור המרכז.

שני החשודים נעצרו בחשד לגניבות הרכבים. החשודים שוהים בלתי חוקי תושבי יאטה בגילאי 19 ו-21, אחד מהם קיבל אישור תעסוקה ביממה האחרונה לשם עבודה בשעות היום בתחומי מדינת ישראל, הועברו לאחר מעצרם לחקירה של משטרת מחוז מרכז."

עוד הוסיפו כי "משטרת ישראל תמשיך להיאבק בנחישות לסיכול, איתור ומעצרם של עברייני רכוש וגנבי רכבים הפוגעים בביטחונו של האזרח וברכושו, תוך שילוב מגוון כוחות, יכולות ואמצעים עד למיצוי הדין עם אותם עבריינים".

לשתף
מערכת החדשות עושה מאמץ לכבד זכויות יוצרים. גיליתם טעות בתוכן? חסר קרדיט או דרוש תיקון? צרו איתנו קשר בהקדם.

תגובות

guest
0 התגובות שלכם
Inline Feedbacks
View all comments

#בארץ

צ'ט קבוצת
הכתבים
ניוז 360

ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח לפני זמן קצר בטלפון עם נשיא ארה"ב ג'ו ביידן ובירך אותו ואת העם האמריקני לרגל יום העצמאות האמריקני. ראש הממשלה אמר שבלי ארה"ב אין חירות בעולם. הנשיא ביידן אמר שבלי ישראל אין ביטחון ליהודים בעולם. ראש הממשלה עדכן את הנשיא ביידן בהחלטתו לשלוח משלחת שתמשיך במשא ומתן לשחרור החטופים וחזר […]

ניוז 360

אתמול (א') נמסר צו החרמה והריסה לבית המחבל אחמד דואבשה, שבכפר דומא. הצו נמסר לאחר שנדחתה ההשגה שהגישה משפחתו בנושא. המחבל ביצע פיגוע טרור ב-12 באפריל 2024, במסגרתו נרצח הנער בנימין אחימאיר ז"ל. באפשרות משפחת המחבל להגיש עתירה נגד הצו.

ניוז 360

ועדת החקירה הממשלתית לפרשת הצוללות שלחה הבוקר (שני) מכתבי אזהרה לחמישה אישיים, בהם ראש הממשלה בנימין נתניהו. מטעמו של ראש הממשלה נמסר לפני זמן קצר: "ראש הממשלה נתניהו קובע שהצוללות הן יסוד מרכזי בביטחון הלאומי של ישראל ובהבטחת קיומה נגד איראן שמנסה להשמידנו. רכש הצוללות וכלי השייט לא רק שלא פגע בביטחון המדינה – הוא […]

ניוז 360

משטרת ישראל פתחה לפני זמן קצר בחקירת חשד לאירוע ירי לעבר רכב בעיר שדרות, בשלב זה לא דווח על נפגעים. השוטרים נמצאים בזירה והחלו לאסוף ראיות וממצאים. מתחקור ראשוני, עולה החשד שהרקע פלילי.

ניוז 360

מטוסי קרב תקפו לאורך הלילה מטרות של ארגון הטרור חיזבאללה בדרום לבנון. בין המטרות שהותקפו, מבנה צבאי של חיזבאללה במרחב עיתרון, לצד תשתיות מבצעיות ותשתיות טרור של הארגון במרחבים כפר כילא ואל-חיאם שבדרום לבנון. כתוצאה מפגיעת טיל נ״ט אמש (א׳) במרחב מטולה, נפצעו שני חיילי צה״ל במילואים, חברי כיתת כוננות, באורח קשה וקל. חברי כיתת […]

ניוז 360

במהלך הלילה מטוסי קרב יירטו בהצלחה כלי טיס בלתי מאויש שעשה את דרכו מאזור מזרח לכיוון שטח הארץ. הכלי לא חצה לשטח הארץ ולא הופעלו התרעות על פי מדיניות.

חיפוש בניוז 360

ניוז 360 news
עכשיו 21:56, שבת (6.07)
ניוז 360 news
פייסבוק
טוויטר
וואצאפ
טלגרם
אימייל
פינטרסט
הדפסה