חדשות בארץ

שקד חשפה את התוכניות לעתיד – ומה הרגע שהיא מתחרטת עליו

שרת הפנים היוצאת איילת שקד, חשפה הערב את הרגע עליו היא מתחרטת וסיפרה כי הריצה שלה עד הסוף בבחירות, הייתה מתואמת עם הליכוד, והסבירה מה היא חושבת על שותפה עד לא מזמן – נפתלי בנט.

יו"ר הבית היהודי שרת הפנים איילת שקד העניקה הערב ראיונות אחרונים כפוליטיקאית, וגילתה מהו הרגע עליו היא מתחרטת.

בראיון שהעניקה ל'כאן חדשות', התייחסה שקד לדיווחים לפיהם ההתמודדות שלה עד הסוף הייתה מתואמת עם הליכוד כדי לשרוף קולות למחנה השמאל.

שקד סיפרה כי "בליכוד נאמר לי בימים האחרונים שהם מאוד רוצים שנרוץ. הם גם התחייבו לומר פומבית שאם הגוש לא יקבל 61 שזו הייתה בקשה שלהם שנרוץ עד הסוף".

שקד הוסיפה כי "יריב לוין אמר לי – 'אם את מחליטה לרוץ, זאת החלטה טובה.

בראיון לחדשות 13 נשאלה שקד מהו המעשה שהייתה משנה בדיעבד. שקד השיבה בגילוי לב ואמרה: "לא לעזוב את 'הבית היהודי' ולא להקים את 'הימין החדש'. זו הייתה טעות פוליטית".

בתוך כך, יו"ר ש"ס אריה דרעי מאשר כי הריצה של שקד היטיבה עם גוש הימין. בראיון לעיתון 'משפחה', שיפורסם מחר אמר דרעי: "אחרי שלמדתי בצורה יסודית מאוד את המחקרים, הגעתי למסקנה שאסור לנו בשום אופן לגרום לכך ששקד תוריד את המועמדות שלה. להיפך, יש לנו אינטרס שהיא תישאר, משתי סיבות: הראשונה, כי היא מעלה את אחוז ההצבעה, ואני הגעתי למסקנה שאחוז הצבעה גבוה, לא משנה באיזה מגזר, הוא הסיכוי שלנו לנצח בבחירות.
הסיבה השנייה – שהיא לקחה קולות מגנץ ולא מאיתנו. שיתפתי את נתניהו בתובנות שהגעתי אליהן. הוא שמע אותי, למד אותן, ומאז, לזכותו ייאמר, הוא שינה כיוון מקצה לקצה", אמר דרעי".

שקד התייחסה לכישלון: "בסוף לא הצלחנו לעבור את אחוז החסימה. למרות שנלחמנו כחלק ממחנה הימין, אבל בסוף הציבור הימני בישראל בחר במפלגות ששהו באופוזיציה בכנסת היוצאת" סיכמה שקד.

שרת הפנים התייחסה לסוגיית הקמת הממשלה עם רע"מ והשמאל: "באותה נקודת זמן, האלטרנטיבה היתה או להקים את הממשלה הזאת – שידעתי שתגבה ממני מחיר פוליטי כבד או ללכת לבחירות נוספות". בבחירות הנוספות, אילו היו מתקיימות, טענה שקד כי מי שהיה מנצח הוא דווקא מחנה השמאל מאחר ונתניהו כשל במשך 4 פעמים ברצף ומחנה השמאל היה מקים ממשלה עם רע"מ לאחר שהאחרונים "הוכשרו" על ידי נתניהו.

בסוף הראיון התייחסה שקד לשותפה הפוליטי בעשור האחרון – ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט, וליחסיה עימו: "יש כמה בחירות שהוא עשה שאני חושבת שהן לא היו נכונות. אנחנו מסתכלים על הדברים אחרת. אגב; הוא מעיד על עצמו שהוא יצא מהממשלה הזאת אדם שונה".

לשתף
מערכת החדשות עושה מאמץ לכבד זכויות יוצרים. גיליתם טעות בתוכן? חסר קרדיט או דרוש תיקון? צרו איתנו קשר בהקדם.

תגובות

guest
0 התגובות שלכם
Inline Feedbacks
View all comments

#בארץ

צ'ט קבוצת
הכתבים
ניוז 360

לפי גורמים ישראלים: "ישראל תפתח בתגובה משמעותית למתקפה האיראנית בתוך ימים. התגובה עשויה לכלול את מתקני הנפט באיראן ויעדים אסטרטגיים אחרים."

ניוז 360

אחרי המתקפה של איראן על ישראל ‏הערב, סגנית נשיא ארה"ב קמלה האריס אמרה: "אני תמיד אבטיח שלישראל תהיה את היכולת להגן על עצמה נגד איראן".

ניוז 360

גנץ בצפון על רקע השיחות בדוחא: "נתניהו, הגיע הזמן שתפסיק להתעסק בגורלה של הממשלה, ותעסוק רק בגורלה של המדינה. פעם אחת, תהיה אמיץ." מהליכוד נמסר בתגובה לגנץ: "הפרוטוקולים יוכיחו שגנץ הוא זה שהתנגד להחלטות קריטיות לביטחון ישראל, כולל החלטות על פעולות צבאיות דרמטיות. חיסולי ראשי חמאס וחיזבאללה מאז עזיבת גנץ מעידים יותר מכל על שינוי […]

ניוז 360

אל״מ במיל׳ אבי עמירם וסרן ליאור פורת המייצגים את אחד החשודים בפרשה מטעם הסנגוריה הצבאית ניהלו את המגעים עם התביעה הצבאית לגבי שחרור כלל החשודים (על דעת באי כוחם), נוכח הימשכות החקירה הצפויה. עורכי הדין מטעם הסנגוריה הצבאית דרשו לבחון באופן מעמיק במסגרת החקירה טענות הגנה מהותיות נוכח קשיים שנתגלו בחקירה, מה גם שהחשודים הם […]

ניוז 360

‏בישראל מעריכים גם בשעות האחרונות, כי איראן עשויה להגיב בצורה נרחבת יותר ממה שהיה באפריל. עוד מעריכים כי התגובה של חיזבאללה לחיסול פואד שוכר עשויה להגיע בימים הקרובים, ונערכים לכך בהתאם.

ניוז 360

בפעילות משותפת של צה״ל ושב״כ, ב-24.7 הותקף ברצועת עזה איתור בו שהה המחבל נאיל סכל, ששימש כבכיר בחמאס. מספר ימים לאחר התקיפה, התקבל מידע כי סכל חוסל. סכל פעל למעלה מעשור במסגרת ׳מטה הגדה׳ של ארגון הטרור חמאס, גוף שאחראי על הכוונת הפעילות מול שטחי יהודה ושומרון. במקביל, היה מעורב בהכוונת פעילות טרור, מימון ואספקת […]

חיפוש בניוז 360

ניוז 360 news
עכשיו 18:29, שבת (5.10)
ניוז 360 news
פייסבוק
טוויטר
וואצאפ
טלגרם
אימייל
פינטרסט
הדפסה